تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده

  • مدیرعامل بورس کالای ایران؛ پذیرش ریزساختارها باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ ضرورت عدم تغییر ریزساختارها تحت فشار یا به شکل دستوری‌

  • انتصابات جدید در بانک سینا؛مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد 

  • تمدن در اوج خلاقیت؛ غرفه برتر کیش‌اینوکس ۲۰۲۵ شد

  • در پنل «هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی با مروری بر پروژه‌های موفق و چالش‌ها» اعلام شد؛فراخوان ایمیدرو برای حضور شرکت های فعال در حوزه هوشمندسازی

  • غرفه مجموعه بانک مسکن از برترین های کیش اینوکس ۲۰۲۵ شد

  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول

  • پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

  • پرداخت ۳۱۷ میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه

  • نسخه‌های جدید اپلیکیشن های بانک ایران‌ زمین بارگذاری شد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

مهم‌ترین رکن اجتماعی‌سازی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۰۹

تریتا نیوز : مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز  ؛علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.

گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145175

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک اقتصادنوین در طرح فروش ایران خودرو

    ۱۴۰۴-۰۱-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی‌وهفتمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

    ۱۴۰۲-۰۳-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هفته دولت و هفته تعاون به عنوان دو مناسبت مهم شهریورماه در اولویت برنامه های بانک قرار دارد

    ۱۴۰۳-۰۶-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت از محل بیمه کرونای بیمه سامان

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری نهمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور توسط شورای انجمن‌های علمی ایران با حمایت دانشگاه خاتم

    ۱۴۰۰-۱۱-۳۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اسامی بدهکاران بدحساب بانک توسعه صادرات ایران بروز رسانی شد

    ۱۴۰۱-۰۸-۱۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۲
  • مدیرعامل بورس کالای ایران؛ پذیرش ریزساختارها باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ ضرورت عدم تغییر ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۲
  • انتصابات جدید در بانک سینا؛مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۲
  • تمدن در اوج خلاقیت؛ غرفه برتر کیش‌اینوکس ۲۰۲۵ شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۲
  • در پنل «هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی با مروری بر پروژه‌های موفق و چالش‌ها» ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۰۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است