تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • نمایش توانمندی‌های مالی همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

  • پرداخت سود ۳۹۱۵ میلیارد ریالی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی در خرداد ۱۴۰۴

  • ضمانت صکوک مرابحه شرکت نیلپر توسط بانک کارآفرین

  • حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

  • حضور بیمه مركزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

  • ارائه مستندات مرتبط به مردم الزامی است

  • بررسی موانع واگذاری اتكائی بین شركت‌های بیمه ایرانی و روسی

  • جهش ۴۰ درصدی تسهیلات ریالی پرداختی بانک اقتصاد نوین

  • حضور فعال پست بانک ایران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

  • با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران؛ از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه، ۲۹۱ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

بانک ملی ایران در مسیر تحول: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهبود تجربه مشتری

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۱-۲۴

کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی بانک ملی ایران با هدف تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی بانک برگزار شد و ارتقای تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی و مولدسازی دارایی‌ها به‌عنوان اولویت‌های کلیدی بانک معرفی شدند.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنج‌ساله راهبردی این بانک با حضور حسین قاسمی عضو هیات مدیره، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ،محمدعقبایی معاون مالی ، بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع، برخی روسای ادارات کل و اعضای این کمیته برگزار شد.

این نشست با هدف جمع‌بندی نهایی و اولویت‌بندی اهداف و اقدامات بانک برای ۵سال‌ آتی تشکیل شد و بر ضرورت تحول در رویکردهای بانکداری تأکید داشت.

حسین قاسمی، عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، در این نشست با اشاره به اهمیت تعاملات سازنده و ارتباطات مؤثر در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد: ارتقای بهبود تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی نوآورانه و مولدسازی دارایی‌های منجمد از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است.

وی افزود: مشتری‌مداری نه‌تنها یک شعار، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری است. بهبود تجربه مشتری به معنای درک عمیق‌تر نیازها، ارائه خدمات سریع‌تر و خلق ارزش پایدار برای مشتریان است.

حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در ادامه این مراسم گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بانک ملی ایران را به یکی از پیشروترین نهادهای مالی کشور تبدیل خواهد کرد. این رویکرد نه‌تنها رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه با جذب مشتریان جدید و تقویت اعتماد عمومی، جایگاه بانک را در نظام بانکی مستحکم‌تر خواهد کرد.

در این نشست، اهداف و شاخص‌های مضمون مالی و اقدامات مرتبط با بانکداری جامع به‌دقت بررسی شد. همچنین، هم‌پوشانی برخی اقدامات با مضمون تحول دیجیتال مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم برای هم‌افزایی این حوزه‌ها اتخاذ شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=209572

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چرا اصناف باید QR Code بگیرند؟

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گسترش هدفمند فعالیت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار/ پایانه لجستیکی جدید در چابهار احداث می‌شود

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر از بانک مسکن برای مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    عرضه ۲۲۱ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا

    ۱۴۰۲-۰۷-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تعاونی‌ها بانک توسعه تعاون را به عنوان شریک راهبردی تقویت کنند

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • نمایش توانمندی‌های مالی همراه اول در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • پرداخت سود ۳۹۱۵ میلیارد ریالی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی در خرداد ۱۴۰۴

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • ضمانت صکوک مرابحه شرکت نیلپر توسط بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • حضور بیمه مركزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است