تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • میزگرد تخصصی صنعت مس؛ بررسی آینده بازار و نوآوری‌های سبز با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت مس و کارشناسان

  • بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از نمایشگاه فلزات آهنی و غیرآهنی

  • رونمایی ال‌جی از نسل جدید یخچال‌های کم‌مصرف و بهینه از نظر فضا در نمایشگاه IFA 2025 

  • معامله ۲۳۷۸ کیلوگرم شمش طلا و عبور ارزش معاملات از ۲۳.۶ همت؛ رکورد طلایی و تاریخی بورس کالا در مردادماه شکست

  • کسب رتبه نخست پست بانک ایران در فروش ارز اربعین با تامین ۶۰ درصد ارز مورد نیاز زائران

  • در نشست مشترک وزارت ارتباطات، معاونت علمی و پست‌بانک ایران آخرین وضعیت تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی شد

  • پایان خدمت رسانی بانک پارسیان به زائران اربعین حسینی و آغاز میزبانی زائران حرم مطهر رضوی

  • اعلام لیست شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روز شنبه اول شهریورماه در استان تهران

  • سالاری در نشست هم‌اندیشی با کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور تشریح کرد: زمان پرداخت معوقه بازنشستگان/ به دلیل شرایط خاص کشور پرداخت معوقات غیرممکن بود

  • در جلسه پایش مصوبات استان های یزد و کرمان مطرح شد؛ آقاجانلو: بسته های سرمایه گذاری اکتشافی استان کرمان به سرعت فراخوان شود

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن رکورددار توجه انتخابی مخاطبان در صنعت بیمه

«رازی» با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن رکورددار توجه انتخابی مخاطبان در صنعت بیمه

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۶-۰۸

بیمه رازی پس از مهندسی مجدد فرآیندها و ایجاد چرخش های استراتژیک ، با تمرکز مفاهیم بازاریابی تلاش دارد که در جهت ارتقای سطح آگهی و بهبود تصویر ذهنی در بازارهای هدف حرکت کند.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.
این تحقیقات که با بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها و … مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.
مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .
بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.


پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.
در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.
رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.
علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.
بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .
باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=127724
تگ ها ارتباطاتبازار صنعت بیمه کشوربازاریابیبیمه رازیپایگاه خبری تریتا نیوزحوزه بازارداریرازیرکورددار توجه انتخابی مخاطبانصنعت بیمهفضای مجازیفضای مجازی و دیجیتال

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملی
    اقتصاد

    تصویب بیش از ۴۶ میلیارد ریال طرح عام المنفعه در بانک ملی ایران

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فهرست به روز شده مشاغل مجاز به فعالیت در شهرهای قرمز/ گروه شغلی ۱

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط اگزیم بانک

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نشست ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان تهران به حمایت از ایت الله رییسی

    ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استخدام نیرو و انتصاب مدیران در سازمان تامین اجتماعی شفاف و عادلانه است

    ۱۴۰۰-۰۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پيام مديرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت اعياد با سعادت شعبانيه

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • میزگرد تخصصی صنعت مس؛ بررسی آینده بازار و نوآوری‌های سبز با حضور مدیرعامل و معاونان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۸
  • بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از نمایشگاه فلزات آهنی و غیرآهنی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۸
  • رونمایی ال‌جی از نسل جدید یخچال‌های کم‌مصرف و بهینه از نظر فضا در نمایشگاه IFA ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۸
  • معامله ۲۳۷۸ کیلوگرم شمش طلا و عبور ارزش معاملات از ۲۳.۶ همت؛ رکورد طلایی و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۸
  • کسب رتبه نخست پست بانک ایران در فروش ارز اربعین با تامین ۶۰ درصد ارز ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است