تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی کشتیرانی/برنامه ریزی برای بهبود وضعیت شغلی دریانوردان طی سال جاری

  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی+عکس

  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی شرکت‌های سایر هلدینگ‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس/ سهم بیش از ۴۰ درصدی «خلیج‌فارس» از ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ایران

  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

  • ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام»

  • جهش عملکردی بانک توسعه صادرات ایران +اینفوگرافی

  • پتروکارت، محور اصلی دیدار مدیران عامل دو شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و پترول

  • تامین مالی ۸۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در خراسان جنوبی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال

  • عضو گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی: آموزش و آگاهی عمومی در پیشگیری از خودکشی از اهمیت زیادی برخوردار است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۱-۲۴

کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی بانک ملی ایران با هدف تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی بانک برگزار شد و ارتقای تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی و مولدسازی دارایی‌ها به‌عنوان اولویت‌های کلیدی بانک معرفی شدند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی این بانک با حضور حسین قاسمی عضو هیات مدیره، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ،محمدعقبایی معاون مالی ، بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع، برخی روسای ادارات کل و اعضای این کمیته برگزار شد.

این نشست با هدف جمع‌بندی نهایی و اولویت‌بندی اهداف و اقدامات بانک برای ۵سال‌ آتی تشکیل شد و بر ضرورت تحول در رویکردهای بانکداری تأکید داشت.

حسین قاسمی، عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، در این نشست با اشاره به اهمیت تعاملات سازنده و ارتباطات مؤثر در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد: ارتقای بهبود تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی نوآورانه و مولدسازی دارایی‌های منجمد از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است.

وی افزود: مشتری‌مداری نه‌تنها یک شعار، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری است. بهبود تجربه مشتری به معنای درک عمیق‌تر نیازها، ارائه خدمات سریع‌تر و خلق ارزش پایدار برای مشتریان است.

حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در ادامه این مراسم گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بانک ملی ایران را به یکی از پیشروترین نهادهای مالی کشور تبدیل خواهد کرد. این رویکرد نه‌تنها رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه با جذب مشتریان جدید و تقویت اعتماد عمومی، جایگاه بانک را در نظام بانکی مستحکم‌تر خواهد کرد.

در این نشست، اهداف و شاخص‌های مضمون مالی و اقدامات مرتبط با بانکداری جامع به‌دقت بررسی شد. همچنین، هم‌پوشانی برخی اقدامات با مضمون تحول دیجیتال مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم برای هم‌افزایی این حوزه‌ها اتخاذ شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=209572

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار؛ در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد ...

    ۱۴۰۲-۰۴-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش خدمات و سرعت بخشی به فرآیند خدمت رسانی به هموطنان و اعضاء اتحادیه در استان ها

    ۱۴۰۱-۰۳-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ورود به دومین دهه فعالیت هلدینگ خلیج‌فارس با داخلی‌سازی بخش عمده‌ای از پروژه‌ها به ارزش ۸ میلیارد دلار

    ۱۴۰۳-۱۰-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گام طلایی دیگر هلدینگ خلیج فارس در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

    ۱۴۰۱-۱۰-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانك ملت با ثبت یك ركورد جدید ۲۰۲ همت سود تولید كرد / رشد ۱۱۹ درصدی سود خالص در سال ...

    ۱۴۰۴-۰۴-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    در صف «صدور کارت» نمانید

    ۱۴۰۲-۰۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بورسیه کامل دانشجویان پذیرش شده در موسسه آموزشی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • گزارشی از روز پایانی نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛ هلدینگ خلیج فارس، پل ارتباطی بین اکوسیستم استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • چهارمین روز از نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست؛  ابراز امیدواری معاون وزیر نفت به پیوستن برخی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت نود و هفتمین سالروز تاسیس بانک

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است