آن‌طور که مشخص است فیلم تازه کارگردان فیلم‌هایی چون نگار و ورود آقایان ممنوع، بار دیگر به سراغ کمدی رفته و می‌خواهد این‌بار ژانر کمدی را همراه با ژانر اکشن به مخاطب ارائه کند.

رامبد جوان تجربه موفقیت‌آمیزی در عرصه آثار کمدی برای خود ثبت کرده و در فیلم‌هایی همچون اسپاگتی در ۸ دقیقه، دختر آدم پسر حوا و ورود آقایان ممنوع مخاطبان بسیاری را از آن خود کرده است.

وی همچنین با تولید و کارگردانی برنامه خندوانه نشان داده راه برقراری ارتباط با مخاطب را از طریق آثار کمدی به‌خوبی بلد است و شاید این تنها دلیلی باشد که جوان بار دیگر به دنبال ساخت آثار کمدی رفته است.

از سویی فیلم قبلی رامبد جوان با عنوان نگار با بازی نگار جواهریان و افسانه بایگان با وجود نقدهای مثبتی که به همراه داشت نتوانست اقبال چندانی در میان عموم مردم پیدا کند این فیلم از لحاظ جلوه‌های ویژه و همچنین صحنه‌های اکشن و بدلکاری کیفیت بسیار بالایی داشت و تجربه خوبی را برای رامبد جوان در سینمای اکشن رقم زد.

رامبد جوان

حال جوان با تجربه مثبت سینمای اکشن فیلم نگار به سراغ ساخت فیلم قانون مورفی رفته است فیلمی که ترکیبی از دو نوع موفقیت رامبد جوان درسینمای کمدی و سینمای اکشن است.

صحبت‌های بسیاری در خصوص بازیگران این فیلم شنیده می‌شود اما تاکنون حضور امیر جدیدی به‌ عنوان بازیگر این فیلم قطعی شده و همچنین ارشا اقدسی بدلکار بین‌المللی سینما طراحی صحنه‌های اکشن قانون مورفی را بر عهده دارد.

هنوز در خصوص داستان یا موضوع فیلم قانون مورفی صحبتی به میان نیامده اما نام فیلم نشان می‌دهد که به احتمال فراوان شخصیت‌های اصلی داستان دچار بدشانسی‌ها می‌شوند. قانون مورفی واژه ای است که در آن شخص مورد نظر در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کند بدترین اتفاق برای او می‌افتد.

رامبد جوان

با وجود شروع فیلمبرداری قانون مورفی هنوز هیچ خبری در خصوص پایان فیلمبرداری یا زمان اکران اثر منتشر نشده است. با توجه به تجربه ناموفق اکران فیلم نگار در نیمه دوم سال به احتمال فراوان رامبد جوان تلاش می‌کند فیلم قانون مورفی را درنیمه اول سال اکران کند و در همین راستا پیش‌بینی می‌شود که جوان در صدد اکران نوروزی باشد.

این در حالی است که اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در خصوصزمان پخش سری جدید “خندوانه” گفت: به طور قطع برنامه “خندوانه” با اجرای “رامبد جوان” از اواخر اسفند ماه امسال یا ابتدای نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

رامبد جوان

وی ادامه داد: گروه عوامل برنامه “خندوانه” این روزها سخت مشغول کارهای فنی و بازبینی مجموعه های خندوانه هستند تا بتوانند خود را به نوروز ۹۷ برسانند.

حال باید دید رامبد جوان که این روزها علاوه بر این فیلم پیش‌ تولید برنامه خندوانه را نیز در برنامه دارد می‌تواند اثری باکیفیت را راهی سینما کند و از سویی آیا برنامه خندوانه طبق قرار قبلی به نوروزی ۹۷ خواهد رسید یا نه؟.