تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • امین‌نژاد: افزایش دو میلیون‌تنی محصولات گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس باتکیه‌بر اقدام‌های فناورانه و نوآورانه/ به دنبال استقرار مدل حکمرانی فناورانه چندلایه، شبکه‌ای و مأموریت‌محور هستیم

  • ارائه طرح فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت سردفتران بیمه آسیا

  • آسیا با «یاس» پیش بسوی ارائه یکپارچه خدمات

  • ارتقای سلامت ۳۰۸ هزار نفر با مشارکت بانک صادرات ایران در پروژه زیست‌محیطی

  • بانک مسکن؛ پیشگام پویش ملی «بساز مدرسه» در حوزه مسئولیت اجتماعی

  • معرفی ربات خانگی ال‌جی و چشم‌انداز «خانه بدون کار» در CES 2026 

  • خانه‌دار شدن بیش از ۴۰ هزار متقاضی با تسهیلات بانک مسکن در ۸ ماهه سال ۱۴۰۴

  • پرداخت بیش از ۴ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه در ۹ ماه

  • آغاز اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد ره ‌آورد ایران ‌زمین

  • بانک توسعه صادرات ایران؛ پشتیبان بنگاه‌های تولیدی در مسیر ورود به بازارهای جهانی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ال‌جی با افتتاح مرکز تماس ابری(Cloud) جدید، روند دیجیتالی شدن خود را ارتقا می‌دهد

ال‌جی با افتتاح مرکز تماس ابری(Cloud) جدید، روند دیجیتالی شدن خود را ارتقا می‌دهد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۴-۲۲

پایگاه خبری تریتا نیوز ، ارائه راه‌کار خدمات مشتری کارآمد و تعاملی مبتنی بر فضای ابری با کمک Amazon Connect و Genesys Cloud

ال‌جی الکترونیکس از افتتاح مرکز تماس ابری جدید خود در ایالات‌متحده خبر داد که باعث افزایش سرعت تحولات دیجیتالی این شرکت و همچنین بهبود کیفیت و کارایی مرکز خدمات مشتریان می‌گردد. ال‌جی قصد دارد پس از آمریکای شمالی، ده‌ها مرکز تماس ابری را در کشورهایی همچون استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، ایتالیا و ویتنام طی سال جاری راه‌اندازی کند و در ابتدای سال ۲۰۲۲ نیز در بازار خانگی‌اش در کره جنوبی به چنین امری مبادرت ورزد.

پیاده‌سازی سیستم مبتنی برCloud ، تجربه بهتر برای مشتری و نتایج مثبت بیشتری خلق خواهد نمود. این سیستم به نمایندگان خدمات مشتریان ال‌جی این امکان را می‌دهد تا از مکان‌های گوناگون به‌طور مشترک و مؤثری همکاری کنند و نیازی به حضور در یک فضای فیزیکی نداشته و نیاز به رعایت سخت‌گیرانه شرایط قرنطینه را کاهش دهند؛ باقابلیت جدید تبدیل گفتار به متن (STT) که سریع و دقیق تماس صوتی را به متن نوشتاری تبدیل می‌کند، نمایندگان خدمات مشتریان می‌توانند به‌آسانی و با سرعت‌بالا در مورد موضوعات تکراری تحقیقات لازم را انجام داده و در صورت نیاز، پاسخی متناسب با مشکلات و سؤالات پرتکرار فراهم آورند.

اگر به دلیل حجم زیاد تماس‌ها، مشتریان پشت خط معطل شوند، مرکز تماس ابری به‌سرعت گزینه جایگزین مناسبی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند صحبت کردن با Chatbot در سایت خدمات مشتریان ال‌جی یا دیگر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی باشد. برآورد زمان انتظار دقیق در آینده نزدیک نیز به قابلیت‌های مرکز تماس ابری افزوده خواهد شد. زیرساخت‌های این سیستم توسط Amazon Connect یا Genesys Cloud تأمین خواهد شد.

Yoo Kyu-moon مدیر اجرایی مرکز مدیریت خدمات مشتریان ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «مرکز تماس ابری جدید ال‌جی به شکلی فعالانه ارائه خدمات ما را ارتقا داده و اصلاح خواهد نمود و به ما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را برای مشتری فراهم آوریم. با گزینه‌های مفید‌تری که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، مشتریان ال‌جی می‌توانند پشتیبانی موردنیاز را به هر روشی که ترجیح می‌دهند، دریافت نمایند.»

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=124281
تگ ها افتتاح مرکز تماس ابری(Cloud) جدیدال‌جی الکترونیکسپایگاه خبری تریتا نیوزخدمات مشتریان ال‌جیدیجیتالی شدنسرعت تحولات دیجیتالی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    آمادگی بیمه ایران برای اجرای سند راهبردی با اجماع تمامی ذینفعان کلیدی شرکت

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عدالت درمانی هدف اصلی سطح بندی خدمات تامین اجتماعی است

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    درخشش بیمه تجارت‌نو در جایگاه سه شرکت نخست بیمه‌ای تولید کننده حق بیمه رشته کشتی

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فرآیند ثبت صدور چک در سامانه صیاد از سوی بانک توسعه تعاون تشریح شد

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت وام ازدواج ۷۰ میلیونی به بانک‌ها ابلاغ شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمدید تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا پایان شهریور ماه

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • امین‌نژاد: افزایش دو میلیون‌تنی محصولات گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس باتکیه‌بر اقدام‌های فناورانه و نوآورانه/ به ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • ارائه طرح فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت سردفتران بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • آسیا با «یاس» پیش بسوی ارائه یکپارچه خدمات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • ارتقای سلامت ۳۰۸ هزار نفر با مشارکت بانک صادرات ایران در پروژه زیست‌محیطی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • بانک مسکن؛ پیشگام پویش ملی «بساز مدرسه» در حوزه مسئولیت اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است