تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی کشتیرانی/برنامه ریزی برای بهبود وضعیت شغلی دریانوردان طی سال جاری

  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی+عکس

  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی شرکت‌های سایر هلدینگ‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس/ سهم بیش از ۴۰ درصدی «خلیج‌فارس» از ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ایران

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

  • ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام»

  • جهش عملکردی بانک توسعه صادرات ایران +اینفوگرافی

  • پتروکارت، محور اصلی دیدار مدیران عامل دو شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و پترول

  • تامین مالی ۸۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در خراسان جنوبی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال

  • عضو گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی: آموزش و آگاهی عمومی در پیشگیری از خودکشی از اهمیت زیادی برخوردار است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۸-۲۶

پایگاه خبری تریتا نیوز ، در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قرارداد های بیمه ای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.

خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمه های مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمان های مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه های آتش سوزی می باشد، از جمله این طرح ها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد.

در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاه تر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمه ای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است.

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است.  معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction  می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=103588
تگ ها بیمه پارسیانبیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مجوز قبولی اتكایی بیمه پارسیان تمدید شد

    ۱۴۰۰-۰۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فعالیت های پژوهشی همكاران بیمه پارسیان در دوران پاندمی

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جشنواره بیمه گزاران خوش حساب بیمه های زندگی بیمه پارسیان با جوایز ویژه

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه نامه صندوق امانات، خدمت جدید بیمه پارسیان

    ۱۴۰۰-۰۹-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پوشش های متنوع و متفاوت با بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان

    ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتخاب اویارحسین بعنوان نایب رئیس شورای عمومی سندیكای بیمه گران ایران

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است