تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مدیرعامل بورس کالا در سومین همایش تجلیل از برترین‌ها: با اعتماد مردم از معامله ۲ کیلوگرم طلا به بازار ۳ میلیارد دلاری طلا در بورس رسیدیم/ با سرمایه مردم انقلابی در توسعه معادن رقم می‌زنیم/ اوراق سلف ارزی، دلارهای خانگی را به خدمت تولید درمی آورد

  • رئیس سازمان بورس در سومین همایش برترین‌های بورس کال اعلام کرد: بورس کالا نقطه عطف تاریخ بازار سرمایه/ یادمان باشد بورس کالا قیمت‌گذار نیست، بستر کشف قیمت منصفانه است

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه

  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا

  • پرداخت تسهیلات تا ۴ برابر میانگین حساب دارندگان دستگاه‌های POS و IPG بانک سینا تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال 

  • آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی‌کردن حساب‌های مشتریان از طریق سامانه فیروزه

  • مشاور رییس جمهور: طرح مهربانی رویکردی متفاوت برای حل نیازهای مردم است

  • پنج میلیون مشارکت، ۲۰۰ همت تسهیلات؛ روایت موفقیت‌های طرح مهربانی ملی

  • امکان وکالتی شدن حساب مشتریان بانک مسکن برای خرید خودروهای وارداتی

  • غیرحضوری شدن ارائه خدمات باید منجر به تکریم ذینفعان و افزایش شفافیت شود

واریته
صفحه اصلی›واریته›چگونه رضایت مشتریان را محور تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم

چگونه رضایت مشتریان را محور تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۵-۱۵

ما همه می‌دانیم که مشتریان باید در کانون توجه کسب و کارمان باشند. اما اگر با خودمان روراست باشیم، گاهی اوقات در اتفاقات روزمره درگیر جنونی نسبت به رشد کسب و کارمان می‌شویم و هدفمان را فراموش می‌کنیم.

آلیسون ایرینگ می‌گوید: «من توصیه‌های مدیران و رهبران کسب‌وکار را در رابطه با پیشرفت و مدیریت بررسی کرده‌ و متوجه شده‌ام بیشتر شرکت‌های موفق تمرکزشان را به‌صورت صادقانه بر رضایت مشتریانشان معطوف می‌کنند. آن‌ها به نیاز‌های مشتریان خود گوش می‌دهند، متوجه خواسته‌ی آن‌ها می‌شوند و به درخواستشان احترام می‌گذارند. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.»

بسیاری از شرکت‌ها زمان و هزینه‌ی زیادی برای تحقیقات در مورد مشتریان صرف می‌کنند؛ اما در نهایت اطلاعات را به هدر می‌دهند. آن‌ها اطلاعات را نادیده می‌گیرند و به بازخورد دسته‌ی کوچکی از مشتریان بسنده می‌کنند و همان اطلاعات ناقص را به مدیران بالا مرتبه ارائه می‌دهند.

زمانی که مدیران می‌پرسند چگونه متوجه تغییر در نیاز‌های مشتریان شوند، باید از آن‌ها پرسید که مدیران اجرایی‌شان چه مقدار زمان برای صحبت کردن با مشتریان، ‌شرکای خارجی و کارمندان در مورد چگونگی تغییرات روز دنیا صرف می‌کنند. اغلب اوقات مدیران اجرایی در یک محدوده‌ی مطمئن و بسته صحبت و بااحتیاط در مورد موضوع‌های ساختاری بحث می‌کنند.

بسیاری از مدیران اجرایی به‌جای گوش دادن و توجه کردن برای فهمیدن اختلاف دیدگاه‌ها، زمان زیادی صرف صحبت کردن می‌کنند. این کار به‌جای کشف مشکلات و ایجاد تغییر، طرز فکر خودشان را بیشتر حاکم‌ می‌کند.

ارتباط با مشتری

کار بعدی ایجاد نوآوری است. شما می‌توانید مشتریان خود را هم در این کار شریک کنید. شرکت‌هایی مثل فیلیپس، لگو، جی‌ای، سونی و ویزا با استفاده از مشتریان خود و دادن نقشی در طراحی یا خلق محصولات یا خدمات جدید به آن‌ها، پیشرفت بزرگی کردند.

برای مشتریانتان بخشی در نظر بگیرید که در ایجاد محصولتان نقشی داشته باشند تا بین اتفاقی که در بیرون از شرکتتان می‌افتد و محصولی که می‌خواهید در آینده بسازید و بفروشید، ارتباط قوی‌تری وجود داشته باشید.

به همان میزانی که بتوانیم به اطرافمان توجه کنیم، یاد بگیریم و سریع و با بینش اقدام کنیم، قدرت و استعداد و میزان رشدمان پیشرفت خواهد کرد

برای این‌که متناسب با نیاز مشتریانتان رفتار کنید، به تکرار راهکار‌های منظم نیاز دارید که به شما بینش و بصیرتی جدید بدهند تا متوجه شوید چگونه نیاز‌ها و جهان مشتریان و شرکان اصلی کارتان تغییر می‌کند. برای خلق محصولات در مسیری که مشتریان می‌خواهند، نیاز دارید که با توجه به دیدگاه مشتریانتان متوجه شوید چه چیزی را و چگونه به آن‌ها بفروشید.

در اینجا پنج راهکار ساده ارائه می‌دهیم تا تمرکز کسب و کارتان به مشتریان و نیاز‌های جدیدشان منعطف شود:

۱. از روز اول شروع کنید

بخش مربوط به مشتریانتان را یکی از بخش‌های اساسی در چهارچوب کاری خود قرار دهید. این کار احساس یکدلی و انگیزه در کارمندان برای بهتر کردن سطح زندگی مشتریان را تقویت می‌کند.

۲. مقام‌های بالا نیز به مشتریان گوش کنند

سعی کنید همه‌ی مدیرانتان به‌صورت اساسی و منظم، زمانی برای توجه به نیاز‌های مشتریان در نظر بگیرند. در تقویمتان زمان‌های مشخصی برای توجه به عکس‌العمل‌های مشتریانتان قرار دهید.

۳. از اطلاعات استفاده کنید

اطلاعات و تحقیقاتتان از مشتریان را در هر جلسه و ملاقات با مدیران دیگر و تیمشان بررسی کنید. اطلاعات مشتریانتان را با اطلاعات کارمندان تطبیق دهید تا گرایش‌ها و رفتار‌های کارمندان را بشناسید و آن‌ها را به سمت تلاش برای ابقا و پشتیبانی مناسب از مشتریان سوق دهید.

۴. مشتریان خود را به جلسات دعوت کنید

انجمنی برای مشتریان ترتیب دهید و آن‌ها را دعوت کنید تا هدایت مکالمات را در دست بگیرند. در میان سخنان آن‌ها، شما نیز یاد بگیرید یا حتی از آن‌ها دعوت کنید تا در کنار شما در مرکز طراحی کار کنند.

۵. از کارمندان استفاده کنید

تعداد زیادی از کارمندان نمونه را در مراحل این تغییرات و نوآوری‌ها درگیر کنید تا ببینید طرز فکر و رفتار کارمندانتان چگونه تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=22784

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • واریته

    چگونه چتر را تمیز کنیم بدون اینکه آسیبی به بدنه‌ی آن وارد شود؟

    ۱۳۹۷-۰۱-۲۸
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    این استراتژی ها می تواند برای دور کاری به کمک تان بیاید!

    ۱۳۹۹-۰۳-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    ایرفون‌های بی‌سیم آتی هواوی با قرارگیری روی میت ۲۰ شارژ می‌شوند

    ۱۳۹۷-۰۶-۲۹
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    با ۱۵ مکان شگفت‌انگیزی آشنا شوید که بازدید از آن ها ممنوع است

    ۱۳۹۶-۰۸-۲۳
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    مجید انتظامی: تا شروع به کار می‌کنم، تمام هم‌صنفی‌هایم بر ضد من می‌شورند

    ۱۳۹۸-۰۴-۰۱
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    انتقاد مهدوی‌کیا از لباس‌های تیم ملی

    ۱۳۹۷-۰۳-۱۶
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مدیرعامل بورس کالا در سومین همایش تجلیل از برترین‌ها: با اعتماد مردم از معامله ۲ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۸
  • رئیس سازمان بورس در سومین همایش برترین‌های بورس کال اعلام کرد: بورس کالا نقطه عطف ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۸
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بانک آینده و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۸
  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۸
  • بانک سینا

    پرداخت تسهیلات تا ۴ برابر میانگین حساب دارندگان دستگاه‌های POS و IPG بانک سینا تا ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است