تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • مطالبات داروخانه‌ها از محل نقدینگی حاصل از اوراق دولت پرداخت می‌شود

  • اشتغال بازنشستگان در تاکسی‌های اینترنتی بدون نگرانی از قطع مستمری پس از مصوبه مجلس

  • خلوصی: رشد ۱۳ درصدی بخش معدن؛ نیازمند ۳۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری است/تاکید بر برگشت وجوه حاصل از واگذاری سهام به ایمیدرو‌

  • شرکت ملی مس، پیشتاز همکاری‌های صنعتی و معدنی ایران و چین خواهد شد

  • هم‌افزایی بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور

  • بانک ملی ایران رکورد زد؛ پرداخت روزانه ۳۳۲ وام ازدواج در سراسر کشور

  • کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، سواد مالی کودکان تهرانی را با بازی و آموزش ارتقا داد

  • حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان پست بانک ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

  • عضو هیات‌مدیره بانک: پست‌بانک ایران حامی تأمین مالی طرح‌های بخش ICT کشور در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال است

  • تسویه معاملات بورس انرژی از مسیر بانک صادرات ایران کلید خورد

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۴-۲۶

همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درون‌سازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.

در تازه‌ترین بررسی ادوبی پیرامون بازاریابی دیجیتالی که نتایج آن به تازگی منتشر شده، مشخص شده که ۴۱ درصد از ۷۵۰ بازاریابی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، گفتنه‌اند که خواهان ایجاد یک تجربه دیجیتالی هستند.

گفتنی است در این میان، تنها ۷ درصد از بازاریابان، بلوغ دیجیتالی سازمان خود را پیشرفته ارزیابی کردند و ۸۱ درصد نیز اظهار داشته‌اند که بلوغ دیجیتالی تأثیری شگرف بر کسب و کارشان دارد.

از سوی دیگر نینا جونز (مدیر بخش تجربه مشتری در مایکروسافت)، در سخنرانی خود در انجمن Adobe CX Forum که در ابتدای ماه ژوئیه در لندن برگزار شده بود، پیشنهاد کرد که مدیران شرکت‌ها در هنگام توسعه راهبردهای تجربه دیجیتالی مشتریان، به جای اتکاء به موفقیت‌های گذشته، بهتر است به گونه‌ای متفاوت بیندیشند و آینده را مدنظر قرار دهند.
جونز توصیه کرد که کسب‌وکارها به منظور توسعه تجربه دیجیتالی برای مشتریان، بهتر است رویکردی لایه‌ای در پیش بگیرند.

او همچنین گفت که لایه زیرین این فرآیند شامل مدیریت ارتباط با مشتری، یا یک لایه اطلاعاتی است که برای گرفتن همه دادگان به صورت یکجا استفاده می‌شود.
وی افزود: «در بالای این لایه، نیاز به فرایندهای پشتیبان و جریان‌های کاری وجود دارد که برای تمرکز بر مشتری، بهینه شده باشند.»

همچنین بنا به اظهارات وی: «لایه بعدی نیز مربوط به توانمندسازی کارمندان است که نیازمند زیر پوشش در آوردن فرآیند استخدام و مدیریت استعدادها است.»
خانم جونز می‌گوید: «تجربه مشتری و تجربه کارمندی، دو روی یک سکه هستند.»

بنا به اظهار متخصصان، شرکت چاپ و نشر پیرسون، نمونه‌ای از شرکتی است که این تحولات دیجیتالی را از سر می‌گذارند. در همین راستا، جف سیلی (معاون ارشد دیجیتال در پیرسون) می‌گوید که بخش آموزش این شرکت در نتیجه این تجربه، به سرعت در حال تغییر است.

او اظهار می‌دارد: «در حال حاضر منابع آنلاین رایگان در دسترس وجود دارند که شیوه‌های یادگیری شخصی ارائه می‌دهند، اما ما هنوز هم به تفکرات قدیمی عادت داریم که مانع بازدارنده ما هستند.»

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=19848

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    پیگیر نیازهای ارزی شرکت‌های فاوا هستیم

    ۱۳۹۷-۰۳-۲۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    صفحه خمیده و ژست های بدون لمس در آیفون های آینده

    ۱۳۹۷-۰۱-۱۸
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تلفن همراهی که خاموش نمی شود

    ۱۳۹۶-۰۹-۱۹
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    مقابله با سرطان با سم خطرناک ارسنیک

    ۱۳۹۷-۰۳-۱۳
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    دولت با تایید مجلس همچنان ۱۰ ریال از هر پیامک می‌گیرد

    ۱۳۹۶-۰۴-۱۵
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    تصاویر جدیدی از نسخه واقعی گلکسی نوت ۸ فاش شد

    ۱۳۹۶-۰۵-۱۷
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • مطالبات داروخانه‌ها از محل نقدینگی حاصل از اوراق دولت پرداخت می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • اشتغال بازنشستگان در تاکسی‌های اینترنتی بدون نگرانی از قطع مستمری پس از مصوبه مجلس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • خلوصی: رشد ۱۳ درصدی بخش معدن؛ نیازمند ۳۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری است/تاکید بر برگشت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • شرکت ملی مس، پیشتاز همکاری‌های صنعتی و معدنی ایران و چین خواهد شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • هم‌افزایی بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است