تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی جهان، در پتروشیمی بندرامام استخدام شدند

  • آغاز نصب پنل‌های خورشیدی در نیروگاه ۱۵.۲ مگاواتی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

  • بانک مسکن با ترویج سنت قرض‌الحسنه در مسیر اقتصاد سالم گام بر می‌دارد

  • آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «کشت و صنعت برنج کوروش» در سکوی آی‌بی‌کراد

  • نماینده تبریز:چادرملو نعمتی بزرگ برای کشور در شرایط تحریم است

  • بانک سامان، بانک برتر حوزه تسهیلات در جایزه تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران

  • اعلام قطعی موقت سرویس شتاب بانک توسعه تعاون

  • طرح «پویش» بانک مسکن تا پایان آبان‌ماه تمدید شد/ فرصتی مناسب برای بازپرداخت اقساط

  • مردان نابینا، نان‌آوران بی‌فرصت؛ زنان نابینا، اقلیت در اقلیت

  • عضو هیئت مدیره و معاون اکتشافات و توسعه معدنی شرکت ملی مس خبر داد: رشد ۹ درصدی منابع زمین‌شناسی و ۲۲ درصدی حفاری اکتشافی در شرکت ملی مس

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۳۱

تریتا نیوز : مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” افزایش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144756
تگ ها بانک ایران زمینسنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    کارشناس ارشد فناوری اطلاعات نظام بانکی در گفتگو با تابناک اقتصادی؛ اصلاح کارمزد های خدمات بانکی ضروری است/ هیچ ...

    ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه ماهانه روسای شعب بانک ایران زمین در منطقه مازندران

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین: شعبه در بانکداری دیجیتال یک مرکز تماس با مشتری است، نه یک مرکز ارائه ...

    ۱۳۹۸-۰۷-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون عملیات بانکی: بانک ها، اهرم های اصلی حمایت از تولید داخلی

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    زمانی برای به بار نشستن سرمایه گذاری های عظیم در وزمین

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گردهمایی ماهانه مدیریت شعب بانک ایران زمین در استانهای خراسان رضوی و شمالی

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی جهان، در پتروشیمی بندرامام استخدام شدند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
  • آغاز نصب پنل‌های خورشیدی در نیروگاه ۱۵.۲ مگاواتی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
  • بانک مسکن با ترویج سنت قرض‌الحسنه در مسیر اقتصاد سالم گام بر می‌دارد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
  • آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «کشت و صنعت برنج کوروش» در سکوی آی‌بی‌کراد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
  • نماینده تبریز:چادرملو نعمتی بزرگ برای کشور در شرایط تحریم است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است