روابط عمومی هوشمند، کلید تحول بیمه ایران

تریتا نیوز / رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از روابط عمومی هوشمند بهعنوان کلید تحول بیمه ایران نام برد.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست صمیمانه با همکاران روابط عمومی بیمه ایران که بهمناسبت هفته روابط عمومی و با حضور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل برنامهریزی و بودجه برگزار شد؛ بر نقش محوری روابط عمومی در تحکیم جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
وی در ادامه یادآور شد: اطلاعرسانی شفاف و بهموقع، محور اصلی همه فعالیتهای روابط عمومی است و سند استراتژیک روابط عمومی نیز میتواند بخشی جداییناپذیر از سند استراتژیک کلی شرکت سهامی بیمه ایران باشد.
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه گفت: فناوری اطلاعات، بهویژه موضوع هوش مصنوعی که از آذر سال گذشته در بیمه ایران کلید خورده، میتواند مزیت رقابتی ما در صنعت بیمه باشد.
وی همچنین تأکید کرد: استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل ریسک، بهبود فرآیند صدور و تسریع در پاسخگویی به مشتریان از عمدهترین دستاوردهای این طرح است.
علی جباری با اشاره به تلاش و تحول مشهود در ساختار روابط عمومی، این موفقیت را محصول کار تیمی و گروهی دانست و افزود: روابط عمومی میتواند امور اساسی بیمه ایران را در سراسر کشور نهادینه کند و با ارتقای سطح هوشمندی در تبلیغات و ارتباطات، رسالت اصلی خود یعنی جذب پرتفو و ارتقای تصویر شرکت را محقق سازد.
علی جباری، بیمه ایران را بیمهگری تمامعیار خواند و تصریح کرد: همه خدمات بیمهای با هوشمندی بالا باید به مشتریان ارائه شود.
جباری در ادامه گفت: ارزیابی منظم تصویر بیمه ایران در افکار عمومی و نهادینهسازی خدمات بینظیر مشتریمداری از نکات کلیدی و مورد تأکید بیمه ایران در حوزه روابط عمومی است.
وی با تأکید بر اهمیت رقابت در تبلیغات گفت: تبلیغات اثرگذار است و روابط عمومی باید چشمان تیزبین سازمان باشد؛ ظرفیتها را شناسایی کند و از ابزارهای تبلیغاتی تأثیرگذار بهره ببرد.
رئیس هیئت مدیرعامل بیمه ایران در پایان، تقویت روند فعالیت روابط عمومی در استانها و برگزاری آموزشهای تخصصی برای رابطین را خواستار شد.
مدیرعامل بیمه ایران ماموریتهای حوزه روابط عمومی را در این فصل کاری بیمه ایران، بسیار گسترده و ویژه توصیف کرد که نیازمند تلاش مضاعف همکاران در سراسر کشور است.