تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • آغاز مرحله دوم پذیره‌نویسی بزرگترین اوراق شرکتی ۱۴۰۴ بورس

  • نرخ سود صندوق «تداوم» به ۳۶.۲ درصد رسید

  • اهم اقدامات حقوقی بانک مسکن در یک سال دولت چهاردهم

  • رضایت ۸۹.۳ درصدی جامعه از پتروشیمی اروند؛ تعامل مؤثر، تصویر مثبت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی

  • ۱۶ تا ۱۸ دی در جزیره کیش برگزار می‌شود؛  سومین دوره نمایشگاه پتروکم با هدف حمایت از توسعه ساخت داخل

  • در سومین سفر استانی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا تاکید شد: توسعه متوازن پرتفوی و تمرکز بر وصول مطالبات 

  • آینده‌نگری علمی و سیاست‌گذاری دارویی در شرایط بحران

  • تفاهم‌نامه با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، گامی برای تحقق مطالبه پوشش بیمه‌ای ورزشکاران

  • آگهی مزایده شماره ۱۴۰۴/۴ فروش املاک مازاد بانک ایران زمین

  • معامله یک تن شمش نقره و ۴۰۷ کیلوگرم شمش طلا در بورس کالا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۰

تریتا نیوز : دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
متن کامل این یادداشت که در خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر است:

صنعت بیمه به طور معمول اولین پاسخ‌دهنده مالی در شرایط بحران و آسیب اقتصادی است. کووید۱۹ شرایط جدیدی را برای جامعه بشری رقم زده‌ است. شرایطی که همراه با تغییرات سریع و تنش‌های شدید اقتصادی بوده‌ است.

شرکت‌های بیمه در زمان بحران بیش از همه با چالش تغییرات تقاضا و خسارت‌های متفاوت مواجه بوده‌اند. به نظر می‌رسد اعتمادسازی در چنین شرایطی کلید واژه اصلی این صنعت است. تحقیقات ثابت کرده که شرکت‌هایی که اعتماد را در خط مقدم برنامه‌ریزی، استراتژی و هدف‌گذاری قرار داده‌اند و از این طریق اعتماد مشتریان، رگولاتورها، سرمایه‌گذاران، کانال فروش و کارمندان خود را جذب کرده‌اند، در زمینه ایجاد وفاداری و عملکرد مالی شرکت در میدان رقابت بهتر از رقبای خود ظاهر شده‌اند.

در نتیجه آنچه به عنوان چشم انداز صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ مهمترین دارایی شرکت‌ها به حساب می‌آید، اعتماد افرادی است که با شرکت در تعاملند.

نقش روابط عمومی در این دوره بیش از قبل مهم و حیاتی است، چرا که بازوی اجرای شرکت برای ایجاد اعتماد، این بخش در سازمان است. باید توجه کرد که تجارب اجرایی و مطالعات این عرصه نشان می‌دهد، بازنگری در استراتژی‌ها با توجه به تغییرات بنیادی در ترجیحات مشتری، امری ضروری است و چابکی عنصر لاینفک رویکرد مدیریتی در بخش روابط عمومی به حساب می‌آید.

روابط عمومی با ایجاد فضای رسانه‌ای و شفاف‌سازی، ایجاد بستری برای افزایش یا کاهش اعتماد به برند را ممکن می‌سازد. انتشار به موقع اخبار و پاسخگویی مناسب به مشتری و عموم جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد برای پیاده‌سازی این تفکر نیز بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با توجه به تسلط آن بر فضای ذهنی مشتری، پیشنهاد می‌گردد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهره‌برداری از بستر مجازی جهت ایجاد شفافیت و افزایش آگاهی مشتریان و عموم جامعه و پاسخگوئی به نیازها و ابهامات امری اجتناب ناپذیر در اعتمادسازی به عنوان عنصر کلیدی و چشم انداز آتی است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=143920

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    رئیس جمهور سه طرح بزرگ صنعتی را با حمایت مالی بانک سپه در کارخانه کویرتایر افتتاح کرد

    ۱۴۰۱-۰۹-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه آسیا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری مداری را دریافت کرد

    ۱۴۰۱-۰۵-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فروشگاه های زنجیره ای در آزمونی سخت

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    یادداشت «فرهاد حسن‌زاده» در تحسین توجه شرکت مس به مسئولیت اجتماعی /انتشار «مس‌آباد» آفرین دارد

    ۱۳۹۹-۰۵-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امکان وکالتی کردن حساب در بانک گردشگری برای خرید خودروهای وارداتی فراهم شد

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کوتاه، در جهان اخبار «بیمه تعاون» (۴)

    ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • آغاز مرحله دوم پذیره‌نویسی بزرگترین اوراق شرکتی ۱۴۰۴ بورس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • نرخ سود صندوق «تداوم» به ۳۶.۲ درصد رسید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • اهم اقدامات حقوقی بانک مسکن در یک سال دولت چهاردهم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • رضایت ۸۹.۳ درصدی جامعه از پتروشیمی اروند؛ تعامل مؤثر، تصویر مثبت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • ۱۶ تا ۱۸ دی در جزیره کیش برگزار می‌شود؛  سومین دوره نمایشگاه پتروکم با ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۲۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است