تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • قدردانی استاندار یزد از مدیرعامل چادرملو

  • هیچ‌کس نباید از خدمات روان محروم بماند

  • توضیحات سازمان تامین اجتماعی در خصوص وصول مطالبات از دولت، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و زمان‌ پرداخت باقی‌مانده معوقات

  • طرح اعتبار ملی؛ گامی تازه برای تقویت اقتصاد خرد و خانوارها

  • فرهادی‌پور: با رویکرد برنامه‌محور به دنبال افزایش سودآوری و ایجاد ارزش پایدار هستیم

  • مشکل انگشت پایم چیست؟

  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ

  • کلید بیش از ۵۷۰۰ واحد مسکونی در دستان متقاضیان نهضت ملی

  • اهدای تندیس زرین جایزه مدیریت دانشی KM4D به پتروشیمی نوری برای سومین سال پیاپی

  • گامی دیگر در صیانت از منابع ملی/کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›افزایش ۱۸۰۰ درصدی تولیدات رسانه ای و تبلیغاتی ، دیده شدن ۳۸۰ میلیونی و کاهش ۹۵ درصدی هزینه ها

افزایش ۱۸۰۰ درصدی تولیدات رسانه ای و تبلیغاتی ، دیده شدن ۳۸۰ میلیونی و کاهش ۹۵ درصدی هزینه ها

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۷-۰۳

روابط عمومی شرکت بیمه رازی گزارش عملکرد شش ماهه خود را منتشر کرد . این گزارش از زمان تصدی جناب آقای دکتر علی جباری به سمت مدیریت عامل شرکت بیمه رازی تنظیم و تهیه شده است و شامل ۸ بخش : تدوین استراتژی ، رسانه ، فضای مجازی ، تبلیغات ، مراسم ها ، مرکز ارتباط با مشتریان ، امور بین الملل و کسب افتخارات روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ؛ روابط عمومی بیمه رازی در حالی توانسته آمار اخبار منتشر شده مربوط به این بنگاه بزرگ اقتصادی در رسانه ها را طی نیمه نخست امسال بیش از ۱۷۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد که هزینه صرف شده برای این مهم،  تنها ۴ درصد رقم هزینه شده در مدت مشابه طی سال گذشته است.

همچنین بر اساس این گزارش ارزیابی های صورت گرفته حاکی از آن است که تولید اخبار و محتوای رسانه ای مرتبط با این شرکت در رسانه های عمومی نیز طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۸۰۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

تولید بیش از ۵۰۰ گزارش، خبر و محتوای رسانه ای در این مدت،‌ باعث شده است که عملکرد بیمه رازی در رسانه های دیداری و شنیداری به خوبی بازتاب داشته باشد . بررسی ها حاکی از آن است که در شش ماه گذشته این شرکت در رسانه های مکتوب و مجازی بیش از ۳۸۰ میلیون بار دیده شده است که این رکوردی جدید در صنعت بیمه محسوب می شود.

راه اندازی استودیو خبر بیمه رازی بعنوان مجموعه حرفه ای تولید اخبار و محتوا و مکانی اختصاصی برای خبرنگاران حوزه بیمه ، ایجاد تلوزیون رازی که همه محتواهای چند رسانه ای تولیدی در آن تجمیع شده است،‌ صفر شدن اخبار منفی با برگزاری نشست های رسانه ای پیاپی ،  انتشار دو شماره ماهنامه هوشمند و  ۶۰ شماره روزنامه رازی و انعکاس اخبار و رویدادهای شرکت در آن به صورت چند رسانه ای از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت در دوره جدید فعالیت است.

فضای مجازی نیز پذیرای حجم زیادی از محتواهای رسانه ای تولید شده از سوی بیمه رازی بوده است به طوریکه اکنون صفحه اینستاگرام بیمه رازی پرمخاطب ترین صفحه صنعت بیمه است و بدیهی است که برگزاری ۵۰ نشست آنلاین و مستمر در صفحه این پلتفرم، سه شنبه های پاسخگویی و جشن ضیافت نور تاثیر بسزایی در این دستاورد داشته است.

در حال حاضر صفحه اینستاگرام بیمه رازی بیش از ۳۰ هزار نفر و کانال تلگرام شرکت بیش از ۲۰ هزار نفر دنبال کننده دارند در حالیکه پیش از این تعداد اعضاء به زحمت به چهار هزار نفر می رسید.

در این حال انجام اقدامات فوق و همچنین استفاده از پتانسیل مجری باسابقه و شناخته شده رسانه ملی، محمد رضا حیاتی در ایجاد یک رویداد چالشی میان مخاطبان، تولید استیکرهای منقوش به لوگوی بیمه رازی و نیز تهیه و انتشار بیش از ۱۵۰ کلیپ و محتوای ویدئویی و تولید بیش از ۲۰۰ عنوان پوستر و محتوای گرافیکی در طرح های مناسبتی و طرح های بیمه ای ، طراحی و چاپ ۵ عنوان جنرال کاتالوگ دو زبانه و هوشمند تنها با ۴ درصد هزینه های سال گذشته، گام بزرگی در راستای پیاده سازی اهداف استراتژیک بیمه رازی به شمار می آیند.

برگزاری هجدهمین سالگرد بیمه رازی در آسایشگاه ثارالله جانبازان تهران با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نیز اقدامی  مبتکرانه محسوب شده و نشان از اعتقاد راستین ایشان به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دارد.

تهیه دو تمبر اختصاصی مناسبتی بیمه رازی ، طراحی بیمه هنرمندان ، اصحاب رسانه و مدال آوران المپیک از دیگر اقدامات ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی میباشند.

راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان و تعریف شماره ۴ رقمی ۸۲۸۷ با پاسخگویی شبانه روزی با ابزارهای نوین نظرسنجی به صورت برخط و سامانه پیامکی از دیگر اقدامات این مدیریت است که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.

روابط عمومی بیمه رازی در مدت تصدی مدیرعاملی دکتر علی جباری و با حضور دکتر ناصرالدین اسلامی فرد توانسته است عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه را از آن خود کند و تقدیرنامه عملکرد از رییس کل بیمه مرکزی ، دبیرکل سندیکای بیمه گران کشور ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان کسب نماید.

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در شش ماهه نخست فعالیت خود، حضوری پرشور در صنعت بیمه داشته و رکوردهای جدیدی در این صنعت اثر گذار به ثبت رسانده است. باید دید در شش ماهه دوم چه برنامه ای را برای رشد و تعالی این شرکت خوشنام پیاده خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=129954
تگ ها بیمه رازیپایگاه خبری تریتا نیوزتولیدات رسانه ای و تبلیغاتیدکتر علی جباری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    واحد مستقل ارزی تابان بانک کارآفرین افتتاح شد

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل شرکت مِرداس: باحمایت ها و همراهی بانک ملی ایران فرصت اشتغالزایی در شرکت دو برابر شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سیاستگذاری مالی در شرایط جدید اقتصادی

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تثبیت اشتغال ۹۱ هزار نفر با تسهیلات بانک تجارت

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خدمات ارزی بانک آینده در دسترس مردم ایران: با پس انداز قرض الحسنه ارزی ارزش آفرین باشید/ فهرست شعب منتخب ...

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه رازی، زنگ بیمه را در مشهد نواخت

    ۱۴۰۰-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • قدردانی استاندار یزد از مدیرعامل چادرملو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۸
  • هیچ‌کس نباید از خدمات روان محروم بماند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • توضیحات سازمان تامین اجتماعی در خصوص وصول مطالبات از دولت، پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • طرح اعتبار ملی؛ گامی تازه برای تقویت اقتصاد خرد و خانوارها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • فرهادی‌پور: با رویکرد برنامه‌محور به دنبال افزایش سودآوری و ایجاد ارزش پایدار هستیم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است