تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری با گفت‌وگوی مستقیم با همکاران

  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

  • پاسخ بانک اقتصاد نوین به بیانیه مجلس

  • درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی

  • گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان

  • نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن

  • برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده کانون بازنشستگان بانک مسکن/

  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مزیتی برای سنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۳۱

تریتا نیوز : مفهوم کلمه “تجربه مشتری” یکی از مفاهیمی است که در کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه مشتری نتیجه ی درک مشتری از تعامل با یک کسب و کار یا سازمان است. می توان گفت از زمانی که یک فرد به عنوان مراجعه کننده یا درخواست کننده خدمات وارد یک کسب و کار، سازمان یا فضای مجازی و اینترنت می شود، تا زمانی که تعامل بین مشتری و مجموعه به پایان می رسد، این مفهوم شکل می گیرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی؛ مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش را از ویژگی های این بانک بیان کرد و گفت: در دنیای امروز مبنای رقابت با دیگر فعالان اقتصادی براساس میزان رضایت و کسب تجربه مطلوب مشتریان سنجیده می شود.

شیروانی افزود: بانک ایران زمین با ایجاد فرآیند سیستماتیک جمع آوری اطلاعات مشتریان از طرق مختلف همچون شعب، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مرکز ارتباط با مشتریان که به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند، توانست سلایق مختلف را بسنجد و با توجه به نیازهای مشتریان خدمات متمایز و جدید طراحی و ارائه دهد.

قائم مقام بانک ایران زمین ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

شیروانی خاطرنشان کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان “تلاش مشتری” افزایش داشته است. با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=144756
تگ ها بانک ایران زمینسنجش نیازهای مشتریان بانک ایران زمین

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    با حضور معاون عملیات بانکی برگزار شد:مراسم معارفه مدیران و معاونین منطقه ای استان تهران بانک ایران زمین

    ۱۳۹۸-۰۳-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    شرایط تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی

    ۱۳۹۸-۱۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بازدید مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از مجتمع لوله و اتصالات یزد

    ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار مدیران بانک ایران زمین و منابع طبیعی استان البرز

    ۱۳۹۸-۰۲-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر روابط عمومی خبر داد؛ تکمیل زیر ساختهای بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

    ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانکیدو حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک ایران زمین

    ۱۴۰۳-۰۸-۱۸
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اولین سفر استانی مديريت موسسه اعتباری ملل و هيات همراه؛ آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • ارائه خدمت حساب وكالتی در بانك ملت برای خرید خودروی برقی سایپا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه؛ برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • بانک اقتصادنوین

    پاسخ بانک اقتصاد نوین به بیانیه مجلس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است