مسائل و درخواست های بیمه شدگان بدون مراجعه به واحدهای اجرایی رصد می شود
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا شرایطی را فراهم آوریم تا با استفاده از همکاران آگاه، فعال و با توانایی ویژه در واحدهای مشاوره و ارتباطات مردمی به عنوان چشم و گوش سازمان بتوانیم مسائل را در ابتدایی ترین مرحله رفع کنیم و با انجام این مهم حس رضایتمندی در مخاطبین ایجاد نمائیم. البته از زمان انتشار ویروس کرونا و فضایی که بوجود آورد ارائه خدمات غیرحضوری یک الزام بود و سازمان تامین اجتماعی با پیاده سازی خدمات خود در بستر الکترونیک زمینه لازم را در خدمت رسانی به هم میهنان گرامی و احقاق خواسته های قانونی آنان فراهم نمود.
دشتگرد در پایان تصریح کرد: پیاده سازی پروژه crm سازمان تامین اجتماعی با این تکلیف صورت گرفت که رسیدگی به درخواستها، پیدا کردن علت و رفع امور مخاطبین تنها با یک تماس یا یک پیام صورت پذیرد و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در رسیدن به آن قدمهای خوبی برداشته است.
در ادامه اورنگ، مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت:سازمان با جامعه هدف گسترده ای روبرو است به طوریکه با تحت پوشش قرار دادن بیش از نیمی از هم میهنان عزیزمان و داشتن مراکز بیمه ای و درمانی مختلف با استفاده از نیروهای تحصیلکرده و متعهد با وجود تنوع فروان در خدمات، توانسته با مکانیزه کردن آنها گام بزرگی در پیاده سازی دولت الکترونیک بردارد.
وی افزود: مجموعه اداره کل شهرستانهای استان تهران همواره متقاضی و پیش قدم است تا در پیاده سازی طرح های سازمانی همراه باشد تا در بهبود فرآیندها و رسیدن به شرایط ایده آل به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ به رسالت خود بپردازد.