تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • راه‌اندازی قرارداد اختیار معامله شمش طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۶

  • مزایای رقابتی تسهیلات بانك صنعت و معدن برای صنعتگران

  • ابهام در توقف مسیر فروش نفت ایران به چین؛ سرنوشت ۸۴ میلیون بشکه و ارز حاصل از آن چه شد؟

  • از مزدا تا تویوتا؛ خرید از اتونوین با حساب وکالتی بانک صادرات ایران

  • تخصیص صددرصدی سهم تسهیلات قرض‌الحسنه ازداوج در بانک اقتصادنوین

  • وصول مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین با قدرت و قوت ادامه دارد

  • «هم‌پی» اقدام پیشتازانه بانک اقتصادنوین برای رفع موانع تولید

  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی اتو نوین از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا

  • بانک مسکن، پیشران تامین مالی ۱۱۰۰۰ واحد نهضت ملی در سمنان/ ۵۷۳۰ خانواده سمنانی صاحبخانه شدند

  • توسعه ارتباطی گلستان با سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیاردی همراه اول

سلامت
صفحه اصلی›سلامت›حذف این وعده غذایی خطر مرگ را افزایش می‌دهد

حذف این وعده غذایی خطر مرگ را افزایش می‌دهد

توسط اپراتور خبر
1398-02-08
محققان دانشگاه آیوا واقع در آمریکا دریافتند حذف وعده صبحانه منجر به افزایش خطر مرگ در اثر بیماری‌های قلبی می‌شود.

در این تحقیقات اطلاعات تعداد شش هزار و 550 بزرگسال که بین سال‌های 1988 تا 1994 میلادی به عنوان بخشی از مطالعه موسوم به بررسی سلامت و تغذیه ملی گردآوری شده بود، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. افراد مورد بررسی بین 40 تا 75 سال سن داشتند و هیچ‌یک از آنان دچار سرطان یا بیماری‌های قلبی و عروقی نبود.
حدود 5 درصد از این افراد هرگز صبحانه نخورده‌اند، حدود 11 درصد به ندرت، 25 درصد آن‌ها گاهی و 60 درصد هر روز صبحانه می‌خوردند.
بر اساس نتایج حاصل از این تحقیقات، ریسک مرگ در اثر بیماری‌های قلبی عروقی در افرادی که هرگز صبحانه نمی‌خورند، به میزان 87 درصد بالاتر از سایرین است. حذف وعده صبحانه با تغییر در اشتها،‌ افزایش فشار خون، تغییرات خطرناک در میزان چربی و کاهش رضایتمندی پس از صرف غذا ارتباط دارد.
بسیاری از تحقیقات پیشین نشان می‌دهند خوردن صبحانه دارای مزایای متعددی برای سلامت است و بر اساس یکی از این تحقیقات صرف صبحانه به کاهش وزن کمک می‌کند. با وجود این در برخی از تحقیقات اعلام شده است که حذف وعده صبحانه مزایایی مانند کاهش اشتها، جلوگیری از پیری و جلوگیری از التهاب را برای بدن به همراه دارد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد صرف صبحانه برای سلامت بدن مفید است و موجب حفظ سلامت سیستم قلبی وعروقی می‌شود.
گزارش کامل این تحقیقات در نشریه American College of Cardiology منتشر شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=80129

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • سلامت

    سنجش تراکم استخوان؛ چه وقت و چرا؟

    1397-11-21
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    علل قرمزی چشم چیست؟

    1396-04-11
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    عادات سالم می تواند سلامت ، زیبایی و درخشانی دندان های تان را تضمین کند

    1399-10-02
    توسط مهناز خدادوست
  • سلامت

    توصیه یک داروساز برای مصرف تنها داروی بدون عارضه

    1397-01-22
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    علائم بیماری ام اس و درمان های گیاهی

    1396-12-21
    توسط اپراتور خبر
  • سلامت

    بیماری هایی که بدون علائم ظاهر می شوند

    1397-10-13
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • راه‌اندازی قرارداد اختیار معامله شمش طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۶

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-25
  • مزایای رقابتی تسهیلات بانك صنعت و معدن برای صنعتگران

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-25
  • ابهام در توقف مسیر فروش نفت ایران به چین؛ سرنوشت ۸۴ میلیون بشکه و ارز ...

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-25
  • از مزدا تا تویوتا؛ خرید از اتونوین با حساب وکالتی بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-25
  • تخصیص صددرصدی سهم تسهیلات قرض‌الحسنه ازداوج در بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    1405-05-25
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    1396-03-20
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    1396-11-23
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    1396-02-23
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    1396-07-29
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    1396-03-16
  • پرسیلاک
    در
    1404-09-22

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    1401-03-18

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    1401-02-17

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    1401-02-17

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    1401-02-06

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است