تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت‌های زیرمجموعه/ انضباط و شفافیت مالی باید سرلوحه امور قرار گیرد

  • فعالیت شعب منتخب بانک ملی ایران برای فروش و پرداخت ارز اربعین

  • افتتاح حساب وکالتی در بانک ملی ایران برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

  • خدمات بانک صادرات ایران در «گهواره تمدن»

  • ضرورت تدوین راهبردهای ارتباطات بحران در نظام ارائه خدمات سلامت

  • دکتر سید علیرضا مرندی در نامه‌ای ضمن انتقاد شدید از موضع منفعلانه دبیرکل سازمان ملل نوشت: تاریخ، سکوت شما در برابر نسل‌کشی غزه را فراموش نخواهد کرد

  • جلسه ارزيابي عملکرد ارزی ۴ ماهه ابتداي سال جاری در مقایسه با مدت مشابه، پست بانک ایران به ریاست مدیر عامل بانك، برگزار شد

  • با شروع مرحله جدید ثبت نام خودروهای ایران خودرو؛ مشتریان پست بانک ایران می‌توانند حساب خود را وکالتی کنند

  • سهم بانک توسعه صادرات ایران از تسهیلات پرداختی شبکه بانکی افزایش یافت

  • پرداخت ۳۶ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در بانک مسکن خراسان جنوبی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسيد

تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسيد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۱-۱۱

تریتا نیوز -مجتمع پتروشيمي نوري بزرگ‌ترین آروماتیک ایران، با کسب تندیس زرّین دوازدهمین اجلاس رضایت مندی مشتری، بر پیشرو بودن خود در عرصه‌های مختلف صحه گذاشت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد “مشتری مداری” در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.

در این اجلاس که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در چهارچوب محورهای همایش، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند. آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکارهای افزایش سهم بازار، آشنایی با نظام CRM و… از مهمترين شاخص هاي ارزيابي مشتري مداري است.

انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) صورت مي گيرد.

زهدان مدیر زنجیره تأمین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس گفت: شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده‌های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان ۲۰۱۸:ISO 10002 در سطح شرکت‌های هم رده خود، همواره توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=160977

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    به نیروی انسانی خوب، کیفی و با انگیزه نیاز داریم

    ۱۴۰۴-۰۱-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیام سرپرست بانک توسعه تعاون به مناسبت آغاز هفته دولت

    ۱۴۰۱-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در گفت گو با تسنیم / انتقاد رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها از عدم‌تغییر ۳۸ساله قانون بانکداری بدون ربا

    ۱۴۰۰-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شرایط جدید اعطای تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اطلاعیه مهم پست بانک ایران درخصوص تعیین تکلیف حسابهای مازاد مشتریان

    ۱۳۹۹-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارتقای امنیت در دیجی بانک پارسیان

    ۱۳۹۶-۰۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت‌های زیرمجموعه/ انضباط و شفافیت مالی باید سرلوحه امور قرار ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • بانک ملی

    فعالیت شعب منتخب بانک ملی ایران برای فروش و پرداخت ارز اربعین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • افتتاح حساب وکالتی در بانک ملی ایران برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • خدمات بانک صادرات ایران در «گهواره تمدن»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • ضرورت تدوین راهبردهای ارتباطات بحران در نظام ارائه خدمات سلامت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۰۵
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است