تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • هشدار در خصوص تبلیغات جعلی “وام فوری” در فضای مجازی مراقب کلاهبرداری ها باشید!

  • تمدید مهلت وکالتی کردن حساب برای ثبت نام در فروش ایران خودرو تا ۱۷ تیر

  • رشد ۱۴۳ درصدی میانگین سپرده قرض‌الحسنه جاری پست‌بانک ایران در خرداد ماه ۱۴۰۴

  • اعلام سازوكار ارزیابی خسارت خودروها توسط بیمه مركزی

  • پشتیبانی از اشتغال‌زایی و مسکن در آمار مسئولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران

  • صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی با پرداخت ۳۸۰۲ میلیارد ریال سود در تیرماه، ۱۱۳مین دوره متوالی پرداخت سود را ثبت کرد

  • مهلت وکالتی کردن حساب در بانک مسکن تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۷ تیر تمدید شد

  • فقط دو هفته فرصت باقیست / پایان تیرماه، آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن

  • عیادت مدیران بیمه ملت از نماینده سانحه‌دیده شرکت

  • معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان “نهال زندگی” /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۴-۲۶

همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درون‌سازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.

در تازه‌ترین بررسی ادوبی پیرامون بازاریابی دیجیتالی که نتایج آن به تازگی منتشر شده، مشخص شده که ۴۱ درصد از ۷۵۰ بازاریابی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، گفتنه‌اند که خواهان ایجاد یک تجربه دیجیتالی هستند.

گفتنی است در این میان، تنها ۷ درصد از بازاریابان، بلوغ دیجیتالی سازمان خود را پیشرفته ارزیابی کردند و ۸۱ درصد نیز اظهار داشته‌اند که بلوغ دیجیتالی تأثیری شگرف بر کسب و کارشان دارد.

از سوی دیگر نینا جونز (مدیر بخش تجربه مشتری در مایکروسافت)، در سخنرانی خود در انجمن Adobe CX Forum که در ابتدای ماه ژوئیه در لندن برگزار شده بود، پیشنهاد کرد که مدیران شرکت‌ها در هنگام توسعه راهبردهای تجربه دیجیتالی مشتریان، به جای اتکاء به موفقیت‌های گذشته، بهتر است به گونه‌ای متفاوت بیندیشند و آینده را مدنظر قرار دهند.
جونز توصیه کرد که کسب‌وکارها به منظور توسعه تجربه دیجیتالی برای مشتریان، بهتر است رویکردی لایه‌ای در پیش بگیرند.

او همچنین گفت که لایه زیرین این فرآیند شامل مدیریت ارتباط با مشتری، یا یک لایه اطلاعاتی است که برای گرفتن همه دادگان به صورت یکجا استفاده می‌شود.
وی افزود: «در بالای این لایه، نیاز به فرایندهای پشتیبان و جریان‌های کاری وجود دارد که برای تمرکز بر مشتری، بهینه شده باشند.»

همچنین بنا به اظهارات وی: «لایه بعدی نیز مربوط به توانمندسازی کارمندان است که نیازمند زیر پوشش در آوردن فرآیند استخدام و مدیریت استعدادها است.»
خانم جونز می‌گوید: «تجربه مشتری و تجربه کارمندی، دو روی یک سکه هستند.»

بنا به اظهار متخصصان، شرکت چاپ و نشر پیرسون، نمونه‌ای از شرکتی است که این تحولات دیجیتالی را از سر می‌گذارند. در همین راستا، جف سیلی (معاون ارشد دیجیتال در پیرسون) می‌گوید که بخش آموزش این شرکت در نتیجه این تجربه، به سرعت در حال تغییر است.

او اظهار می‌دارد: «در حال حاضر منابع آنلاین رایگان در دسترس وجود دارند که شیوه‌های یادگیری شخصی ارائه می‌دهند، اما ما هنوز هم به تفکرات قدیمی عادت داریم که مانع بازدارنده ما هستند.»

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=19848

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    الزامات ورود به بلاك چين نيازمند تعريف است

    ۱۳۹۷-۰۲-۲۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تعرفه اینترنت برای مشترکان کم مصرف تائید شد

    ۱۳۹۷-۰۲-۲۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    رونمایی هوآوی از آنر پلی ۷

    ۱۳۹۷-۰۲-۳۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    اثبات گرد بودن سیاره زمین به کمک توپ بسکتبال و به روشی ساده و طنزآمیز

    ۱۳۹۷-۰۳-۲۹
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    معرفی ۱۰ دوربین‌ آنالوگ مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت

    ۱۳۹۶-۱۰-۰۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی با نام HTC U 11 به بازار می آید

    ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • هشدار در خصوص تبلیغات جعلی “وام فوری” در فضای مجازی مراقب کلاهبرداری ها باشید!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
  • تمدید مهلت وکالتی کردن حساب برای ثبت نام در فروش ایران خودرو تا ۱۷ تیر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
  • رشد ۱۴۳ درصدی میانگین سپرده قرض‌الحسنه جاری پست‌بانک ایران در خرداد ماه ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
  • اعلام سازوكار ارزیابی خسارت خودروها توسط بیمه مركزی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
  • پشتیبانی از اشتغال‌زایی و مسکن در آمار مسئولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است