تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ۱۰ نوع غذای ضد پیری!

  • غربالگری سلامت در دهه ۵۰ زندگی

  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران

  • دعوت بانک توسعه تعاون از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی بانک مرکزی درباره صیانت از حقوق مشتریان

  • انصاری‌نیک: پروژه‌های آبرسانی پتروشیمی بندرامام، خدمتی ماندگار به مردم ماهشهر است

  • افتتاح ساختمان جدید شعبه سردار جنگل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران

  • هزارمین بیمه‌نامه “جام” استان آذربایجان شرقی صادر شد

  • اول دی‌ماه؛ عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند/ بازار سرمایه به استقبال سهم جذاب و سودآور جدید از هلدینگ خلیج‌فارس می‌رود

  • جهش‌های بی‌سابقه، به کام سهامداران بانک اقتصادنوین

  • اقتصادنوین در آزمون سلامت بانکی؛ جایگاه یک بانک منضبط در میانه بررسی بانک‌های ناتراز

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۸-۱۱-۲۶

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه مرکزی، مشتری مداری را یکی از مهم ترین مزیت‌های رقابتی بانک دانست و بر موضوع بازاريابي و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتريان به عنوان سرمایه های اصلی بانک تاکید کرد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار ضمن تاکید بر مشتری مداری از سوی کارکنان آن ها را به پیگیری امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه دعوت کرد و گفت: معرفی و تشریح محصولات جدید بانک و پاسخگویی سریع و دقیق به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود همکاران خدوم و تلاشگر  با تسلط کامل به وظایف محوله و آگاهی لازم از دانش روز بانکداری به این نکات کلیدی توجه ویژه ای داشته باشند.
کریمی افزود: یکی از مهم ترین و ارزان ترین راه های تبلیغات، ایجاد بستری است تا مشتریان در اثر رضایتمندی از خدمات دریافتی ، بانک دی را به دیگران معرفی کنند و این موضوع با تلاش همکارانی که  به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستند محقق خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: بی شک جذب منابع ارزان قیمت و افزایش وصول مطالبات در شعب، تاثیر بسزائی در پیشرفت بانک دارد و همکاران شعبه باید این دو محور را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند و با جدیت برای تحقق اهداف شعبه تلاش کنند.
مدیرعامل بانک با اشاره به اجرایی شدن طرح تشویقی وصول مطالبات گفت: این طرح که در راستای تکریم مشتریان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های معوق مطالباتی ابلاغ شده است باید تا پایان سال جاری مهم‌ترین اولویت کاری شعب باشد و امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران شاهد کاهش چشمگیر مطالبات در بانک باشیم.

کریمی در بازدید از بخش ارزی شعبه مرکزی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های ارزی، کارکنان را به تلاش در این زمینه تشویق و ابراز امیدواری کرد با دریافت مجوز مرحله سوم عملیات ارزی، فعالیت این حوزه در بانک افزایش یابد.
مدیرعامل بانک دی همچنین در جریان این بازدید با همکاران و مشتریان حاضر در شعبه مرکزی، صمیمانه گفت و گو کرد و از نقطه نظرات و دغدغه های آن ها درباره مسائل بانک آگاه شد.
گفتنی است در این دیدار که در ادامه بازدیدهای مدیرعامل از واحدهای ستادی بانک انجام شد، دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات و مهدی فرخچه، رییس اداره منابع انسانی حضور داشتند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=93070
تگ ها بانک دیمشتری مداری

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    توضیحات بانک دی در مورد دادنامه دیوان عدالت اداری

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک دی: تحقق شکوفایی اقتصاد کشور با ترویج تفکر بسیجی

    ۱۳۹۸-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجوز فعالیت یازده شعبه بانک دی صادر شد

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تفکر بانکداری حرفه ای زمینه ساز دستیابی به نتایج مطلوب است

    ۱۳۹۹-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

    ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمهیدات بانک دی برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب

    ۱۳۹۸-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ۱۰ نوع غذای ضد پیری!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۸
  • غربالگری سلامت در دهه ۵۰ زندگی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۸
  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۸
  • دعوت بانک توسعه تعاون از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی بانک مرکزی درباره صیانت از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۷
  • انصاری‌نیک: پروژه‌های آبرسانی پتروشیمی بندرامام، خدمتی ماندگار به مردم ماهشهر است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است