تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • وقتی برای سازگاری با تغییر تلاش می‌کنیم!

  • در بیانیه مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی تاکید شد : ضرورت قطعی برای تحول واقعی و هدفمند در آموزش علوم سلامت

  • مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس برگزار شد

  • تقدیر معاون وزارت صمت از پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تامین خوراک واحدهای تولیدی در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه

  • بازدید ماهانه مدیرعامل شرکت صبانور از معدن شهرک +عکس

  • در جریان سفر اتابک و آقاجانلو به استان کرمان انجام شد؛ افتتاح ۲ کارخانه صنایع معدنی و آغاز عملیات اجرایی یک طرح انتقال برق/ آغاز به کار نخستین کارخانه تولید کنسانتره تیتانیوم کشور با فرمان رئیس جمهور

  • تاکید آقاجانلو بر تشکیل کارگروه رفع چالش های ارزی و صادراتی معدن و صنایع معدنی

  • «تملی»؛طرح بانک ملی ایران برای کمک به متقاضیان خرید مسکن

  • آغاز پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از ۲۹ تیر

  • زیست بوم دیگر بانک

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›راه‌اندازی سیستم ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های عمر بیمه تجارت‌نو

راه‌اندازی سیستم ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های عمر بیمه تجارت‌نو

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۱۱-۲۷

رئیس سازمان فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو ضمن اعلام راه‌اندازی سیستم ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های زندگی، از پیش‌بینی تمهیداتی دیگر برای گسترش شبکه توزیع و ارائه محصولات جدید و متنوع در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ ریحانه جناتی رئیس سازمان فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تجارت‌نو گفت: فضای حاکم بر صنعت بیمه در سال‌های اخیر بسیار تغییر کرده و آنچه بیش از هر موضوعی صنعت بیمه را تحت تأثیر قرار داده، عوامل بیرونی مانند نوسانات مستمر و نامطلوب شاخص‌های اقتصادی بوده که موجب کاهش درآمد سرانه و قدرت خرید مردم شده است. این موضوع به‌طور مستقیم بر خرده‌فروشی محصولات برخی رشته‌های بیمه‌ای، به‌ویژه بیمه‌های زندگی اثر منفی گذاشته است.

جناتی ادامه داد: این موضوع شرکت‌های بیمه را به سمتی سوق داده که نگاهی متفاوت، خاص و تحول‌گرا در حوزه بیمه‌های زندگی داشته باشند تا بتوانند با وجود فشار این عوامل بیرونی سهم خود را از بازار بیمه افزایش دهند.

از طرف دیگر، با توجه به مزایا و منافع بالقوه بیمه‌های زندگی شامل افزایش مشتریان وفادار و جذب منابع مالی پایدار، ورود و رشد در این حوزه به برنامه راهبردی اغلب شرکت‌ها تبدیل شده است.

راهکار موفقیت در بازار پر رقیب فعلی

وی افزود: با ورود شرکت‌های تازه تأسیس بیمه در کنار گسترش فعالیت شرکت‌های قدیمی منابع مالی جدید به صنعت وارد شده درحالی‌که شاهد تشدید رقابت در این حوزه هستیم. در این بازار رقابتی مطمئناً شرط ماندگاری توسعه و ایجاد کانال‌های جدید عرضه و توزیع، ایجاد زیرساخت لازم جهت گسترش و حمایت شبکه فروش و تعمیق محصولات بیمه‌ای منطبق با فناوری‌های روز دنیا و نیاز مشتریان است که می‌تواند نقش تحول‌آفرینی در صنعت بیمه ایفا کند.

هدف‌گذاری شرکت بیمه تجارت‌نو با رویکرد تحول دیجیتال

همگام با چشم‌انداز شرکت برای تبدیل‌ شدن به شرکتی هوشمند و فن‌آور در بازار بیمه کشور بر آن شدیم تا مسیر تغییر در حوزه بیمه‌های زندگی را با تمرکز بر تحول دیجیتال دنبال کنیم. بر این مبنا، در پی توسعه پلتفرم بیمه‌گری باز در شرکت بیمه تجارت‌نو، ارتباط با استارتاپ‌ها و اتصال به اپلیکیشن‌های متفاوت را در دستور کار قرار دادیم تا در حوزه‌های اساسی تحول دیجیتال یعنی تجربه مشتری، مدل کسب‌وکار و فرآیندها قدمی نو برداریم.

در این راستا سامانه‌ای جهت توسعه شبکه فروش و مدیریت تیم‌های فروش طراحی و به‌تازگی در اختیار شبکه فروش قرار گرفته است. در این سیستم قابلیت تعریف سطوح مختلف تیم‌های فروش به‌صورت پارامتری وجود دارد. همچنین امکان مدیریت و توزیع کارمزد و ایجاد گزارش‌های مختلف جهت شفافیت در مدل برای هر نماینده تعریف شده است.

جناتی افزود: به دنبال توسعه خرده‌فروشی در شرکت از مدل‌های نوین برای افزایش کانال جدید توزیع بر بستر بازاریابی دیجیتالی استفاده شده است. در این مسیر سرنخ‌های فروش پس از جذب در آکادمی آموزشی شرکت بیمه تجارت‌نو با مفاهیم بیمه‌ای، فنی و بازاریابی آشنا شده و دسترسی به سیستم فروش آنلاین برای شبکه جدیدالورود فعال می‌گردد. به بیانی دیگر هدف ما ایجاد تغییر و تحول در مسیر گسترش شبکه توزیع و حمایت همه‌جانبه بوده است به‌طوری‌که در ابتدای راه عوامل فروش در شرکت همراه و همقدم با آن‌ها باشیم.

جناتی ادامه داد: در مبحث تحول تجربه و افزایش سطح رضایتمندی مشتری و به‌منظور ارائه خدمات بهینه در سفری که مشتری در بیمه تجارت نو دارد سعی شد تا به نیازهای مشتریان نگاه ویژه‌ای شود چراکه اثربخشی ارتباط با مشتری و آگاهی از نیازهای او می‌تواند منشأ تحول باشد. در این خصوص چند طرح ویژه خدماتی آماده شده است که به‌زودی به مشتریان اختصاص می‌یابد.

جناتی افزود: به‌منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی در کشور، به طراحی چندین محصول پرداخته‌ایم که طی ماه‌های آتی از آن‌ها رونمایی خواهد شد. در طراحی این محصولات به‌نوعی از پتانسیل بازارهای موازی استفاده شده است تا ضمن شفافیت برای مشتریان فعلی، راهی برای معرفی بیمه و جذب منابع پایدار از بازارهای دیگر فراهم شود.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=141276
تگ ها بیمه تجارت نوتریتا نیوزسیستم ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های عمر بیمه تجارت‌نو

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آمادگی بانک رفاه به منظور کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مذاکره برای آزاد سازی منابع مسدود شده بانک دی در چین

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برترین ستارگان بیمه زندگی تا هفته سوم مهر ماه معرفی شدند

    ۱۴۰۳-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت

    ۱۴۰۱-۱۰-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نقش بیمه در كاهش نابرابری‌های اجتماعی(۲)

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری بیست‌وهفتمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • وقتی برای سازگاری با تغییر تلاش می‌کنیم!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • در بیانیه مجمع عمومی فرهنگستان علوم پزشکی تاکید شد : ضرورت قطعی برای تحول واقعی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • تقدیر معاون وزارت صمت از پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تامین خوراک واحدهای تولیدی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • بازدید ماهانه مدیرعامل شرکت صبانور از معدن شهرک +عکس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است