تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام های تکلیفی و سیاستی است/ در ۳ سال گذشته در صورت‌های مالی تلفیقی سود‌آور بودیم

  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

  • لزوم بازنگری در ساختار نظام بانکی

  • گسترش همکاری‌های میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین

  • پنجاه‌و‌هشتمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک صادرات ایران برگزار شد

  • نظام جامع بازاریابی در بانک سینا ابلاغ و عملیاتی شد

  • رشد چشمگیر کانال‌ های بانکداری مدرن بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال ۱۴۰۴

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات از سوی بانک کارگشایی در یک سال گذشته

  • عضو هیات رییسه مجلس: بانک ملی در موضوع ادغام بانک آینده به خوبی عمل کرد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۱-۲۴

کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی بانک ملی ایران با هدف تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی بانک برگزار شد و ارتقای تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی و مولدسازی دارایی‌ها به‌عنوان اولویت‌های کلیدی بانک معرفی شدند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی این بانک با حضور حسین قاسمی عضو هیات مدیره، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ،محمدعقبایی معاون مالی ، بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع، برخی روسای ادارات کل و اعضای این کمیته برگزار شد.

این نشست با هدف جمع‌بندی نهایی و اولویت‌بندی اهداف و اقدامات بانک برای ۵سال‌ آتی تشکیل شد و بر ضرورت تحول در رویکردهای بانکداری تأکید داشت.

حسین قاسمی، عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، در این نشست با اشاره به اهمیت تعاملات سازنده و ارتباطات مؤثر در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد: ارتقای بهبود تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی نوآورانه و مولدسازی دارایی‌های منجمد از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است.

وی افزود: مشتری‌مداری نه‌تنها یک شعار، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری است. بهبود تجربه مشتری به معنای درک عمیق‌تر نیازها، ارائه خدمات سریع‌تر و خلق ارزش پایدار برای مشتریان است.

حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در ادامه این مراسم گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بانک ملی ایران را به یکی از پیشروترین نهادهای مالی کشور تبدیل خواهد کرد. این رویکرد نه‌تنها رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه با جذب مشتریان جدید و تقویت اعتماد عمومی، جایگاه بانک را در نظام بانکی مستحکم‌تر خواهد کرد.

در این نشست، اهداف و شاخص‌های مضمون مالی و اقدامات مرتبط با بانکداری جامع به‌دقت بررسی شد. همچنین، هم‌پوشانی برخی اقدامات با مضمون تحول دیجیتال مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم برای هم‌افزایی این حوزه‌ها اتخاذ شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=209572

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    معدن اویو تولغوی در مغولستان به «کاپر مارک» دست یافت

    ۱۳۹۹-۰۸-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رییس هیئت‌مدیره بانک دی: سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعطای بیش از ۴۱۴ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزند‌آوری از سوی بانک سینا

    ۱۴۰۱-۰۴-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از بنگاه های اقتصادی

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سرپرست های دو مدیریت مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) بانک صنعت و ...

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بستۀ تخفیفی ایرانسل برای دهۀ کرامت اعلام شد

    ۱۴۰۱-۰۳-۱۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی به دلیل مطالبات از دولت و پرداخت وام ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی جشنواره اصناف بانک سپه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • آخرین جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در آبان ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • لزوم بازنگری در ساختار نظام بانکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • گسترش همکاری‌های میان بانک توسعه صادرات ایران و صنایع استان قزوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است