ارائه خدمات غیرحضوری مطابق با مقررات بانک مرکزی

مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا با اشاره به این که بانک مسکن در این خصوص مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی، سیاست های ابلاغی را در دستور کار قرار داده گفت: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در کشور، بانک مرکزی تدابیر جدیدی را اتخاذ کرده است و بانک مسکن، با توجه به زیرساخت های فعال خود، شرایط را برای مشتریان فرآهم کرده است.
مهدی احمدی با تاکید بر این که سیاست های موجود در راستای کاهش مراجعه حضوری به شعبه های بانک مسکن صورت گرفته، گفت: با توجه به ضرورت کاهش ترددها، شبکه بانکی به دنبال این است که شرایط را برای خدمات غیرحضوری مهیا کند، در این خصوص بانک مسکن نیز از تمام ظرفیت خود استفاده می کند که تا با همراهی مردم، زمینه را برای کاهش شیوع بیماری کرونا مهیا کند.
او افزود: در حال حاضر سیاست های افزایش سقف کارت به کارت شبکه بانکی در بانک مسکن اجرایی شده و در نتیجه این اجرای سیاست می تواند گام مهمی برای کاهش مراجعه حضوری باشد، از سوی دیگر امکان تمدید تاریخ انقضای کارت تا پایان سال جاری به شکل غیرحضوری وجود دارد.
احمدی با تاکید بر این که در حال حاضر، کارمندان شعب بانک مسکن سایر خدمات را به شکل حضوری انجام می دهند گفت: از شهروندان به خصوص افراد سالمند و آسیب پذیر خواهش می شود که در صورت، عدم داشتن کار ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانکی خودداری کنند. بانک مسکن نیز در تلاش است که با توسعه خدمات الکترونیکی، نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی را به حداقل برساند.
او در پایان ابراز امیدواری کرد که این تمهیدات بتواند گامی موثر برای کاهش شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی باشد.