تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون پیشرفت قابل توجهی داشته است

  • قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از نقش موثر مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای

  • با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ روند تولید و پروژه‌های توسعه‌ای در مجتمع مس سونگون بررسی شد

  • درخشش صبانور در پانزدهمین رویداد معدن و صنایع معدنی ایران؛ از معرفی دستاوردهای نوین تا جذب شرکای تجاری بین‌المللی

  • مسیر تحول در شش دهه+اینفوگرافی

  • میزبانی بانک مسکن استان خراسان رضوی از زائران حضرت امام رضا(ع)

  • پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته دولت  

  • پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

  • «تابش» صدرنشین بازدهی هفتگی صندوق‌های طلا

  • رهبر کنسرسیوم انرژی پالایشگاه های ایران را بیمه کرد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۳۱

تریتا نیوز : مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” افزایش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144756
تگ ها بانک ایران زمینسنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    افزایش ساعت کاری شعب مگامال و ونک بانک ایران زمین

    ۱۳۹۹-۰۳-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تبدیل کسب و کار سنتی به دیجیتال؛ با جامپر بالاتراز نقطه ای که هستید دیده شوید

    ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کاهش ساعت کاری ادارات و شعب بانک ایران زمین

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    راه‌اندازی ۱۲ طرح با حمایت بانک ایران زمین

    ۱۴۰۰-۰۶-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمرکز بر نیازهای مشتریان، وجه تمایز بانکداری دیجیتال

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمدید مجددکاهش ساعت کاری شعب استان کرمانشاه و کردستان بانک ایران زمین

    ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون پیشرفت قابل توجهی داشته است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از نقش موثر مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پیشبرد طرح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ روند تولید و پروژه‌های توسعه‌ای در مجتمع ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • درخشش صبانور در پانزدهمین رویداد معدن و صنایع معدنی ایران؛ از معرفی دستاوردهای نوین تا ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • مسیر تحول در شش دهه+اینفوگرافی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است