تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نحوه دریافت غیرحضوری كارت‌های بانك ملت با طرح‌های متنوع/ ویدیو

  • اعلام ساعت کاری جدید شعبه کیش

  • افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی تامین سرمایه تمدن

  • در هشتمین اجلاس مسئولیت‌پذیری اجتماعی؛  تندیس زرین تعهد به برند سبز کشور، به پتروشیمی بندرامام رسید

  • هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد

  • نوآوری سبز در صنعت گاز؛ تبدیل پسماند پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به بتن سبک و دانش جهانی

  • چادرملو، پیشتاز صنعت سبز و مسئولیت اجتماعی در کشور شد

  • برای دومین بار در تاریخ؛ وزنه‌برداری ایران با همراهی بانک صادرات ایران قهرمان جهان شد

  • مدیرعامل پست‌بانک ایران: شرکت‌های دانش‌بنیان فارس از بسته‌های تشویقی و اولویت تخصیص ارز برخوردار می‌شوند

  • حمید قیطاسوند به عنوان معاون فناوری اطلاعات پست بانک ایران منصوب شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›موفقیت شرکت‌های بیمه به درآمدزایی نیست بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آن‌ها موفقیت شرکت را رقم می‌زند

موفقیت شرکت‌های بیمه به درآمدزایی نیست بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آن‌ها موفقیت شرکت را رقم می‌زند

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۹-۰۶

تریتا نیوز ،مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
دکتر علی جباری در گفت‌و‌گو با روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت و جایگاه مشتری در این استراتژی‌ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال‌جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی‌ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز در دیگر استراتژی‌ها نیز دیده شده و تمام استراتژی‌ها حلقه‌های یک زنجیر قوی و بزرگ است.
او خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان را طلب می‌کنند.
جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت‌هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت‌هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگهدارند و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=135462
تگ ها ٍ#تریتا نیوزبیمه رازیمدیرعامل بیمه رازیمشتریان وفادار و رضایت آن‌هاموفقیت شرکت‌های بیمه

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    جدیدترین تلویزیون‌های LG OLED و ساندبارهای ال‌جی سازگار با محیط زیست، نشان‌دهنده‌ی تعهد به زندگی بهتر برای همه

    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتخاری دیگر برای بیمه تجارت‌نو

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

    ۱۴۰۱-۰۲-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید بر اجرای طرح های حمایتی در دیدار با صنعتگران اصفهانی

    ۱۴۰۰-۱۰-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۵ هزار داوطلب

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ۱۰۰ اقدام مهم پست بانک ایران همزمان با ۱۰۰ روز اول دولت سیزدهم

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نحوه دریافت غیرحضوری كارت‌های بانك ملت با طرح‌های متنوع/ ویدیو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰
  • اعلام ساعت کاری جدید شعبه کیش

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰
  • افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی تامین سرمایه تمدن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰
  • در هشتمین اجلاس مسئولیت‌پذیری اجتماعی؛  تندیس زرین تعهد به برند سبز کشور، به پتروشیمی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰
  • هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است