تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مهندس مجتبی یوسفی، نماینده محترم مردم اهواز: با همت تیم مدیریتی جدید و تلاش همکاران موسسه اعتباری ملل مسیر تحول هموار خواهد شد

  • سومین سفر استانی دکتر جمالی به اهواز: تقویت هم‌افزایی و ارتقای بهره‌وری در موسسه اعتباری ملل

  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ماهانه پتاس را شکست

  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛ روند تولید و پروژه‌های توسعه‌ای در مجتمع مس سونگون بررسی شد

    ۱۴۰۴-۰۶-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تمدید ساعت کاری پاساژها در مناطق گرمسیری

    ۱۳۹۹-۰۲-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جزییات بخشودگی جریمه دیركرد وام های خُرد مشتریان بانك ملت

    ۱۴۰۴-۰۴-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ با امکان شخصی‌سازی گسترده

    ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دكتر خورسندیان از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به صنایع مستقر در این شهرك در قالب سرمایه در ...

    ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدرسه‌ای از جنس امید

    ۱۴۰۴-۰۷-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مهندس مجتبی یوسفی، نماینده محترم مردم اهواز: با همت تیم مدیریتی جدید و تلاش همکاران ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • سومین سفر استانی دکتر جمالی به اهواز: تقویت هم‌افزایی و ارتقای بهره‌وری در موسسه اعتباری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • برای نخستین بار رکوردی که صنعت پتاس را تکان داد؛مدیرعامل پتاس خوروبیابانک: خوروبیابانک رکورد تولید ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • دکتر کامبیز مهدیزاده طراح ابر پروژه آبراه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۵
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است