تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • کارکنان بانک صادرات ایران، لبخند آزادی را به ۱۵ زندانی استان فارس هدیه کردند

  • برگزاری آیین افتتاحیه دوره بازآموزی کارکنان حوزه پشتیبانی/تاکید مدیران بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و بهبود فرایندها در جهت تحقق اهداف

  • پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی

  • پاسخ خندانی به اظهارات غیرحقوقی و غیرقانونی رئیس کمیسیون اصل ۹۰؛ حمله به«کاتب» مشکوک است!

  • موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش و همت ایرانی در بزرگترین یوتیلیتی کشور، تحریم را شکست داد

  • رکورد تولید پایدار اتیلن پس از چهار دهه در پتروشیمی بندر امام شکست

  • انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت بورس انرژی ایران

  • لیست شعب کشیک برخی مناطق بانک سینا در روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۴ 

  • راهکارهای مپنا در مسیر گذار انرژی ارائه شد

  • نشست راهبردی مدیریت جدید موسسه اعتباری ملل با استاندار و نماینده مجلس استان کرمان، با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۱۱

تریتا نیوز : شبکه های اجتماعی سبب شده اند تا ارتباط دورادور و اندک مشتریان با بانک مورد نظرشان ، به یک ارتباط گسترده و بی واسطه تر تبدیل شود. خصوصا اینکه یکی از راههای جلب اعتماد مشتریان در ارائه و پذیرش خدمات مالی ، ارتباط نزدیکتر و تعامل دوسویه است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  رصد اقتصادی ، شبکه‌های اجتماعی به افراد این امکان را می دهد تا آموزش و اطلاعات لازم در مورد خدمات، محصولات و موسسات مالی به دست آورند. بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال به عنوان یک بانکداری مردم محور، معتقد است که زمین بازی را مشتری مشخص می کند و ایران زمین باید خدمت را آنجایی ارائه کند که مشتریان می خواهند.

در دنیای بانکها امروزه  رفتار مشتریان مورد مطالعه قرار می گیرد و خواسته های آنها در شبکه های اجتماعی مورد مطالعه قرار می گیرد و بانک ها برای موفقیت در عرصه تنگاتنگ رقابت در جلب مشتریان بیشتر  سعی دارند تا با  ایجاد یک رابطه نزدیکتر و ارائه خدمات شخصی سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند. اما این رابطه باید فراتر از پشتیبانی باشد و ابزارهایی باید در اختیار مشتریان گذاشت تا ضمن بهره مندی از خدمات آنلاین ، در پس انداز ، سرمایه گذاری و خدمات شخصی سازی شده هم رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

 

در عصر دیجیتال مشتریان بانک ها به دنبال ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه های اجتماعی هستند و با توجه به حضور گسترده کاربران دراین شبکه ها، فرصتی برای بانکها به وجود آمده تا برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان وارد فضای شبکه های اجتماعی شوند.

 

آمارها نشان دهنده  افزایش میزان استفاده از رسانه های اجتماعی است. امروزه میلیاردها نفر در جهان به شبکه های مختلف اجتماعی دسترسی دارند و از آنها برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می کنند و این موضوع فرصت بی نظیری را برای تعامل  مردم به یکدیگر، کسب و کارها و ارائه خدمات توسط شرکت ها، سازمان ها، شبکه بانکی و مالی فراهم کرده است.

 

استقبال از شبکه های اجتماعی توجه کسب و کارهای گوناگون را نیز به خود جلب کرده است. وجود این فضا بسیار تعامل آفرین است و فرصتی است که بانک ایران زمین آن را به غنیمت شمرده و در راستای سیاست گذاری های مشتری مدارانه خود به این امر پرداخته است.

 

خدمات متعددی در جهت رضایت مشتریان بانک ایران زمین طراحی شده که از جمله آنها می توان به خدمات پرداخت قبض و خرید اینترنی به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

البته فضای شبکه های اجتماعی بیشتر در اختیار مشاغل آنلاین است و ارائه خدمات مالی و بانکی  در بستر شبکه های اجتماعی هنوز شکل منسجمی ندارد اما از آنجا که بزودی ارائه خدمات مالی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  به یک ضرورت تبدیل خواهد شد، الزام توجه به این حوزه برای صنعت بانکداری کشور احساس می شود و این امر در افق نزدیک برنامه های بانک ایران زمین قرار دارد.

 

ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه های اجتماعی باید به استاندارد نزدیک شود و برای جلوگیری از ریسک های احتمالی در خرید ها در فضای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام لازم است که درگاه های بانکی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شود و خدمات مالی به صورت استاندارد و با کمترین ریسک در این حوزه ارائه شود.

 

خدماتی مانند پرداخت قبض و خرید اینترنت به صورت غیر مستقیم و از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان ارائه شده که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است . البته هنوز امکان ارائه مستقیم خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی فراهم نشده است.

 

از دیگر موارد استفاده بانک ایران زمین از شبکه های اجتماعی ، مبحث اطلاع رسانی به مشتریان است که در آن سعی شده تا از نظرات مشتریان  برای بهبود عملکرد و فرایندها استفاده شود.

 

بانک ایران زمین با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و تجربه مشتری حضور خود را در شبکه های اجتماعی گسترش داده تا بتواند سرویس و خدمتی را ارائه بدهد که در واقع برداشتی هوشمندانه از روند ارتباط مشتری با بانک و سایر کسب‌وکارها است.

 

بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.

 

براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کاملتر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=145318

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در روستای شیراوند

    ۱۴۰۰-۰۳-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جلسه بررسی عملکرد شعب منطقه اصفهان بانک ایران زمین

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استقبال کاربران از پخش زنده مراسم هیات‌ها در محرم

    ۱۴۰۰-۰۶-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک ملی ایران بدون ملی کارت

    ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور سرپرست شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام در کنار تیم راه‌اندازی

    ۱۴۰۴-۰۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دو معاون جدید مدیرعامل بانک ملی ایران معرفی شدند

    ۱۴۰۱-۰۱-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • کارکنان بانک صادرات ایران، لبخند آزادی را به ۱۵ زندانی استان فارس هدیه کردند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • برگزاری آیین افتتاحیه دوره بازآموزی کارکنان حوزه پشتیبانی/تاکید مدیران بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • پاسخ خندانی به اظهارات غیرحقوقی و غیرقانونی رئیس کمیسیون اصل ۹۰؛ حمله به«کاتب» مشکوک است!

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است