تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • افزایش نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری و تکمیل زنجیره ارزش اولویت‌های اصلی شرکت مس برای توسعه

  • شرکت های برتر باید از مشوق‌های دولتی بیشتر برخوردار شوند

  • آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «سامان آفرینان فرآیند توسعه کیش»

  • فوبیاهای رایج از الف تا ی

  • چگونه بعد از بیدار شدن در نیمه شب دوباره به خواب برویم؟!

  • مدیرعامل بانک ملی ایران: استفاده از نیروی جوان و متخصص در انتصابات اولویت اصلی بانک است

  • تقدیر از آزادگان بانک صنعت و معدن در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

  • جذب و ارتقای نیروهای کارآمد و توجه به دغدغه‌های کارکنان، اولویت حوزه منابع انسانی باشد

  • رشد ۳۵ درصدی خالص واسطه گری تجمیعی بانک اقتصادنوین

  • «سنجی‌نو»، ابزار شفافیت و عدالت اعتباری بانک اقتصادنوین

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت همکار شعبه هرسین کرمانشاه

    ۱۴۰۰-۰۹-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بهره‌برداری از کارخانه کلاف سرمد ابرکوه با سرمایه‌گذاری چادرملو

    ۱۴۰۳-۱۰-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازگشت ۵۰ میلیون ارز صادراتی توسط صادرکنندگان استان اصفهان

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رتبه سوم حاشیه سود در بین شرکت‌هایی با چند دهه تجربه

    ۱۴۰۰-۰۷-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    «کیش اینوکس» در ایستگاه یازدهم؛نمایش آخرین دستاوردهای بانک شهر در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    روابط عمومی هنر تسخیر قلب ها و نتیجه آن مهندسی تفاهم است

    ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • افزایش نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری و تکمیل زنجیره ارزش اولویت‌های اصلی شرکت مس برای توسعه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۷
  • شرکت های برتر باید از مشوق‌های دولتی بیشتر برخوردار شوند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۷
  • آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «سامان آفرینان فرآیند توسعه کیش»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۷
  • فوبیاهای رایج از الف تا ی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۷
  • چگونه بعد از بیدار شدن در نیمه شب دوباره به خواب برویم؟!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است