تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص های صیانت از مشتریان

  • تقدیر از پژوهشگر برتر بانک سپه در مراسم هفته پژوهش نظام بانکی کشور

  • فراهم شدن امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای برقی

  • مدیرعامل بورس کالای ایران تشریح کرد آغاز پذیره نویسی ۳ صندوق نقره از امروز در بورس کالا/ زنجیره ابزارهای مالی نقره توسعه پیدا می‌کنند

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع)

  • مجموعه صوتی LG: نخستین سیستم صوتی ساندبار جهان با فناوری Dolby Atmos FlexConnect 

  • اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه

  • مشارکت بانک تجارت در احداث ۵۳ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی

  • تعداد نصب همراه بانک تجارت در کافه‌بازار به ۱۰ میلیون رسید

  • شعب و واحدهای ستادی بانک تجارت در روز دوشنبه اول دی‌ماه با دوساعت تاخیر آغاز به‌کار خواهند کرد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۸-۲۶

پایگاه خبری تریتا نیوز ، در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قرارداد های بیمه ای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.

خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمه های مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمان های مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه های آتش سوزی می باشد، از جمله این طرح ها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد.

در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاه تر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمه ای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است.

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است.  معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction  می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=103588
تگ ها بیمه پارسیانبیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بیمه مرکزی اعلام کرد: رتبه اول بیمه پارسیان در ارزیابی انفورماتیک شرکت های خصوصی صنعت بیمه کشور

    ۱۳۹۸-۱۱-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جشنواره تابستانی بیمه های آتش سوزی بیمه پارسیان آغاز شد

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جشنواره تا یلدا بیمه پارسیان آغاز شد

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تخفیفات ویژه بیمه پارسیان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

    ۱۴۰۰-۰۳-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اسامی برندگان جشنواره بیمه گزاران خوش حساب بیمه های زندگی پارسیان اعلام شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور فعال بیمه پارسیان در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه کیش

    ۱۴۰۱-۰۷-۲۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نظرسنجی سراسری بانک مرکزی در شاخص های صیانت از مشتریان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • تقدیر از پژوهشگر برتر بانک سپه در مراسم هفته پژوهش نظام بانکی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • فراهم شدن امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه برای ثبت‌نام خودروهای برقی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • مدیرعامل بورس کالای ایران تشریح کرد آغاز پذیره نویسی ۳ صندوق نقره از امروز در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع)

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است