تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ساخت بلندترین برج واحدهای الفین کشور در پتروشیمی الماس ماهشهر

  • مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی بیان کرد: افزایش پرداخت تسهیلات حمایتی با جذب منابع قرض‌الحسنه/ رشد ۲۸ درصدی منابع ارزان قیمت در خراسان شمالی

  • هجدهمین نشست شورای عالی مدیران بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: استراتژی ۱۴۰۴، حفظ و ارتقای جایگاه بانک صادرات ایران در نظام بانکی است

  • گامی راهبردی در خودکفایی تجهیزات ایمنی؛ بومی‌سازی موفق تقویت‌کننده داخلی اینترکام در پتروشیمی اروند

  • پیشرفت طرح پلی‌اتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران به مرز ۵۰ درصد رسید/ آمار اشتغال در این طرح از ۸۰۰ نفر عبور کرد

  • با حمایت ایمیدرو صورت گرفت؛ انتشار نخستین کتاب فارسی جامع مدیریت پروژه در معادن ایران

  • پرداخت ۹/۷ همت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مسکن در ۵ ماهه ۱۴۰۴ / رشد ۷۰ درصدی در تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل

  • آغاز سومین پویش تامین مالی جمعی شرکت «ستاره نادی» در سکوی آی‌بی‌کراد

  • فصل جدید همکاری بانک تجارت با پتروپالایش کنگان کلید خورد

  • مشارکت بانکداران بانک پاسارگاد در پویش اهدای خون

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد: گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد: گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۰-۱۲

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ این بانک با اشاره بر اینکه این شعبه یکی از ۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران بوده که به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری تجهیز شده است، گفت: در دو ماه اخیر و از زمان تجهیز شعب این بانک به سامانه نوبت دهی هوشمند، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و بنا داریم تا پایان سال، تعداد شعب هدف را به یک هزار شعبه افزایش دهیم.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند، افزود: کاهش زمان انتظار و مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری یکی از اهداف بانک ملی ایران در راستای تکریم و ارتقای مشتری مداری است که بر این اساس مشتریان می توانند با استفاده از سامانه مذکور، به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا و در قالب پلتفرم بله، بحث نوبت دهی غیرحضوری را راه اندازی کردیم و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مشتریان صورت گرفته است.

 

ماهیار تاکید کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال با توجه به استقبال مشتریان و همین طور آمادگی شعب، هم وسعت جغرافیایی و هم تعداد شعب بیشتری را با این سامانه پوشش دهیم تا مردم بتوانند با توجه به افزایش مراجعات حضوری ماه های پایانی سال به شعب، از مزایای این سرویس بهره مند شوند.

 

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم بله قابل دسترسی هستند.

 

لازم به ذکر است، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهم ترین مشخصات سامانه هوشمند نوبت دهی پارس بانک ملی ایران است.

 

دکتر ابوالقاسم صادقی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری یکی از ابزارهای تسهیل و روان سازی خدمات بانکی است، گفت: یکی از گلوگاه های این مهم، مدیریت نوبت و مراجعات مشتریان است و از آنجا که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور، سهم بالایی در مراجعات حضوری مشتریان به شعب را داراست، سرویس جدید نوبت دهی هوشمند را از طریق پیام رسان بله راه اندازی کردیم تا مشتریان در موعد مقرر و با کم ترین معطلی سرویس مورد نظر خود را در شعبه دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه در بازار صنعت بانکی کشور این خدمت در مقایسه با خدمات مشابه سایر بانک ها، فراگیرترین وسعت و گستره را داراست و به تجهیزات سخت افزاری خاصی وابسته نیست، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که این خدمت به پوشش حداکثری برسد و در چند ماه آینده تمام شعب بانک ملی ایران یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، بتوانند از این خدمت بهره مند باشند.

قربانی مدیر نرم افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز درباره نحوه نوبت گیری آنلاین از طریق اپلیکیشن بله گفت: برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به طور نمونه، برای دریافت نوبت می توان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجه های در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص می شود که می توان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صف های فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده می شود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور می باید، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار می گیرد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=159516

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ با مشارکت دانشگاه امیرکبیر در ایران افتتاح شد

    ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    منتظر رونمایی از پروژه‌های بزرگ دانش بنیان هلدینگ خلیج فارس هستیم

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    به منظور ارائه گزارش عملکرد ۷ ماهه «ملی مس» انجام گرفت؛ دیدار مدیرعامل شرکت ملی مس با معاون امور مجلس ...

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به ۶۰۰۰ خانواده مستأجر توسط بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۴-۰۱-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    تغییر ساعت کاری واحد های بانک ملی ایران از ۴ تا ۷ مرداد ماه سال جاری

    ۱۴۰۳-۰۵-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    به‌روز رسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ساخت بلندترین برج واحدهای الفین کشور در پتروشیمی الماس ماهشهر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی بیان کرد: افزایش پرداخت تسهیلات حمایتی با جذب ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • هجدهمین نشست شورای عالی مدیران بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: استراتژی ۱۴۰۴، حفظ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • گامی راهبردی در خودکفایی تجهیزات ایمنی؛ بومی‌سازی موفق تقویت‌کننده داخلی اینترکام در پتروشیمی اروند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • پیشرفت طرح پلی‌اتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران به مرز ۵۰ درصد رسید/ آمار اشتغال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است