تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گواهی سپرده کالایی بورس کالا وثیقه تسهیلات بانکی می‌شود

  • آغاز اجرای طرح منتورینگ در هلدینگ خلیج فارس

  • مقابله با چاقی در ایران با رویکردی چندجانبه

  • بانک آینده، همراه مطمئن جوانان در مسیر ازدواج

  • الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

  • روز شلوغ تالارهای بورس کالا

  • نشست بررسی حادثه بندر شهید رجایی و تأثیرات اقتصادی آن در ابعاد ملی و استانی برگزار شد

  • همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

  • توسعه قابلیت‌های شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بر اساس مدل PCSR طراحی می‌شود

  • مبالغ جدید و چرخه زمانی تسویه «ساتنا»، «پایا» و «پل» در بانک صادرات ایران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در ۱۴۰۱

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۱-۲۰

تریتا نیوز : دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
متن کامل این یادداشت که در خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر است:

صنعت بیمه به طور معمول اولین پاسخ‌دهنده مالی در شرایط بحران و آسیب اقتصادی است. کووید۱۹ شرایط جدیدی را برای جامعه بشری رقم زده‌ است. شرایطی که همراه با تغییرات سریع و تنش‌های شدید اقتصادی بوده‌ است.

شرکت‌های بیمه در زمان بحران بیش از همه با چالش تغییرات تقاضا و خسارت‌های متفاوت مواجه بوده‌اند. به نظر می‌رسد اعتمادسازی در چنین شرایطی کلید واژه اصلی این صنعت است. تحقیقات ثابت کرده که شرکت‌هایی که اعتماد را در خط مقدم برنامه‌ریزی، استراتژی و هدف‌گذاری قرار داده‌اند و از این طریق اعتماد مشتریان، رگولاتورها، سرمایه‌گذاران، کانال فروش و کارمندان خود را جذب کرده‌اند، در زمینه ایجاد وفاداری و عملکرد مالی شرکت در میدان رقابت بهتر از رقبای خود ظاهر شده‌اند.

در نتیجه آنچه به عنوان چشم انداز صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ مهمترین دارایی شرکت‌ها به حساب می‌آید، اعتماد افرادی است که با شرکت در تعاملند.

نقش روابط عمومی در این دوره بیش از قبل مهم و حیاتی است، چرا که بازوی اجرای شرکت برای ایجاد اعتماد، این بخش در سازمان است. باید توجه کرد که تجارب اجرایی و مطالعات این عرصه نشان می‌دهد، بازنگری در استراتژی‌ها با توجه به تغییرات بنیادی در ترجیحات مشتری، امری ضروری است و چابکی عنصر لاینفک رویکرد مدیریتی در بخش روابط عمومی به حساب می‌آید.

روابط عمومی با ایجاد فضای رسانه‌ای و شفاف‌سازی، ایجاد بستری برای افزایش یا کاهش اعتماد به برند را ممکن می‌سازد. انتشار به موقع اخبار و پاسخگویی مناسب به مشتری و عموم جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد برای پیاده‌سازی این تفکر نیز بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با توجه به تسلط آن بر فضای ذهنی مشتری، پیشنهاد می‌گردد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهره‌برداری از بستر مجازی جهت ایجاد شفافیت و افزایش آگاهی مشتریان و عموم جامعه و پاسخگوئی به نیازها و ابهامات امری اجتناب ناپذیر در اعتمادسازی به عنوان عنصر کلیدی و چشم انداز آتی است.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=143920

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    پشتیبانی همه جانبه بانک ملی ایران از افزایش توان تولید صنایع مواد غذایی در کشور

    ۱۴۰۰-۰۸-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    «سفیر» ۲۷۵ منتشر شد

    ۱۳۹۹-۰۶-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر گروه فاوای شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: اجرای طرح جامع سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی در شرکت مس برای ...

    ۱۳۹۹-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    گام‌های اساسی پتروشیمی اروند در پویش کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور

    ۱۴۰۲-۰۵-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با حفظ موجودی کارت هدیه، شانس خود را امتحان کنید؛ دریافت صدها میلیون ریال جایزه در طرح «دابل‌کارت هدیه» بانک ...

    ۱۳۹۹-۰۶-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    علی ابدالی:  توسعه بانکداری دیجیتال راهبرد بانکداری خرد بانک سیناست 

    ۱۴۰۳-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گواهی سپرده کالایی بورس کالا وثیقه تسهیلات بانکی می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • آغاز اجرای طرح منتورینگ در هلدینگ خلیج فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • مقابله با چاقی در ایران با رویکردی چندجانبه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • بانک آینده، همراه مطمئن جوانان در مسیر ازدواج

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • الزام به استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک آینده از سامانه املاک و اسکان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است