تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • داخلی‌سازی کامل Knit Mesh واحد تغلیظ کاستیک اروند، باتکیه‌بر دانش فنی ایرانی

  • مهر تأیید مجمع‌عمومی پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بر اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش متانول

  • بانک سامان، سهامداران خود را به مجمع فراخواند

  • ۶۹ طرح تولیدی در سراسر کشور با تسهیلات بانک ملی ایران به بهره‌برداری می‌رسد

  • بازدید مدیرعامل بانك ملت از شركت های تولیدی و صنعتی استان های زنجان و قزوین

  • برندگان قرعه‌کشی مرحله دوم طرح «طنین چکنو» بانک صادرات ایران مشخص شدند + اسامی برندگان

  • آمار شكایات بیمه‌ای در سه ماهه نخست ۱۴۰۴ منتشر شد

  • پرداخت بیش از ۱.۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در خردادماه ۱۴۰۴

  • رونمایی از ۵ عنوان کتاب حوزه قوانین تأمین اجتماعی

  • دکتر خانی : حمایت مالی از ۳۰۰ طرح پیشران صادراتی توسط بانک توسعه صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۰

تریتا نیوز : دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
متن کامل این یادداشت که در خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر است:

صنعت بیمه به طور معمول اولین پاسخ‌دهنده مالی در شرایط بحران و آسیب اقتصادی است. کووید۱۹ شرایط جدیدی را برای جامعه بشری رقم زده‌ است. شرایطی که همراه با تغییرات سریع و تنش‌های شدید اقتصادی بوده‌ است.

شرکت‌های بیمه در زمان بحران بیش از همه با چالش تغییرات تقاضا و خسارت‌های متفاوت مواجه بوده‌اند. به نظر می‌رسد اعتمادسازی در چنین شرایطی کلید واژه اصلی این صنعت است. تحقیقات ثابت کرده که شرکت‌هایی که اعتماد را در خط مقدم برنامه‌ریزی، استراتژی و هدف‌گذاری قرار داده‌اند و از این طریق اعتماد مشتریان، رگولاتورها، سرمایه‌گذاران، کانال فروش و کارمندان خود را جذب کرده‌اند، در زمینه ایجاد وفاداری و عملکرد مالی شرکت در میدان رقابت بهتر از رقبای خود ظاهر شده‌اند.

در نتیجه آنچه به عنوان چشم انداز صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ مهمترین دارایی شرکت‌ها به حساب می‌آید، اعتماد افرادی است که با شرکت در تعاملند.

نقش روابط عمومی در این دوره بیش از قبل مهم و حیاتی است، چرا که بازوی اجرای شرکت برای ایجاد اعتماد، این بخش در سازمان است. باید توجه کرد که تجارب اجرایی و مطالعات این عرصه نشان می‌دهد، بازنگری در استراتژی‌ها با توجه به تغییرات بنیادی در ترجیحات مشتری، امری ضروری است و چابکی عنصر لاینفک رویکرد مدیریتی در بخش روابط عمومی به حساب می‌آید.

روابط عمومی با ایجاد فضای رسانه‌ای و شفاف‌سازی، ایجاد بستری برای افزایش یا کاهش اعتماد به برند را ممکن می‌سازد. انتشار به موقع اخبار و پاسخگویی مناسب به مشتری و عموم جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد برای پیاده‌سازی این تفکر نیز بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با توجه به تسلط آن بر فضای ذهنی مشتری، پیشنهاد می‌گردد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهره‌برداری از بستر مجازی جهت ایجاد شفافیت و افزایش آگاهی مشتریان و عموم جامعه و پاسخگوئی به نیازها و ابهامات امری اجتناب ناپذیر در اعتمادسازی به عنوان عنصر کلیدی و چشم انداز آتی است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=143920

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تقدیر فرمانده انتظامی و دبیر گروه کاری مهتا استان گیلان از شعبه رشت بانک آینده

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تغییر رویکرد بانک سینا به بانکداری مدرن

    ۱۴۰۳-۱۱-۰۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک تجارت حامی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

    ۱۳۹۷-۱۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    فراخوان جذب مرکز نوآوری ایران زمین، رخدادی بزرگ در زیست‌بوم نوآوری کشور

    ۱۳۹۹-۰۶-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتقال شعبه رودکی بانک اقتصادنوین به محل جدید

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک مسکن در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با ستاد دیه کشور عنوان کرد ؛ ‎توسعه تعاملات بانک مسکن و ...

    ۱۴۰۳-۰۸-۲۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • داخلی‌سازی کامل Knit Mesh واحد تغلیظ کاستیک اروند، باتکیه‌بر دانش فنی ایرانی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • مهر تأیید مجمع‌عمومی پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بر اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش متانول

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • بانک سامان، سهامداران خود را به مجمع فراخواند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • بانک ملی

    ۶۹ طرح تولیدی در سراسر کشور با تسهیلات بانک ملی ایران به بهره‌برداری می‌رسد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • بازدید مدیرعامل بانك ملت از شركت های تولیدی و صنعتی استان های زنجان و قزوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است