تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • صدور غیرحضوری چك بانكی و ثبت درخواست آن از طریق مگابانك ملت

  • پوشش بیمه‌ای بیش از ۲۸۰ هزار نفر از فرهنگیان

  • ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۵.۶ همت شد

  • نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است

  • در مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو مطرح شد: تاکید آقاجانلو بر توسعه زیرساخت ها، اکتشاف و تکمیل طرح های معدنی

  • بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

  • بیمه آسیا؛ از «سهم صدا» تا آزمون ری‌برندینگ

  • صورت های مالی ۱۴۰۳ ایمیدرو در مجمع عمومی سالانه تصویب شد

  • تنها در یک روز؛  اتمام موفقیت‌آمیز مرحله دوم پذیره‌نویسی بزرگترین اوراق شرکتی ۱۴۰۴ بازار سرمایه

  • راهبردهای به‌روزرسانی سبد غذایی حداقلی بر اساس اقلیم

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بهبود تجربه مشتری، در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

بهبود تجربه مشتری، در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۱-۲۶

با ورود فناوری های نو در نهادهای مالی، بانک ها بیش از گذشته به تجربه دیجیتال مشتری در بانک‌ خود توجه کردند.

 

طبق سنت بانکداری توجه به تجربه مشتری با ورود بانک های خصوصی و ارائه خدمات بهتر در شعب فیزیکی تقویت شد و در تجربه کاربری مدرن هم می توان گفت که بانک های خصوصی در ایران پیشرو بودند.

 

بانک ایران زمین یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر در زمینه تجربه مشتری اقدامات فراوانی را انجام داده است.

 

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین یکی از اقدامات مهم در این بانک را بررسی و افزایش میزان رضایت مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب بیان کرد و گفت: همکاران من در بانک با بررسی نیازهای مشتریان، خصوصاً در حوزه بانکداری دیجیتال تلاش می کنند تا خدمات منحصر به فرد و خاصی را برای هر یک از مشتریان طراحی و ارائه کنند.

 

پورسعید با اشاره به اینکه در سال های اخیر تجربه دیجیتال مشتریان در بانک، ارائه خدمات بانکی بدون درخواست جابجایی فیزیکی بوده است، افزود: رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانه ها و پلتفرم ها برای انجام خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در شعب بود.

 

این استراتژی حالا منجر به توسعه خدمات بسیاری در بانک شده است. خدماتی که کمک‌های زیادی را به مشتریان در تجربه جدیدی از بانکداری می‌کند.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: با ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، شرکت های زیر مجموعه و فین تک ها، یک اکوسیستم در حوزه دیجیتال طراحی و ایجاد شده است، که مشتریان در زمان ورود به این اکوسیستم با مجموعه بزرگی از خدمات و سرویس های متنوع بانکی روبرو می شوند.

 

پورسعید با بیان اینکه با مهندسی پلتفرم های دیجیتالی امکان شخصی سازی سرویس ها در بانک ایران زمین فراهم شده است، گفت: با تقویت پلتفرم های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز، این بستر برای مشتریان ایجاد شده است که از خدمات شخصی سازی شده همچون افتتاح حساب آنلاین و غیر حضوری بدون نیاز به حضور در شعبه استفاده کنند.

 

مدیرعامل بانک ایران زمین طراحی شخصی کارت هدیه را از دیگر خدمات در این حوزه دانست و افزود: مشتریان به راحتی می توانند با ورود به بخش کارت هدیه در همراه بانک فراز، کارت هدیه دلخواه خود را با طرح و عکس دلخواه و متن مورد نظر خود طراحی کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

 

پورسعید از ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و خاطر نشان کرد: همکاران من در بانک ایران زمین در تلاش هستند تا بیش از پیش در جهت توسعه ارائه خدمات شخصی سازی شده برای مشتریان اقدام کنند و در جهت ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان گام بردارند.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=164103

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تراز مثبت نقدینگی بانک ملی ایران در ماه‌های پایانی سال

    ۱۴۰۲-۰۱-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارائه بسته مالی و معرفی خدماتی كارگزاری بانك صنعت و معدن به مشتریان استان گیلان

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ایده هایی برای تغییر دکوراسیون خانه با هزینه کم

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر شورای هماهنگی بانک ها از خدمات ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی

    ۱۴۰۲-۰۶-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پیش‌بینی رشد ۷۱ درصدی فروش بیمه تعاون

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ابراهیم شیبانی، مشاور وزیر اقتصاد در حوزه بانکی شد

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • صدور غیرحضوری چك بانكی و ثبت درخواست آن از طریق مگابانك ملت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۴
  • پوشش بیمه‌ای بیش از ۲۸۰ هزار نفر از فرهنگیان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۴
  • ارزش معاملات بازار مشتقه و مالی بورس کالا ۵.۶ همت شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۴
  • نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۴
  • در مجمع عمومی عادی سالانه ایمیدرو مطرح شد: تاکید آقاجانلو بر توسعه زیرساخت ها، اکتشاف ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است