تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد

  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

  • رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳/ مانده تسهیلات بانك ملت از ۲.۵۵۵ همت گذشت

  • ارسال OTP در بله برای کسب‌وکارها رایگان شد

  • دیدار مدیرعامل بانک تجارت با خانواده شهید علی تیزکار

  • مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد

  • پرداخت بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک تجارت تا پایان خردادماه

  • ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت تا ۱۷ تیرماه تمدید شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۷-۲۸

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی بر لزوم رعایت حقوق و توجه به نیازهای مشتریان در چارچوب قواعد و قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: رضایت مشتری، رمز موفقیت هر بنگاه اقتصادی و از جمله بانک دی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید محمود احمدی در چهارمین روز از نخستین دوره آموزشی مدیریت پایه ویژه روسای شعب بانک دی با بیان این که مشتری هنگام خروج از شعبه بانک نباید ناراضی باشد، افزود: موفقیت شعبه در جلب نظر مشتری، موفقیت بانک را تضمین می‌کند.

 

وی همچنین با تأکید بر این که هر شعبه بانک باید به شکل یک بانک مستقل عمل کرده و منابع و مصارف خود را به درستی مدیریت کند، اظهار کرد: توسعه ارتباط با مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شناخت دقیق از مسائل بانک و شناسایی فعالیت‌های رقبا، می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق برای ادامه فعالیت بانک را محقق کند.

 

در ادامه این جلسه، رئیس هیئت‌ مدیره بانک دی مباحثی پیرامون چگونگی جلب رضایت مشتری، روش‌های موثر ارتباط با مشتری و نحوه معرفی محصولات بانک به متقاضیان مطرح کرد و به سوالات روسای شعب حاضر در جلسه پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=155564
تگ ها بانک دیتریتا نیوزرئیس هیئت‌ مدیره بانک دی:رضایت مشتری، رمز موفقیت ماست

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاد

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز تامین مالی جمعی شرکت «عدالت روشن کارن» از بستر سکوی آی بی کراد تامین سرمایه تمدن

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری نشست تخصصی- علمی “صندوق توسعه ملی و برنامه هفتم توسعه کشور”

    ۱۴۰۰-۱۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هسته گزینش بانک صنعت و معدن، به رتبه” بسیار خوب” از هیات عالی گزینش دست یافت

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تولید کلر کشور، برای ۵ تا ۸ سال آینده بیمه‌ شده است

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نزدیک شدن سوت قطار اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران

    ۱۴۰۰-۰۸-۰۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اطلاعیه شماره ۷ بانک سپه/امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تقاضای مس در دهه آینده به‌شدت از عرضه پیشی می‌گیرد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • تمدید مهلت معرفی حساب وكالتی برای ثبت نام در طرح فروش محصولات ایران خودرو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • ارائه بیش از ۴۰۰ سرویس در بستر بانكداری باز بانك ملت (بانكیما)

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • بانک ملت

    رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳/ مانده تسهیلات بانك ملت از ۲.۵۵۵ ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است