تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه ولایت

  • همه آنچه که لازم است در مورد تبخال بدانید!

  • همه چیز راجع به آفتاب سوختگی

  • امضای تفاهم‌نامه آموزشی شدن مراکز جامع خدمات سلامت

  • وزیر صنعت در نشست با فعالان اقتصادی کردستان: گشایش گره‌های تجاری با توسعه معاهدات بین‌المللی دولت چهاردهم

  • واکنش هلدینگ خلیج فارس به انتشار شایعات تغییرات مدیریتی در برخی شرکت‌های تابعه

  • پیام محمد شریعتمداری به مناسبت هفته محیط زیست: نقطه عزیمت ما در مأموریت خطیر «نجات محیط زیست» تغییر نگاه‌ها و رفتارها است

  • پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد

  • تأمین مالی ۸۹ طرح با ارزشی بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳

  • بیمه تكافل سروش در قالب شركت بیمه متقابل در منطقه آزاد چابهار تأسیس می‌شود

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۹-۱۲

پایگاه خبری تریتا نیوز ،هم‌اکنون در سراسر جهان انقلابی در حال وقوع است که توسط رهبران سیاسی دنیا مدیریت نمی‌شود. درواقع فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.
برنامه‌ریزی‌ها برای تاسیس آنر به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد. اما شروع رسمی این برند سال ۲۰۱۳ بود و اولین رونمایی برند آنر در سال ۲۰۱۴ و با آنر 3C (HONOR 3C) در مالزی اتفاق افتاد و خیلی زود این محصول راهی بازارهای اروپا شد. مدیران آنر که به کم قانع نبودند، همان سال نخستین پرچم‌دار آنر یعنی آنر ۶ (HONOR 6) را به بازار عرضه کردند که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.
گوشی‌های آنر از همان ابتدا در کارخانه‌هایی جدا از هوآوی تولید می‌شدند؛ اما از تیم‌های تحقیق و توسعه، پتنت‌های متعدد و همچنین سرمایه‌ی عظیم این شرکت استفاده می‌کردند. اگرچه این برند اکنون محصولات خود را به هر دو روش آنلاین و آفلاین به فروش می‌رساند، اما سیاست تمرکز روی فروش آنلاین هنوز به قوت خود باقی است.
گسترش جهانی آنر به‌قدری سریع بود که تا نیمه اول سال ۲۰۱۵، این برند در ۷۴ کشور جهان به فروش می‌رسید. در همین سال، آنر دومین پرچم‌دار خود یعنی آنر ۷ (HONOR 7) را به بازار عرضه کرد که یک‌بار دیگر فروش عالی برای چینی‌ها به همراه داشت.
نیاز به تمرکز بر بازار بزرگ کشورهای اروپایی موجب شد تا آنر فروشگاه اینترنتی مخصوص فروش محصولات خود را رونمایی کند. هدف آنر از این کار سود دوبرابری از فروش محصولات بود. اما مدیران آنر همچنان رویاهای بزرگ‌تری در سر داشتند و هم‌زمان با رویداد CES 2016 و با محصول HONOR 5X به بازار آمریکا ورود کردند. آمارهای منتشرشده در این سال، فروش این برند را نزدیک به ۶۰ میلیون گوشی هوشمند با سودی در حدود ۸.۴ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند.
فعالیت جدی در شبکه‌های اجتماعی، آنر را به برندی جوان‌پسند تبدیل کرد. اکنون که به‌عنوان برندی شیک در حوزه فناوری و جوان‌پسند شناخته شده بود، زمان را برای بلندپروازی‌های جدید مساعد دید. در سومین سال‌گرد تاسیس، آنر با معرفی آنر مجیک (HONOR Magic) را با هدف ارتقای بهبود تجربه کاربران از تلفن‌های هوشمند همراه با هوش‌مصنوعی اختصاصی خود، معرفی کرد.

CES 2017 هم با معرفی آنر۶ ایکس (HONOR 6X) همراه بود. محصولی جذاب که عنوان بهترین گوشی نمایشگاه را از طرف بسیاری از نشریات معتبر آنلاین از جمله Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کرد.
دیری نپایید که آنر به یک برند محبوب در دنیای فناوری و به یکی از نام‌های تجاری مطرح در دنیا تبدیل شد. حالا که آنر مسیر خود را پیدا کرده بود با تمرکز بیشتر روی دوربین، محصولات هیجان انگیزی همچون آنر ۹ (HONOR 9) را به بازار عرضه کرد. گوشی هوشمندی که نشنال جئوگرافیک از آن به عنوان یک همراه مناسب برای عکاسان حرفه‌ای یاد کرده بود.
نسلی که آنر هدف قرار داده است، جوان‌هایی هستند که با استفاده از گجت‌ها و اینترنت پرورش یافته‌اند. آن‌ها زمان بدون اینترنت و گوشی‌ هوشمند را به یاد نمی‌آورند و به این تفاوت خود افتخار می‌کنند. همین تمرکز نسلی باعث شده است آنر از ابتدا محصولاتی تولید کند که برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان جوان قابل خرید باشد و البته، نیازهای این نسل آشنا با فناوری را به بهترین نحو برطرف کند.
با معرفی اکوسیستم هوشمند ۱+۸+N، آنر محصولات متنوع دیگری را شامل لپ‌تاپ، بند‌های هوشمند، ساعت هوشمند، ایربادز و… را نیز به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.
آنر از سال ۲۰۱۳ تا کنون جزو برندهای برتر تلفن‌های هوشمند در جهان قرار گرفت و سالانه بیش از ۷۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کرده است. طبق گزارش IDC، آنر ۲۸ درصد از کل محصولات عرضه شده به بازار توسط هوآوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده و از این طریق بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده بود.

اکنون بعد از گذشت ۷ سال، آنر جریان ساز سبک زندگی شیک و نوین برای دوست‌داران فناوری است و همچنان پرقدرت در راستای خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی در زندگی کاربران به عنوان یک برند ارزشمند در دنیای فناوری رو به جلو حرکت می‌کند.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=104982
تگ ها آنرآنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    معرفی حساب سپرده تجاری و خدمات بانکی مرتبط با آن

    ۱۴۰۱-۱۰-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بخشنامه عناوین شغلی اصلاح و نسخه جدید آن ابلاغ شد

    ۱۴۰۳-۱۱-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رویداد باشکوه/چهارمين نمايشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنيان در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشي در ایستگاه پایانی

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای مدال مدیریت روابط عمومی برتر به شرکت ملی صنایع مس ایران

    ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    خرید خودرو و دریافت وام تنها با افتتاح حساب وکالتی بانک صادرات ایران

    ۱۴۰۱-۱۲-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حمایت بانک ایران زمین،از مسابقات دوچرخه سواری استان خراسان جنوبی

    ۱۳۹۸-۰۴-۰۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه ولایت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • همه آنچه که لازم است در مورد تبخال بدانید!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • همه چیز راجع به آفتاب سوختگی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • امضای تفاهم‌نامه آموزشی شدن مراکز جامع خدمات سلامت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • وزیر صنعت در نشست با فعالان اقتصادی کردستان: گشایش گره‌های تجاری با توسعه معاهدات ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است