تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی بر اساس وظایف ابلاغی خود در قانون عمل می کند

  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

  • ساخت و اصلاح موفق «کراشر نمک» در واحد شستشوی نمک پتروشیمی اروند با توان متخصصان داخلی

  • روابط عمومی بانک سپه، رتبه برتر «ارزیابی عملکرد هفته دولت» را کسب کرد

  • پیام تبریک محمدرضا فرهادی‌پور به مناسبت بیست‌ودومین سالروز تأسیس بیمه ملت

  • برندگان یازدهمین دوره قرعه‌كشی طرح گردونه بانك ملت مشخص شدند

  • تقدیر مسئولان منطقه از اقدامات محیط‌زیستی پتروشیمی شهید تندگویان

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۸-۱۰

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط عمومی مناطق، بر اهمیت شناخت تجربه مشتری به‌عنوان محور اصلی بازاریابی نوین تأکید کرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر محسن خدابخش، با اشاره به نتایج تحقیقات مؤسسه مکنزی در سال ۲۰۲۳ در خصوص تجربه مشتری اظهار داشت: تجربه مشتری دیگر یک مزیت رقابتی نیست، بلکه شرط بقا در صنعت بانکداری مدرن است. بررسی ۱۵۰ بانک جهانی نشان می‌دهد بانک‌هایی که در شاخص تجربه مشتری عملکرد مطلوب‌تری دارند، تا ۳۰ درصد درآمد بیشتر و وفاداری بالاتری از سوی مشتریان کسب کرده‌اند.
دکتر خدابخش در ادامه با اشاره به مطالعات سال ۲۰۲۲ افزود: پس از هر بحران مالی، اعتماد عمومی به نهادهای مالی کاهش می‌یابد و بازگشت این اعتماد تنها از مسیر آموزش مالی ممکن است.
وی افزود: ۶۸ درصد مشتریان اعلام کرده‌اند در صورتی‌که بانک‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی آن‌ها نقش مشاوره‌ای داشته باشند، تمایل بیشتری به استفاده از خدمات بانکی دارند.
رییس هیئت‌مدیره بانک سینا خاطرنشان کرد: این تحقیق نشان داده بانک‌هایی که محتوای آموزشی تولید می‌کنند، تا ۴۰ درصد نرخ تعامل دیجیتال بالاتری دارند.
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
تحلیل داده و شخصی‌سازی هوشمند، کلید موفقیت بانک‌هاست. ۹۱ درصد مشتریان جهانی تأکید کرده‌اند شخصی‌سازی پیشرفته، نقش مستقیمی در افزایش وفاداری و رضایت آن‌ها دارد.
وی افزود: آینده بانکداری در تعدد ابزارها و محصولات نیست، بلکه در ارائه محصول درست، در زمان درست و برای مشتری مناسب است. نسل جوان به‌ویژه زیر ۳۰ سال، به‌دنبال سرعت، سادگی و تجربه شخصی‌سازی‌شده‌اند؛ اگر بانک‌ها با نسل Z ارتباط مؤثر برقرار نکنند، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۰ درصد سهم بازار خود را از دست خواهند داد.
دکتر خدابخش در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سه موج تحول در کسب‌وکار گفت: موج نخست شامل پیشگامان ریسک‌پذیر است، موج دوم پیروانی که از تجربه بازار استفاده می‌کنند و موج سوم کسانی که به اجبار فناوری وارد می‌شوند و تنها به بقا می‌اندیشند.
وی در ادامه افزود: بانک سینا با تکیه بر موج اول و دوم، قصد دارد با تقویت دانش بازاریابی و توسعه محصول، عملکرد شعب کمتر فعال را بهبود بخشد.
لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=228958

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    انتشار كتاب مدل‌های ریسک امنیت برای بیمه سایبری

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همایش هم اندیشی ارتقای کیفیت اجرای قرارداد درمان ایثارگران برگزار شد

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    درخشش بانوان بیمه تجارت‌نو در همایش مدیریت ریسک و بیمه

    ۱۴۰۰-۱۰-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نخستين جلسه کميته عالی آموزش برگزار شد

    ۱۳۹۶-۰۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انجام ۶۷۰ هزار متر حفاری اکتشافی توسط ایمیدرو برای نخستین بار/ شروع فعالیت های اکتشافی ایمیدرو از مناطق کم برخوردار

    ۱۴۰۴-۰۲-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    سازمان تأمین اجتماعی در بخش رقابت تجربه موفق ایسا درخشید

    ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است