تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی کشتیرانی/برنامه ریزی برای بهبود وضعیت شغلی دریانوردان طی سال جاری

  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی+عکس

  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی شرکت‌های سایر هلدینگ‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس/ سهم بیش از ۴۰ درصدی «خلیج‌فارس» از ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ایران

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

  • ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام»

  • جهش عملکردی بانک توسعه صادرات ایران +اینفوگرافی

  • پتروکارت، محور اصلی دیدار مدیران عامل دو شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و پترول

  • تامین مالی ۸۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در خراسان جنوبی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال

  • عضو گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی: آموزش و آگاهی عمومی در پیشگیری از خودکشی از اهمیت زیادی برخوردار است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۴-۰۵

تریتا نیوز : محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

وی افزود: چنانچه مدل ارتباطی میان بانک و مشتری در سطح متعارف و معمول باشد، تفاهم نامه ها و قراردادها در سطح مدیریت شعب و شعب قابلیت تصویب و اجرا دارد و در صورتی که از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به تصمیم سازی در سطوح بالاتر باشد، تفاهم نامه و قرارداد مرتبط به ستاد ارجاع شود.

شیخ حسینی اضافه کرد: از این رو ارائه چارچوب ها و تفویض اختیار به واحدهای صف برای تفاهم نامه های متعارف موجب می گردد ستاد تمرکز بیشتری را منعطف به مدل های جدید کسب و کار نماید و ارائه خدماتی از قبیل ارائه وب سرویس و بانکداری باز برای مشتریان و متقاضیان واجد شرایط به نحو بهتری میسر گردد.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.

شیخ حسینی گفت: همکاران بازاریابی در استانها عهده دار نقشی مهم هستند و ضروری است همکاران با دانش، تخصص و انگیزه در این جایگاه حضور داشته باشند.

وی در خصوص کمبود نیرو در برخی واحدهای بانک گفت: باید توجه کنیم افزایش تعداد نیروی انسانی همواره چاره ساز اصلی نیست، در شرایطی که فرآیندها از ویژگی روان بودن برخوردار نباشد تزریق نیرو بیشتر از این که چاره ساز باشد، منجر به پیچیدگی بیشتر فرآیندها می شود.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از این رو بازنگری فرآیندها به نحوی که موجب تسهیل ارائه خدمات از سوی بانک به مشتری باشد حائز اهمیت است.

سرپرست بانک توسعه تعاون افزود: مرکز ارتباط با مشتریان عهده دار پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان و همچنین اجرایی نمودن نامه ها و مکاتبات سامانه کاشف بوده است و پروژه CRM نیز باید با نگاهی جامع به این مرکز و با هدف پاسخگویی صحیح و موثر به مشتریان اجرایی گردد.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: کلیه همکاران شعب در واقع نیروهای بازاریابی بانک محسوب می گردند و می توانند با معرفی خدمات عمومی و تخصصی بانک در جذب مشتریان اقدامات مناسبی صورت دهند.

وی افزود: سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار تحت هدایت معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی می تواند در نقش آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان موثر باشد.

عصارزاده گفت: تدابیر و اقداماتی در حوزه سطح بندی و بخش بندی مشتریان طی سالهای اخیر صورت پذیرفته است که هدف این اقدامات ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخگویی سریعتر در سطوح مختلف ارتباطی بوده است.

سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی گفت: کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده ظرفیتی ارزشمند برای تقویت ارتباط بانک با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بوده است و تلاش شده است تا از تجارب اعضای کارگروه برای اثربخشی بالاتر فعالیت های بازاریابی بانک بهره گیری شود.

در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی کشاورزیان سرپرست معاونت بازاریابی و تجهیز منابع اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، بهمن نورمحمدزاده رئیس دایره بازاریابی بخش دولتی و خصوصی و محسن رخشی رئیس دایره نظارت بر ارتباط با مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها نیز مطالبی را مطرح نمودند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=149224

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • بانک اقتصادنوین
    اقتصاد

    اطلاعیه به‌روزرسانی و بهینه‌سازی سرویس‌های عملیاتی بانک اقتصاد نوین

    ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    غنابخشی کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم به همت کارکنان بانک مسکن/ ارسال ۷۰۰۰ جلد کتاب اهدایی به استان‌ها

    ۱۴۰۳-۰۷-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در نشست مشترک مدیران صنعت بیمه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد: عوارض دریافتی از صنعت بیمه ...

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اولین کنفرانس تخصصی «استیل پرایس» برگزار شد

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امکان افتتاح حساب وکالتی جهت معاملات بورس کالا در بانک سینا

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فراخوان ملی “جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم” تمدید شد

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است