تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • اجرای برنامه «تکامل اوائل کودکی» برای اصلاح نظام آموزشی و کشف نخبگان ضروری است 

  • امضای تفاهم‌نامه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت شرق سازه کویر

  • کسب رتبه دوم در نسبت مصارف به منابع توسط مدیریت شعب غرب استان تهران

  • آغاز طرح عرضه خودروهای برقی با همکاری مؤسسه اعتباری ملل

  • سرویس اعطای تسهیلات بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در سیبانک راه‌اندازی شد 

  • پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک سینا تا پایان مهرماه جاری 

  • نگاهی طنزآمیز به اقتصاد؛ جشنواره کارتون «پول و سرمایه» کلید خورد

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک مسکن و شرکت دانش‌بنیان الوان ثابت در حاشیه کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از غرفه‌های نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵ در نخستین روز برگزاری این رویداد

  • مدیر عامل بانک مسکن با حضور در غرفه رسانه های نمایشگاه کیش اینوکس؛ نقش رسانه ها در اطلاع رسانی اخبار امیدآفرین در جامعه بی بدیل است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

دستیار هوشمند سداد؛ انقلابی در تجربه مشتریان بانک ملی ایران

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۳-۱۰-۱۷

شرکت سداد، بازوی نوآوری بانک ملی ایران، با معرفی دستیار هوشمند خود، گامی بلند در تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتری برداشته است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، این ابزار نوین، با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات بانکی را سریع‌تر، دقیق‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر از همیشه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تحولی اساسی در ارتباط مشتریان با بانک ایجاد کرده است.

این اکوسیستم، که بر پایه فناوری‌های نوظهور بنا شده، اهدافی همچون افزایش بهره‌وری فرآیندها، بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده را دنبال می‌کند.

اکوسیستم نوآوری سداد با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، راهکارهایی جامع و هدفمند برای تسهیل ارتباط مشتریان و بهبود فرآیندهای داخلی بانک ارائه داده است. این زیرساخت که بر اساس جدیدترین دستاوردهای فناوری طراحی شده، به حوزه‌هایی نظیر احراز هویت دیجیتال (KYC)، بانکداری محاوره‌ای (Conversational Banking) و دستیارهای هوشمند، خدمات نوآورانه‌ای را افزوده است.

دستیار هوشمند؛ابزاری پیشرفته برای پاسخگویی

یکی از دستاوردهای کلیدی این اکوسیستم، دستیار هوشمند سداد است که با هدف بهبود تجربه مشتری و تسهیل دسترسی به خدمات طراحی شده است. این دستیار توانایی پاسخگویی به سوالات متداول، محاسبات مرتبط با تسهیلات بانکی و حتی ثبت و پیگیری مشکلات مشتریان را دارد.

این ابزار می‌تواند به سوالاتی مانند «چقدر وام می‌توانم دریافت کنم؟» یا «شرایط بازپرداخت چگونه است؟» پاسخ دهد و حتی محاسبات دقیق را در لحظه برای مشتری انجام دهد. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند درخواست‌ها یا مشکلات خود را ثبت کنند تا در صورت نیاز توسط پشتیبانان بررسی شود.

پنل مدیریت برای کارکنان

برای پشتیبانی از فرآیندهای این اکوسیستم، پنلی ویژه برای کارکنان شعب و مراکز پشتیبانی طراحی شده است. این پنل امکان مشاهده، مدیریت و پاسخ‌دهی به درخواست‌های مشتریان را فراهم می‌کند و پاسخ‌ها مستقیماً از طریق نوتیفیکیشن(اعلان) به اپلیکیشن(برنامه رایانه ای) مشتری ارسال می‌شود.

گامی به سوی بانکداری هوشمند

طراحی و توسعه این اکوسیستم توسط شرکت سداد، نشان‌دهنده عزم جدی بانک ملی ایران برای پیشبرد بانکداری دیجیتال و هوشمند است. این زیرساخت نه تنها باعث بهبود تجربه مشتری می‌شود، بلکه ظرفیت پاسخگویی کارکنان به نیازهای روزافزون مشتریان را نیز افزایش می‌دهد.

اکوسیستم نوآوری سداد، آینده بانکداری دیجیتال را ترسیم می‌کند و گامی مؤثر در مسیر تحول و پیشرفت خدمات بانکی کشور به شمار می‌آید.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=202118

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    محصول جدید بیمه ایران برای افزایش آرامش و بهره مندی کارکنان دولت از پوشش های تکافلی‏

    ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حامیان رئیسی دست به کار شدند

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انتشار ۸۵۶ خبر و بازتاب خبری از بیمه دانا در رسانه‌های گروهی

    ۱۴۰۰-۱۱-۰۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رییس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد:آغاز فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده از امروز

    ۱۴۰۳-۰۴-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افزایش ۳ برابری اسقاط خودروهای فرسوده نسبت به سال گذشته / اسقاط کامیون‌های فرسوده شتاب می‌گیرد

    ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    چشم‌انداز برجسته تبدیل ال‌جی به “شرکت راهکارهای زندگی هوشمند”

    ۱۴۰۲-۰۴-۲۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • اجرای برنامه «تکامل اوائل کودکی» برای اصلاح نظام آموزشی و کشف نخبگان ضروری است 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۰
  • امضای تفاهم‌نامه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت شرق سازه کویر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۰
  • کسب رتبه دوم در نسبت مصارف به منابع توسط مدیریت شعب غرب استان تهران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۰
  • آغاز طرح عرضه خودروهای برقی با همکاری مؤسسه اعتباری ملل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۰
  • سرویس اعطای تسهیلات بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در سیبانک راه‌اندازی شد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۰
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است