تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اطلاعیه روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در خصوص اخبار منتشر شده درباره قطع اکسیژن شرکت فرساشیمی

  • تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر کارکردهای روابط عمومی؛ از تعامل سنتی تا ارتباطات هوشمند

  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

  • تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا

  • افتتاح نخستین آزمایشگاه بازرسی فنی هلدینگ خلیج‌فارس در پتروشیمی شهید تندگویان

  • پیشنهاد تشکیل میزدائم همکاری‌های صنعت پتروشیمی ایران و ازبکستان

  • گام بلند پتروشیمی بندرامام در تقویت زنجیره تأمین با انعقاد قراردادهای راهبردی با پالایشگاه گاز هویزه و پتروشیمی الماس

  • عملکرد درخشان بانک سینا در سال ۱۴۰۳+ویدئو

  • سهم قابل توجه سداد از تراکنش های اینترنتی و کارتخوانی در فروردین ۱۴۰۴

  • تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از عملکرد روابط عمومی بانک ملی ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بیمه رازی برگزیده هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحول در صنعت پتروشیمی با برات الکترونیک پتروشیمی اروند؛ کریمی: سامانه برات الکترونیک در تأمین مالی هوشمند و کاهش ...

    ۱۴۰۳-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اقدام مشترک میان بانک پارسیان و حوزه می تواند الگو برای سایر نظامات اجتماعی کشور باشد

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    خودمان را با دیگران مقایسه کنیم یا نه؟/مقایسه اجتماعی چگونه باعث ایجاد استرس در ما می شود؟

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیرعامل بانک سینا با مدیرمسئول روزنامه همشهری

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای بیش از هشت هزار قلم محصولات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تایباد

    ۱۴۰۰-۰۸-۳۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اطلاعیه روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در خصوص اخبار منتشر شده درباره قطع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر کارکردهای روابط عمومی؛ از تعامل سنتی تا ارتباطات هوشمند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • رسیدگی به خسارت خودروها در حادثه بندر شهید رجایی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • افتتاح نخستین آزمایشگاه بازرسی فنی هلدینگ خلیج‌فارس در پتروشیمی شهید تندگویان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است