تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار و مدیران ارشد پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی دهدشت

  • اعلام اسامی شعب كشیك بانك ملت در تهران به منظور خدمت رسانی در روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۴

  • ارائه خدمات ویژه به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی؛ همکاری مؤسسه اعتباری ملل با طرح فروش خودروهای وارداتی

  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ مرداد

  • پست بانک ایران با پوشش ملی؛ ارائه ارز به زائران در بیش از ۳ هزار نقطه کشور

  • اعلام لیست شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روز چهارشنبه پانزدهم مردادماه در استان تهران

  • اعزام کاروان خودرویی خودپردازهای سیار بانک سینا به نقاط مرزی 

  • سرپرست معاونت نظارت بر تولید و زنجیره تأمین گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس:  فجر انرژی با مدیریت انسانی و رویکرد راهبردی، نقشی اثرگذار در صنعت پتروشیمی دارد

  • بازدید مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از پروژه پلی اتیلن سنگین گچساران؛ درس‌آموخته‌های طرح‌های هلدینگ خلیج‌فارس به اشتراک گذاشته شود/ پیش‌بینی برای جلوگیری از رشد نامتوازن پروژه‌ها یک ضرورت است/ تأمین مالی طرح صنایع پلیمر گچساران در اولویت است

  • رشد ۶۲ درصدی حاشیه سود خالص عملیاتی در ۴ ماه طلایی اول ۱۴۰۴ بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›باید پاسخگوی ذینفعان و همکاران باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم

باید پاسخگوی ذینفعان و همکاران باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۱-۰۸

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیران سازمان گفت: مدیران ارشد باید همکاران روابط عمومی را نزدیکترین و امین‌ترین مشاوران خود ببینند و قبل، حین و بعد از هر تصمیم از مشورت همکاران روابط عمومی برای بررسی ابعاد اجتماعی آن بهره بگیرند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، فرشاد نوروزپور در جلسه‌ با همکاران روابط عمومی استان‌ها که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به تخصص و شایستگی همکاران روابط‌عمومی استان‌ها گفت: همکاران روابط عمومی در استان‌ها از نیروهای کوشا و زحمتکش سازمان هستند که در سال‌های اخیر به پیروی از تغییرات درتکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، فعالیت این همکاران دستخوش تحولاتی شده است.

 

وی نگاه سنتی به روابط‌عمومی را با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید مطرود دانست و گفت: روابط‌عمومی صرفا منعکس‌کننده اخبار و تصاویر مدیران بالادستی نیست بلکه مسئولیت شکل دادن به جلوه سازمان و ترمیم و اصلاح افکار عمومی نسبت به رویکردها و فعالیت‌های این سازمان است.

 

نوروزپور افزود: روابط عمومی در سازمانی که حدود ۵۰ میلیون ذینفع و بیش از ۷۰ هزار نفر نیروی انسانی دارد دیگر با رویکرد سنتی نمی‌تواند پیش برود؛ از این‌رو نیازمند بازتعریف فعالیت‌ها و نحوه مواجهه با افکار عمومی هستیم و از این منظر باید به تکنولوژی‌ها و دستاوردهای جدید در حوزه مرتبط با مقوله ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجهز شد.

 

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران روابط‌عمومی در استان‌ها با تأکید بر تجدید نظر در راهبردها و فعالیت‌های روابط عمومی در دوره اخیر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صادقانه نکته مهمی است که باید از سوی همکاران مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 

وی در ادامه گفت: قطعاً از جانب همکاران و شرکای اجتماعی دارای نقد هستیم و آنها مطالبات و انتظاراتی از سیستم دارند در برخورد با مسائل آنها باید پاسخگو باشیم و از پاسخگویی هراسی نداشته باشیم که این وظیفه مهم در شاخص‌های ارزیابی همکاران استانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: حضور موثر و مناسب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استانها و استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی در استان‌ها، شناسایی مسائل ذینفعان و پاسخ به انتقادات، ابهامات و سئوالات آنها از همکاران روابط عمومی انتظار می‌رود.

 

نوروزپور در ادامه گفت: بازنگری در تولید محتوا در موضوعات و فعالیت‌های سازمان، مقررات و قوانین با مشارکت‌ واحدهای مرتبط از دیگر وظایف همکاران روابط عمومی است که باید با ابزار هنرمندانه و مهارت‌های ارتباطی خود و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی تولیدات مناسب تهیه شود.

 

وی افزود: موضوع دیگری که به نظر می‌رسد از سوی روابط عمومی در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته وظایف درون سازمانی روابط عمومی‌ها است. مجموعه ارتباطی و اطلاع‌رسانی علاوه بر وظیفه ارتباطی، تعاملی به مخاطبان بیرون سازمان است باید به مسائل و ارتباطات درون سازمانی و پاسخگویی به شبهات و ابهامات همکاران نیز دارای برنامه و راهکار باشد. نیروی انسانی، سرمایه اجتماعی سازمان را تشکیل می‌دهد و زمانی می‌تواند اثرگذار و پیش برنده باشند که حس مشارکت و تعلق سازمانی را در آن‌ها تقویت کنیم. پاسخگویی به مسائل همکاران نیز از دیگر مسئولیت‌های همکاران روابط عمومی محسوب می‌شود.

 

در ادامه این جلسه، تعدادی از همکاران روابط عمومی استان‌ها مسائل و نظرات خود را مطرح و پاسخ را از سرپرست اداره کل روابط عمومی دریافت کردند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=203981

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات ...

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استقبال و حمایت استاندار لرستان از ایجاد و توسعه باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فروش دو محصول پتروشیمی خوزستان در قالب «کشف پریمیوم»‏

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    روایتی از آغاز راه داخلی‌سازی کاتالیست‌ها در صنعت پتروشیمی در ایران پتروکم:از مدیرانی که به کاتالیست ایرانی اعتماد کردند، متشکریم!

    ۱۴۰۳-۱۰-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شناسایی استعدادهای درخشان شبکه نمایندگی، نوآوری و خلاقیت را به عرصه ظهور می رساند

    ۱۴۰۳-۰۵-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به رسته‌های اعلامی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سه میلیارد ...

    ۱۴۰۱-۱۰-۰۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار و مدیران ارشد پتروشیمی خلیج فارس از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴
  • اعلام اسامی شعب كشیك بانك ملت در تهران به منظور خدمت رسانی در روز چهارشنبه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴
  • ارائه خدمات ویژه به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی؛ همکاری مؤسسه اعتباری ملل با طرح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴
  • فعالیت شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ مرداد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴
  • پست بانک ایران با پوشش ملی؛ ارائه ارز به زائران در بیش از ۳ هزار ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۱۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است