تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پایانی شیرین برای «یادباد»

  • وزیر اقتصاد در مجمع عمومی بانک سپه مطرح کرد؛ عملکرد مثبت بانک سپه در جنگ ۱۲ روزه

  • شریعتمداری در بازدید از پتروشمی صدف:  طرح صدف خلیج فارس باید امسال به بهره‌برداری برسد/ حتی یکساعت وقفه در روند راه‌اندازی جایز نیست

  • روش های گذر از تغییر

  • سی و هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری ملل: تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم+عکس

  • محسن سیفی در دیدار با خانواده شهید معصومی: بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران

  • پذیره‌نویسی موفقیت‌آمیز پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام

  • تجهیز و بهسازی بیش از ۳۰ مدرسه توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

  • دکتر اخلاقی در همایش بزرگ اصناف و کسب‌وکارهای کشور: محصول جدید بانک تجارت برای حمایت از اصناف بزودی رونمایی می‌شود

  • دیدار بی واسطه مدیران بانک مسکن و همکاران شعب در قالب میزخدمت / همدلی و افزایش تعلق سازمانی با نگاه ویژه به همکاران شعب

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک ملت
    اقتصاد

    اعلام تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    خودمان را با دیگران مقایسه کنیم یا نه؟/مقایسه اجتماعی چگونه باعث ایجاد استرس در ما می شود؟

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مراسم تجلیل از جانبازان همکار سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد /نجارزاده : ارائه خدمات مالی بر بستر استانداردهای نوین

    ۱۴۰۴-۰۶-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دکتر شیری: تعداد تسهیلات پرداختی پست بانک ایران در ۷ ماهه سال جاری ۷۲ درصد رشد داشته است

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پایانی شیرین برای «یادباد»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • وزیر اقتصاد در مجمع عمومی بانک سپه مطرح کرد؛ عملکرد مثبت بانک سپه در جنگ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • شریعتمداری در بازدید از پتروشمی صدف:  طرح صدف خلیج فارس باید امسال به بهره‌برداری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • روش های گذر از تغییر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • سی و هشتمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری ملل: تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است