تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

  • بانك ملت با ساخت ۸۵ مدرسه به عنوان یكی از حامیان اصلی مدرسه سازی در كشور معرفی شد

  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت خدماتی در کشور است/ ضرورت بازتعریف مأموریت پست‌بانک در عصر فناوری‌های نوین

  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در نوآوری بانکی خواهد بود

  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید

  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه

  • جهرمی از حرکت پرسرعت بازار مالی بورس کالا خبر داد؛ سهم بازار مالی از ارزش کل معاملات به ۴۱ درصد رسید/ ۲۹ تن موجودی نقره در خزانه بورس کالا/ پس از نقره، صندوق مس هم رونمایی خواهد شد

  • موفقیت پژوهشی مؤسسه اعتباری ملل در همایش پژوهش و فناوری پول و بانک

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تامین سرمایه تمدن و شرکت بیمه سرمد

  • بانک صادرات ایران، مشتری‌مدار و پاسخگو با سامانه «فواد ۱۲۸»

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۴-۲۶

همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درون‌سازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.

در تازه‌ترین بررسی ادوبی پیرامون بازاریابی دیجیتالی که نتایج آن به تازگی منتشر شده، مشخص شده که ۴۱ درصد از ۷۵۰ بازاریابی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، گفتنه‌اند که خواهان ایجاد یک تجربه دیجیتالی هستند.

گفتنی است در این میان، تنها ۷ درصد از بازاریابان، بلوغ دیجیتالی سازمان خود را پیشرفته ارزیابی کردند و ۸۱ درصد نیز اظهار داشته‌اند که بلوغ دیجیتالی تأثیری شگرف بر کسب و کارشان دارد.

از سوی دیگر نینا جونز (مدیر بخش تجربه مشتری در مایکروسافت)، در سخنرانی خود در انجمن Adobe CX Forum که در ابتدای ماه ژوئیه در لندن برگزار شده بود، پیشنهاد کرد که مدیران شرکت‌ها در هنگام توسعه راهبردهای تجربه دیجیتالی مشتریان، به جای اتکاء به موفقیت‌های گذشته، بهتر است به گونه‌ای متفاوت بیندیشند و آینده را مدنظر قرار دهند.
جونز توصیه کرد که کسب‌وکارها به منظور توسعه تجربه دیجیتالی برای مشتریان، بهتر است رویکردی لایه‌ای در پیش بگیرند.

او همچنین گفت که لایه زیرین این فرآیند شامل مدیریت ارتباط با مشتری، یا یک لایه اطلاعاتی است که برای گرفتن همه دادگان به صورت یکجا استفاده می‌شود.
وی افزود: «در بالای این لایه، نیاز به فرایندهای پشتیبان و جریان‌های کاری وجود دارد که برای تمرکز بر مشتری، بهینه شده باشند.»

همچنین بنا به اظهارات وی: «لایه بعدی نیز مربوط به توانمندسازی کارمندان است که نیازمند زیر پوشش در آوردن فرآیند استخدام و مدیریت استعدادها است.»
خانم جونز می‌گوید: «تجربه مشتری و تجربه کارمندی، دو روی یک سکه هستند.»

بنا به اظهار متخصصان، شرکت چاپ و نشر پیرسون، نمونه‌ای از شرکتی است که این تحولات دیجیتالی را از سر می‌گذارند. در همین راستا، جف سیلی (معاون ارشد دیجیتال در پیرسون) می‌گوید که بخش آموزش این شرکت در نتیجه این تجربه، به سرعت در حال تغییر است.

او اظهار می‌دارد: «در حال حاضر منابع آنلاین رایگان در دسترس وجود دارند که شیوه‌های یادگیری شخصی ارائه می‌دهند، اما ما هنوز هم به تفکرات قدیمی عادت داریم که مانع بازدارنده ما هستند.»

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=19848

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    اینتل از کاربران خواست وصله‌ امنیتی فعلی Spectre را نصب نکنند

    ۱۳۹۶-۱۱-۰۸
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    سیستم عامل ویندوز ۱۰ دوساله شد

    ۱۳۹۶-۰۵-۰۹
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    دوربین یک اسمارت‌فون چگونه کار می‌کند؟!

    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    ساخت اسکنری خاص برای رفع ممنوعیت حمل لپتاپ در پرواز

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۱
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    نسخه انگلیسی پابجی برای موبایل منتشر شد

    ۱۳۹۶-۱۲-۲۶
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    بلک بری به پرداخت ۱۳۷ میلیون دلار به نوکیا محکوم شد

    ۱۳۹۶-۰۹-۱۲
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • بانک سینا

    بانک سینا ۲۰۱ همت به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • بانك ملت با ساخت ۸۵ مدرسه به عنوان یكی از حامیان اصلی مدرسه سازی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۲
  • وزیر ارتباطات در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس پست‌بانک ایران: پست بانک از مصادیق روشن عدالت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • بنائیان مدیرعامل پست بانک ایران: دهه چهارم فعالیت بانک، دهه تحول دیجیتال و پیشگامی در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است