تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • جزئیات عملکرد بانک پارسیان در نیمه نخست ۱۴۰۴

  • ارتقای کیفیت آب در برج‌های خنک‌کننده واحدهای NF و الفین پتروشیمی بندرامام

  • محمد شریعتمداری:پدافند غیرعامل در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فرهنگی راهبردی برای پایداری تولید و تاب‌آوری صنعتی است

  • مدیریت برنامه ریزی و نظارت اعتباری بانک کارآفرین: NPL بانک کارآفرین به ۵ درصد رسید

  • رکوردشکنی صبانور در فروش و تولید طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴

  • برنامه جامع راهبردی مسیر تحول ساختاری بانک را ترسیم می‌کند

  • ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

  • بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

  • تقدیر از تلاش ارزش آفرین مدیران ارشد بیمه آسیا

  • نقش دانش بیولوژی در کنترل بیماری‌های نوپدید و بازپدید

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۸-۱۰

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط عمومی مناطق، بر اهمیت شناخت تجربه مشتری به‌عنوان محور اصلی بازاریابی نوین تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر محسن خدابخش، با اشاره به نتایج تحقیقات مؤسسه مکنزی در سال ۲۰۲۳ در خصوص تجربه مشتری اظهار داشت: تجربه مشتری دیگر یک مزیت رقابتی نیست، بلکه شرط بقا در صنعت بانکداری مدرن است. بررسی ۱۵۰ بانک جهانی نشان می‌دهد بانک‌هایی که در شاخص تجربه مشتری عملکرد مطلوب‌تری دارند، تا ۳۰ درصد درآمد بیشتر و وفاداری بالاتری از سوی مشتریان کسب کرده‌اند.
دکتر خدابخش در ادامه با اشاره به مطالعات سال ۲۰۲۲ افزود: پس از هر بحران مالی، اعتماد عمومی به نهادهای مالی کاهش می‌یابد و بازگشت این اعتماد تنها از مسیر آموزش مالی ممکن است.
وی افزود: ۶۸ درصد مشتریان اعلام کرده‌اند در صورتی‌که بانک‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی آن‌ها نقش مشاوره‌ای داشته باشند، تمایل بیشتری به استفاده از خدمات بانکی دارند.
رییس هیئت‌مدیره بانک سینا خاطرنشان کرد: این تحقیق نشان داده بانک‌هایی که محتوای آموزشی تولید می‌کنند، تا ۴۰ درصد نرخ تعامل دیجیتال بالاتری دارند.
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
تحلیل داده و شخصی‌سازی هوشمند، کلید موفقیت بانک‌هاست. ۹۱ درصد مشتریان جهانی تأکید کرده‌اند شخصی‌سازی پیشرفته، نقش مستقیمی در افزایش وفاداری و رضایت آن‌ها دارد.
وی افزود: آینده بانکداری در تعدد ابزارها و محصولات نیست، بلکه در ارائه محصول درست، در زمان درست و برای مشتری مناسب است. نسل جوان به‌ویژه زیر ۳۰ سال، به‌دنبال سرعت، سادگی و تجربه شخصی‌سازی‌شده‌اند؛ اگر بانک‌ها با نسل Z ارتباط مؤثر برقرار نکنند، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۰ درصد سهم بازار خود را از دست خواهند داد.
دکتر خدابخش در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سه موج تحول در کسب‌وکار گفت: موج نخست شامل پیشگامان ریسک‌پذیر است، موج دوم پیروانی که از تجربه بازار استفاده می‌کنند و موج سوم کسانی که به اجبار فناوری وارد می‌شوند و تنها به بقا می‌اندیشند.
وی در ادامه افزود: بانک سینا با تکیه بر موج اول و دوم، قصد دارد با تقویت دانش بازاریابی و توسعه محصول، عملکرد شعب کمتر فعال را بهبود بخشد.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=228958

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد

    ۱۴۰۳-۰۴-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

    ۱۴۰۱-۰۷-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه دانا، رتبه نخست انتشار اخبار تولیدی صنعت بیمه را کسب کرد

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحویل۳۵۰۰واحد مسکن مهر به متقاضیان طی دوسال اخیر در شهر جدید سهند

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همکاری بانک تجارت در توانمندسازی مدیران شرکت‌های دانش بنیان

    ۱۳۹۸-۰۵-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نمایشگاه «اسنادی از تاسیس بانک ملی ایران» برگزار می‌شود

    ۱۴۰۳-۰۶-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • جزئیات عملکرد بانک پارسیان در نیمه نخست ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • ارتقای کیفیت آب در برج‌های خنک‌کننده واحدهای NF و الفین پتروشیمی بندرامام

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • محمد شریعتمداری:پدافند غیرعامل در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فرهنگی راهبردی برای پایداری تولید و تاب‌آوری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • مدیریت برنامه ریزی و نظارت اعتباری بانک کارآفرین: NPL بانک کارآفرین به ۵ درصد رسید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • رکوردشکنی صبانور در فروش و تولید طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است