تاکید بانک شهر بر توجه شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی و کاهش مراجعه حضوری به شعب
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر از تمامی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی خواست در جهت حفظ سلامتی خود و کارکنان این بانک ضمن توجه بیشتر به دستورالعمل های بهداشتی از حضور در شعب اجتناب کرده و استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با اشاره به اعلام محدودیت های شدید کرونایی از امروز (اول آذر ماه) تاکید کرد: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و کمک به کاهش حضور آنان در سطح شهرها، به خصوص کلان شهرهای کشور، سامانههای غیر حضوری بانک شهر آماده خدمات رسانی و رفع نیازهای بانکی شهروندان است.
عطاران با تاکید بر افزایش روزافزون کیفیت خدمات غیر حضوری بانک شهر ،تصریح کرد: هم اکنون خدماتی مانند: مدیریت چک، دریافت شماره شبا، امکان انسداد کارت، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی، استعلام و پرداخت تسهیلات ، مدیریت حساب ها ، پرداخت قبوض و … بواسطه نرم افزار “همراه شهر” و “اینترنت بانک شهر” در دسترس است و شهروندان نیاز به حضور و مراجعه به شعب این بانک را ندارد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰ پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر کشور، ادامه داد: همچنین شهروندان بسیاری از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره ویروس”کرونا” کمک خواهد کرد، گفت: شعب بانک شهر در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود با تمام مشکلات و تمام محدودیت ها ادامه می دهند تا بتوانند به رفع رکود اقتصادی و کاهش مشکلات در راه تحقق”جهش تولید” بیش از پیش تاثیرگذار باشند.