خدمات الکترونیک فرصتی برای ارتقای خدمت رسانی است
محمدرضا بیدهندی، مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ با حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین توکلی در این نشست با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از ادارات خدمترسان با حجم بالای ارباب رجوع اظهار داشت: وظیفه سازمان تأمین اجتماعی وظیفهای سنگین و بسیار مهم است؛ چرا که بیشترین تعامل این سازمان با صاحبان کسب و کار و مشاغل واحدهای صنعتی و تولیدی جامعه است.
درادامه محمدرضا بیدهندی، مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران با بیان اینکه امروز اولویت کار ما اجرای مناسب طرح ۳۰۷۰ و توسعه فرهنگ استفاده از آن است و با توجیه اینکه توسعه خدمت الکترونیک، فرصتی تاریخی برای تحول در نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی در راستای کاهش بار مراجعات و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، خاطر نشان کرد: سیاست ترویجی و تشویقی برای بهره مندی آحاد مخاطبین از خدمات غیرحضوری بایستی در اولویت امور قرار گیرد.
وی با تاکید براجرای خدمات غیرحضوری، در راستای ترویج و معرفی این خدمات به جامعه ، همکاری تمامی ذینفعان را خواستار شد .
درادامه محمدرضا بیدهندی، مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران با بیان اینکه امروز اولویت کار ما اجرای مناسب طرح ۳۰۷۰ و توسعه فرهنگ استفاده از آن است و با توجیه اینکه توسعه خدمت الکترونیک، فرصتی تاریخی برای تحول در نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی در راستای کاهش بار مراجعات و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، خاطر نشان کرد: سیاست ترویجی و تشویقی برای بهره مندی آحاد مخاطبین از خدمات غیرحضوری بایستی در اولویت امور قرار گیرد.
وی با تاکید براجرای خدمات غیرحضوری، در راستای ترویج و معرفی این خدمات به جامعه ، همکاری تمامی ذینفعان را خواستار شد .