تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن

  • پایان فیلم-سریال «تهران الف-شهر بی‌مثال»

  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

  • بازدید استاندار و مقامات ارشد استان اصفهان از یک دستاورد ملی غرورانگیز؛ فاز نخست پروژه FRW پالایشگاه نفت سپاهان

  • پست‌بانک ایران دستورالعمل پرداخت تسهیلات تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه‌تمام را ابلاغ کرد

  • مراسم قرعه کشی چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد

  • تأکید مدیرعامل شستا بر ضرورت «نوآوری مبتنی بر طراحی» در حکمرانی شرکتی هلدینگ‌ها

  • بروزرسانی نسخه جدید تحت وب همراه بانک تجارت با بهبود در ارائه خدمات

  • ساخت ۱۲۰۰۰ واحد مسکونی؛ ثمره همکاری سازنده با بانک مسکن

  • چشم‌انداز صعودی اونس جهانی؛ «صندوق تابش در مسیر رشد»

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    سقف همکاری بانک تجارت و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای حمایت از پروژه‌های پایین دستی افزایش یافت

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع)

    ۱۴۰۱-۰۱-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پتروشیمی بندر امام؛ پیش‌گام در توسعه پایدار و کاهش آلایندگی محیط زیستی/ از بهبود چشمگیر شاخص کیفیت پساب‌های خروجی تا ...

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مشارکت بانک رفاه کارگران در تجهیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با نصب اپلیکیشن هپ تا ۲۰ دی ماه جایزه باران شوید

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تراز عملیاتی «وملل» در آبان ماه مثبت ماند

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • پایان فیلم-سریال «تهران الف-شهر بی‌مثال»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • بانک سینا

    شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • بازدید استاندار و مقامات ارشد استان اصفهان از یک دستاورد ملی غرورانگیز؛ فاز نخست پروژه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • پست‌بانک ایران دستورالعمل پرداخت تسهیلات تکمیل ۳۰۰ هزار واحد مسکونی نیمه‌تمام را ابلاغ کرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است