تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گسترش تعاملات صبانور در راستای استراتژی توسعه  

  • دستاورد درخشان بانك ملی ایران برای پرداخت وام ازدواج در دولت چهاردهم

  • رونمایی از خدمت «تسویه یار»؛گامی تازه در هم افزایی بانک ملی ایران و شرکت سمات

  • توسعه منابع انسانی و فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های سازمان در دستور كار خواهد بود

  • بازدهی بالاتر از شاخص کل صندوق «آتیمس» در اردیبهشت ۱۴۰۴

  • عصارزاده: زمان جهش بانک توسعه تعاون در نظام بانکی و اقتصاد کشور فرا رسیده است

  • بازنشستگی سخت‌ و زیان‌آور از معضلات سازمان تامین اجتماعی است

  • آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول

  • خرید آسان محصولات سایپا با حساب وکالتی بانک تجارت

  • تغییر سقف تراکنش‌های انتقال وجه بین‌بانکی در سه سامانه اصلی پرداخت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۰۷-۰۱

تریتا نیوز -مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:عملیاتی شدن سامانه های «نظارت بر تفاهم نامه ها» و« رتبه بندی مشتریان» در راستای تسهیل امور خدمت گیرندگان و تکریم آنها است.

محمد شیخ حسینی اعلام کرد: مدیریت دقیق و سریع تفاهم نامه ها و قراردادها عاملیت،کنترل منابع، مصارف و مطالبات تفاهم نامه،ارائه گزارش های تحلیلی، مقایسه ای ومدیریتی،مدیریت سریع گردش کار مراحل عقد تفاهم نامه و مدیریت ریسک های اعتباری، نقدینگی و عملیاتی مرتبط با اجرای تفاهم نامه ها و قراردادها از جمله اهداف راه اندازی سامانه «مدیریت و نظارت بر تفاهم نامه ها» است.

وی افزود: در این سامانه،مفاد تفاهم نامه به لحاظ تطابق با سیاست های اعتباری،الگوهای مجاز، اطلاعات مشتریان و سپرده های مجاز در لحظه ثبت تفاهم نامه به صورت سیستمی کنترل می شود.

این مقام ارشد بانکی بیان کرد: محاسبه میانگین ها و اعمال ضرایب به صورت دقیق و خودکار توسط سامانه انجام می شود.

شیخ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیاتی شدن سامانه«رتبه بندی مشتریان» نیز گفت: براساس نتایج برخی تحقیقات بازاریابی،هزینه جذب مشتری جدید تقریباً پنج برابر هزینه نگهداری مشتریان قدیمی است، لذا شناسایی صحیح مشتریان با هدف حفظ مشتریان خوش حساب حاضر امری ضروری است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،ایجاد وحدت رویه با روش داده محور برای رتبه بندی مشتریان بر اساس سودآوری،رتبه بندی گروه های مختلف مشتریان به تفکیک منطقه ، حوزه فعالیت و …، شناسایی مشتریان ارزنده، شرکتی و زیان ده به روش علمی وخوشه بندی و بخش بندی مشتریان با هدف تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در راستای افزایش سودآوری از جمله اهداف عملیاتی شدن سامانه «رتبه بندی مشتریان» است.

وی تاکید کرد:عملیاتی شدن این سامانه ها موجب می شود دخالت عامل انسانی به حداقل برسد.شیخ حسینی گفت:راه اندازی این سامانه ها با استفاده ازتوان داخلی بانک صورت گرفته که اقدامی ستودنی وقابل تقدیر است.

در این مراسم حسین سرین رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار گفت: مزایا رتبه بندی بر بستر جدید و استفاده از زیر ساخت سامانه سها این است که امکان تحلیل اطلاعات از کل به جز و برعکس وجود داشته باشد، همچنین نمایش اطلاعات به صورت مصور تحت گزارشات و داشبوردهای متنوع و پویا برای تصمیم گیری مدیران سطوح مختلف جهت تبدیل تهدیدها به فرصتها مد نظر است.وی افزود: سامانه سها دارای قابلیت انعطاف پذیری، پایداری، توسعه پذیری، و … است که از پلتفرم OAS (Oracle Analytic Server) که یکی از قدرتمندترین ابزارهای مطرح دنیا در مجموعه نرم افزارهای ارائه شده برای سامانه هوش تجاری است، پیاده سازی و به بهره برداری رسیده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=193653

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    ​کمک ٢٥ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

    ۱۴۰۱-۱۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیرعامل بیمه تعاون و شهردار تبریز

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر فرزین : از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک صادرات ایران۱۳۰ درصد منابع قرض‌الحسنه را وام داد

    ۱۴۰۲-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحقق ۱۱۱ درصدی برنامه ارزی بانک در تعداد حوالجات، تا پایان آبانماه ۱۴۰۳

    ۱۴۰۳-۰۹-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیشرفت تجارت اشخاص حقوقی با طرح الماس موسسه اعتباری ملل

    ۱۴۰۳-۰۴-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گسترش تعاملات صبانور در راستای استراتژی توسعه  

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶
  • دستاورد درخشان بانك ملی ایران برای پرداخت وام ازدواج در دولت چهاردهم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶
  • رونمایی از خدمت «تسویه یار»؛گامی تازه در هم افزایی بانک ملی ایران و شرکت سمات

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶
  • توسعه منابع انسانی و فعال‌سازی تمامی ظرفیت‌های سازمان در دستور كار خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶
  • بازدهی بالاتر از شاخص کل صندوق «آتیمس» در اردیبهشت ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است