تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تشریح بخشنامه معافیت مالیاتی گواهی سپرده کالایی

  • چادرملو در کان‌ماین؛ پیوند تجربه، فناوری و توسعه پایدار معدنی 

  • ​تجلیل از قهرمانان تیم ملی وزنه‌برداری در آیین ویژه بانک صادرات ایران

  • بیمه آسیا کارگاه تخصصی بیمه‌های دریایی و بیمه‌های حمایت و غرامت را برگزار کرد

  • صنعت خودرو در مسیر انطباق با استانداردهای یورو۶ قرار دارد

  • بررسی راهکارهای لازم برای جذب منابع و ارتقای جایگاه بانک مسکن

  • بانک مسکن فراتر از تکالیف قانونی در اجرای نهضت ملی مسکن عمل کرده است

  • کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین

  • اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری بانک سامان

  • استیفای حقوق ذینفعان و سهامداران بانك ملت با تملیك ملك بدهكار اصلی پرونده چای دبش

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›پاسخ گویی سریع از طریق سایت موسسه مالی ملل

پاسخ گویی سریع از طریق سایت موسسه مالی ملل

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۲-۱۱

تریتانیوز : یکی از بانک های موفق در عرصه رسانه و دیجیتال موسسه مالی و اعتباری ملل است در این راستا سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی گردیده است.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از رصد بورس: مشتریان عصر جدید به دنبال بانک های گذشته خود نیستند  و وقتی بانکی را انتخاب می کنند، می دانند اگر حمایتی را که می خواهند دریافت نکنند، می توانند پول خود را به جای دیگری ببرند. با توجه به اینکه مشتریان عصر حاضر به سرعت در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله بزرگترین سرمایه‌گذاران اقتصادی، از مشتریان نسل جدید پیشی می‌گیرند، جذب و حفظ مشتریان برای هر بانکی به طور فزاینده‌ای مهم است. این استراتژی ها می توانند رسیدن به اهداف را برای هر برند موسسه مالی آسان تر کنند.

۵۲ درصد از مشتریان امروزی از رسانه های اجتماعی برای پرسیدن سؤالات مربوط به خدمات مالی از مؤسسه بانکی خود استفاده کرده اند. اما برای استفاده از این استراتژی ساده، بانکها باید نقش رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهند.بر همین اساس یکی از بانک های موفق در عرصه رسانه و دیجیتال موسسه مالی و اعتباری ملل است.

به خاطر داشته باشید که مشتریان عصر جدید صرف نظر از اینکه در چه ساعتی از صفحه سایت یا رسانه اجتماعی بانک بازدید می کنند، پاسخ سریع می خواهند این پاسخ صریح و سریع از طریق سایت اطلاع رسانی ملل در دسترس مشتریان است.
توجه به خدمات مالی کم هزینه با چشم انداز رونق تولید
در عصری که بسیاری از بانک‌ها به طور پیوسته کارمزدهایی را که دریافت و افزایش می‌دهند، در عصر جدید هنوز تسهیلات بدون کارمزد یا کم کارمزد کاربرد دارد. با توجه به اینکه ۳۸ درصد از بانک‌های جهانی  چک رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی مانند ضامن، بدون نیاز به حداقل موجودی یا سپرده‌های مستقیم ارائه می‌کنند، برای بانکهای کشور مهم است که اگر می‌خواهند مشتریان خود را حفظ کنند، این تسهیلات فراهم شود. هزینه های پنهان بانکی در طولانی مدت خسته کننده است و مشتریان باهوش، صورت‌حساب‌های بانکی خود را بررسی و کارمزدها و هزینه های پنهان را پیدا کرده، و اگر از آنها ناراضی باشند طولی نمی‌کشد  به دنبال بانک دیگری بروند.

در این میان تنها موسسه مالی و اعتباری ملل است که به کاهش هزینه های خدمات بانکی توجه دارد تا به منفعت بیشتر مردم، مشتریان و تولید کشور کمک کند.بر این اساس هدفی که به عنوان  مسئولیت اجتماعی موسسه مالی و اعتباری ملل مطرح می شود؛ استفاده بهینه از سرمایه های خرد مردمی از طریق حساب های قرض الحسنه و سرمایه گذاری است که نقش حائز اهمیتی در تامین بخشی از اقتصاد ایفا می کند.

از دیگر  اهدف موسسه اعتباری ملل تجهیز منابع اعتباری و تخصیص آن ها به سمت فعالیت های سالم اقتصادی است. همچنین از دیگر اهداف این موسسه، تخصیص منابع مالی در امور تولیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش افزوده سپرده ها می باشد.
توسعه سامانه امور سهامداران ملل با زیرساخت های بانکداری دیجیتال
یکی از خدمات مهم موسسات اعتباری مجاز و بانک‌ها به مشتریان خود ارائه انواع خدمات بانکی تحت بستر اینترنت است. در این راستا سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی گردیده است.
موسسه مالی ملل گزینه های بانکداری آنلاین خود را بهبود بخشید
تنها حدود دو سوم از میلیون ها مشتریان بانکی و موسسات مالی  در شش ماه گذشته  پا به شعبه فیزیکی یک بانک گذاشته‌اند. برهمین اساس  آنها می خواهند از تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین مراقبت کنند، چه در حال واریز وجه یا درخواست وام باشند از سامانه های مدیریت مالی آنلاین رضایت بیشتری دارند. هنگامی که یک بانک تجربه آنلاین موفق داشته باشد  ۶۷٪ از مشتریان بیشتر جذب می شوند و استفاده از بانک برای آنها آسان تر می شود. با توجه به اینکه ۷۰ درصد از مشتریان تعاملات آنلاین  را به خدمات مالی حضوری خود ترجیح می دهند، افزایش تجربه بانکداری آنلاین بسیار مهم است.
موسسه مالی و اعتباری ملل با شناخت جایگاه بانکداری دیجیتال و استفاده از فضای مجازی بسیاری از خدمات ارزنده خود را در این بستر ارائه می کند و همین امر موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است موسسه مالی و اعتباری ملل گزینه های بانکداری آنلاین خود را بهبود بخشید و راه اندازی سامانه سهامداران ملل در همین بستر انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=142157
تگ ها پاسخ گویی سریع از طریق سایت موسسه مالی مللتریتا نیوزسایت موسسه مالی مللموسسه اعتباری ملل

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بازدید مدیر عامل بیمه ایران از نمایشگاه تراکنش

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سرفصل اصلی ماموریت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد :ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۴ هزار ...

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    لزوم دسترسی عادلانه تامین واکسن کرونا برای کشورها

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمشیت امور شعب استان البرز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به «روح الله منصوری» واگذار شد

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون سیاست‌گذاری پولی بانک مرکزی عنوان کرد: بانک تجارت پیشرو درحوزه تأمین مالی زنجیره‌ای و کسب درآمد از محل ارائه ...

    ۱۴۰۴-۰۶-۲۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تشریح بخشنامه معافیت مالیاتی گواهی سپرده کالایی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • چادرملو در کان‌ماین؛ پیوند تجربه، فناوری و توسعه پایدار معدنی 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • ​تجلیل از قهرمانان تیم ملی وزنه‌برداری در آیین ویژه بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • بیمه آسیا کارگاه تخصصی بیمه‌های دریایی و بیمه‌های حمایت و غرامت را برگزار کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • صنعت خودرو در مسیر انطباق با استانداردهای یورو۶ قرار دارد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است