تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تثبیت جایگاه بانک سامان به‌عنوان روابط عمومی پیشرو در ایران

  • راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم

  • انجام تعمیرات اساسی تجهیزات هوای نواحی ۱ و ۲ شرکت فجر انرژی خلیج فارس

  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

  • بانک مهر ایران با حرکت در مسیر بانکداری اسلامی، ارزش فعالیت‌های خود را دوچندان کرده است

  • بررسی رصد کلان سلامت زنان و مسائل جمعیتی در فرهنگستان علوم پزشکی

  • تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

  • پتروشیمی اروند برای حضور در جایزه نوآوری رویداد پتروفن ۱۴۰۴ صنعت پتروشیمی ارزیابی شد؛تأکید بر تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و بومی‌سازی تجهیزات به‌عنوان محورهای نوآوری در بزرگ‌ترین زنجیره تولید PVC کشور

  • پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه به پروژه های نهضت ملی مرکز تهران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›دکتر نجارزاده: گام جدی بانک ملی ایران در توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان ‌‌

دکتر نجارزاده: گام جدی بانک ملی ایران در توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان ‌‌

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۱۰-۲۱

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش ارزیابی عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و ارایه طرح های جدید با تاکید بر اینکه نگاه بانک به حوزه بانکداری تغییر کرده و یکی از دغدغه های اصلی ما در بانک ملی ایران حوزه فناوری است، گفت: بانک ملی ایران باید همواره نقش پیشرو بودن و ملی بودن خود را حفظ کند بنابراین توسعه خدمات غیرحضوری و ارتقای سامانه های بانکی برای مشتریان از مهم ترین برنامه های پیش روی ماست. اکنون باید فراتر از رقبای خود در صنعت بانکداری گام های مهم و اثر گذاری را در عرصه خدمات فناورانه بانکی برداریم و برنامه های تحولی و اصلاحی بانک در حوزه ارائه خدمات غیر حضوری و مبتنی بر توسعه ابزارهای بانکداری نوین را باجدیت تمام پیش ببریم.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد بانک، روسا و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بانک برگزار شد، با بیان اینکه امروز رقابت در عرصه بانکداری بالاست و باید به تناسب آن ابزار و محصولات لازم را در اختیار همکارانمان برای عرضه به مشتریان قرار دهیم، افزود: اکنون تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری بر بستر سامانه بام ارایه می شود، در آینده نزدیک هم این خدمات بر بستر اپلیکیشن بله خواهد بود و امروز «بله بانک» یکی از موضوعات طرح شده در بانک است.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس، همانند اجرای طرح مهربانی در بام، دیگر خدمات مانند کارت اعتباری، طرح مروارید و… بر بستر دیگر سامانه ها به صورت غیرحضوری برنامه ریزی خواهند شد.

 

نجارزاده با تاکید بر اینکه به موازات طراحی محصولات در بانک، زیرساخت های فنی آن نیز اجرایی شده است، اظهار کرد: ما نمی توانیم با نگاه سنتی پا به پای دنیای امروز فناوری پیش بر‌ویم.

 

شکل گیری بسیاری از بانک ها با مدیران بانک ملی رقم خورده و باید تاکید کنیم که همین دانش در حوزه فناوری نیز وجود دارد و باید از این ظرفیت ها بهره برد.

 

حمیدرضا مختاریان معاونت فناوری اطلاعات بانک نیز با بیان اینکه برای اجرای راهکارهای فناورانه باید مشتری را بشناسیم، گفت: بهبود تجربه مشتری و مدیریت سفر مشتریان باید به صورت ویژه مورد توجه باشند.

 

وی افزود: بر این اساس باید در حوزه داده از رویکرد گذشته نگر به سمت رویکرد آینده نگر پیش رویم تا بتوانیم مکانیزم پیش بینی و تشخیص مسایل را پیاده سازی کنیم.

 

وی مشتریان امروز بانک را چهار دسته توسعه محور، بقا محور، اتباع و نسل Z عنوان کرد و ادامه داد: نسل Z تضمیین کننده آینده بانک هستند و باید این بخش از جامعه آماری مشتریان مان را توسعه دهیم.

 

معاونت فناوری اطلاعات بانک عنوان کرد: اگر بخواهیم به سمت دیجیتالی شدن و ارایه خدمات غیرحضوری پیش برویم باید یک مرکز خدمات پیشرفته ای داشته باشیم که از ارایه خدمات غیرحضوری حمایت کند.

 

همچنین امیر طیبی مدیرعامل سداد نیز با تشریح عملکرد حوزه فناوری سداد گفت: زنجیره تامین از مهرماه امسال در بانک ملی ایران کلید خورده و بیش از دو میلیون و ۷۵۰ فقره انواع کارت اعتباری صادر شده است.

 

وی اظهار کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال هم تعداد ۳۲۸ هزار کارت اعتباری و ۱۷ هزار کارت نقدی اتباع صادر شده و تعداد کل درخواست های موفق کارت (صدور، رمز،فعالسازی و …) به بیش از ۲۰ میلیون و ۵۵۷ هزار می رسد.

 

طیبی ادامه داد: تعداد کل کیف پول های صادره ۱۶ هزار و ۸۹۷ فقره بوده که در آذرماه امسال ۹۰ میلیون و ۵۵۱ تراکنش موفق انجام شده است.

 

خلیلی مدیرعامل شرکت ‌پرداخت الکترونیک سداد نیز از اجرای طرح پذیرنده ملی در بانک خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، بهبود تراز بانک و دستیابی به سهم بازار است که در خلال این طرح پذیرنده با پایانه فروش متصل به حساب بانک ملی بیشتر فعالیت و خدمات و پشتیبانی ویژه تری را نیز دریافت می‌کند.

 

احمد علیخانی رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی نیز با اشاره به انتقال موفقیت آمیز موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران گفت: از ۱۵ بهمن ماه تمام اطلاعات سپرده و تسهیلات این موسسه را به صورت متمرکز در بانک ملی خواهیم داشت و بدین ترتیب، تمام عملیات بانکی شعب نور توسط بانک ملی ایران انجام خواهد شد.

 

در پایان این همایش نیز کارشناسان حوزه فناوری بانک به تشریح طرح های فناورانه این حوزه پرداخته ‌و پانل پرسش و پاسخ برای همکاران برگزار شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=180355

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    «پلتفرم ابری دسترسی چندگانه» همراه اول محصول برگزیده سال ٩٨ حوزه زیر ساخت های شبکه های موبایل شناخته شد.

    ۱۳۹۸-۱۱-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحقق مانیتورینگ بازار و مبادلات کالایی کشور از طریق بورس کالا/ همه مردم با بازار گواهی شمش طلا آشنا شوند

    ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قابلیت‌های منحصر به فرد بانک صادرات ایران برای تسهیل زنجیره تأمین تولید

    ۱۴۰۲-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با وجود ارتباط بین لایه های مدیریت و اجرایی؛ اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است

    ۱۴۰۲-۱۰-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیرعامل بانك ملت با مدیران عامل شركت های ملی نفت ایران و ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ...

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تامین اجتماعی بهترین بستر عدالت گستری

    ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تثبیت جایگاه بانک سامان به‌عنوان روابط عمومی پیشرو در ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • انجام تعمیرات اساسی تجهیزات هوای نواحی ۱ و ۲ شرکت فجر انرژی خلیج فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است