تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • رشد ۴۶ درصدی فروش شرکت ملی مس طی ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۴

  • تنوع مدیریت دارایی در صندوق‌های تأمین سرمایه تمدن

  • مدیرعامل بانک اقتصادنوین: جامعه مدرن، نیازمند بانکداری مدرن است

  • آغاز به كار سامانه فروش اقساطی موتورهای كم مصرف كولر آبی با همكاری بانك ملت، وزارت نیرو و صندوق نوآوری و شكوفایی

  • با نیك وام بانك ملت هم وام بگیرید، هم در قرعه كشی میلیاردها ریال جایزه نقدی شركت كنید

  • تصویب افزایش ۴۱ درصدی سرمایه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

  • بانک مسکن رکن اصلی تامین مالی در حوزه مسکن

  • عزم بانک توسعه صادرات ایران در حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان

  • حضور پررنگ بانک سینا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

  • نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در پرونده قتل «الهه حسین نژاد»

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›توان پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز ۱۴۲۰ ارتقا می‌یابد

توان پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز ۱۴۲۰ ارتقا می‌یابد

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۸-۰۷

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، پاسخگویی را از وظایف مهم این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوالات و درخواست خود را دریافت کند تا به هدف نهایی این سازمان که کسب رضایتمندی آنها است، برسیم.

به گزارش  پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی(۱۴۲۰) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به  رفع آنها اقدام کنیم.

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است. مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته باشیم. مسایلی که از سوی مخاطبان در تماس با این مرکز مطرح می‌شود باید با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه شود و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار داریم که تحول اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش ۵ برابری تماس‌های روزانه روبرو خواهیم شد و ۴ هزار تماس روزانه با این مرکز به۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت. از این رو توان پاسخگویی‌مان را ارتقا می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر خواهم شد و مستقیما با بیمه‌شدگان گفتگو خواهیم کرد، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان حتما در این مرکز حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.

سالاری بابیان اینکه همچنین از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و دریافت نظرات و مسایل آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای مختلف بهره می‌گیریم تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی فراهم باشد.

همچنین در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود را در مورد پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی بیان کردند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=102154
تگ ها توان پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420 ارتقا می‌یابدسازمان تأمین اجتماعی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مرحله مهمی از برنامه نسخه الکترونیک را با توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی سپری کردیم

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهترین تصمیم ممکن برای جلب رضایت و ارتقاء حقوق تمام مستمری‌بگیران اتخاذ شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارزیابی دائمی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی توسط کارشناسان ستادی و اجرائی

    ۱۳۹۹-۱۰-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اصلاح ساختار گزینش تامین اجتماعی موجب افزایش چابکی و کارآمدی می‌شود

    ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رویکرد انتقادی و مطالبه‌گری را فرصتی برای نظام رفاه و تأمین اجتماعی می‌دانیم

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیپلم زرین افتخار جشنواره انتشارات روابط عمومی به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافت

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • رشد ۴۶ درصدی فروش شرکت ملی مس طی ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • تنوع مدیریت دارایی در صندوق‌های تأمین سرمایه تمدن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • مدیرعامل بانک اقتصادنوین: جامعه مدرن، نیازمند بانکداری مدرن است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • آغاز به كار سامانه فروش اقساطی موتورهای كم مصرف كولر آبی با همكاری بانك ملت، ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • با نیك وام بانك ملت هم وام بگیرید، هم در قرعه كشی میلیاردها ریال جایزه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است