تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تمدید مهلت شرکت در رویداد ملی «ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس»

  • سبک زندگی نوین با حساب «وینگر» بانک اقتصادنوین

  • بررسی اهمیت، وضعیت و جایگاه تطبیق مقررات در شرکت‌ها و سازمان‌های غیربانکی

  • دیدارمدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با استاندار قم

  • گزارش آیین افتتاح پیش رویداد پتروفن ۱۴۰۴؛تحول دیجیتال و هوشمندسازی در صنعت پتروشیمی دو محور جدید رویداد پتروفن/ رویدادی برای مقابله با تحریم‌ها

  • آغاز پویش تامین مالی۲۵۰ میلیارد ریالی شرکت تولیدی طب پلاستیک نوین در سکوی آی‌بی‌کراد

  • معرفی اپلیکیشن «تأمین من»

  • بانک صادرات ایران شایسته جایگاه‌های برتر نظام بانکی است

  • رضایت کامل سازمان امور مالیاتی از خدمات بیمه ای منظم و مستمر شرکت بیمه آسیا

  • حمایت بانک سپه از تیم ملی فوتبال جانبازان و توان یابان کشور

دانش و فناوری
صفحه اصلی›دانش و فناوری›تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

تاثیر فناوری اطلاعات بر بازاریابی

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۶-۰۴-۲۶

همایش تجربه دیجیتالی مشتریان که توسط ادوبی میزبانی شد، به تأکید پیوند میان «فناوری اطلاعات»، «استعدادهای درون‌سازمانی» و «مدیریت تغییر» پرداخت.

در تازه‌ترین بررسی ادوبی پیرامون بازاریابی دیجیتالی که نتایج آن به تازگی منتشر شده، مشخص شده که ۴۱ درصد از ۷۵۰ بازاریابی که در این پژوهش شرکت کرده بودند، گفتنه‌اند که خواهان ایجاد یک تجربه دیجیتالی هستند.

گفتنی است در این میان، تنها ۷ درصد از بازاریابان، بلوغ دیجیتالی سازمان خود را پیشرفته ارزیابی کردند و ۸۱ درصد نیز اظهار داشته‌اند که بلوغ دیجیتالی تأثیری شگرف بر کسب و کارشان دارد.

از سوی دیگر نینا جونز (مدیر بخش تجربه مشتری در مایکروسافت)، در سخنرانی خود در انجمن Adobe CX Forum که در ابتدای ماه ژوئیه در لندن برگزار شده بود، پیشنهاد کرد که مدیران شرکت‌ها در هنگام توسعه راهبردهای تجربه دیجیتالی مشتریان، به جای اتکاء به موفقیت‌های گذشته، بهتر است به گونه‌ای متفاوت بیندیشند و آینده را مدنظر قرار دهند.
جونز توصیه کرد که کسب‌وکارها به منظور توسعه تجربه دیجیتالی برای مشتریان، بهتر است رویکردی لایه‌ای در پیش بگیرند.

او همچنین گفت که لایه زیرین این فرآیند شامل مدیریت ارتباط با مشتری، یا یک لایه اطلاعاتی است که برای گرفتن همه دادگان به صورت یکجا استفاده می‌شود.
وی افزود: «در بالای این لایه، نیاز به فرایندهای پشتیبان و جریان‌های کاری وجود دارد که برای تمرکز بر مشتری، بهینه شده باشند.»

همچنین بنا به اظهارات وی: «لایه بعدی نیز مربوط به توانمندسازی کارمندان است که نیازمند زیر پوشش در آوردن فرآیند استخدام و مدیریت استعدادها است.»
خانم جونز می‌گوید: «تجربه مشتری و تجربه کارمندی، دو روی یک سکه هستند.»

بنا به اظهار متخصصان، شرکت چاپ و نشر پیرسون، نمونه‌ای از شرکتی است که این تحولات دیجیتالی را از سر می‌گذارند. در همین راستا، جف سیلی (معاون ارشد دیجیتال در پیرسون) می‌گوید که بخش آموزش این شرکت در نتیجه این تجربه، به سرعت در حال تغییر است.

او اظهار می‌دارد: «در حال حاضر منابع آنلاین رایگان در دسترس وجود دارند که شیوه‌های یادگیری شخصی ارائه می‌دهند، اما ما هنوز هم به تفکرات قدیمی عادت داریم که مانع بازدارنده ما هستند.»

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=19848

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • دانش و فناوری

    رئیس سابق فیس بوک: به ایجاد یک هیولا کمک کردم

    ۱۳۹۶-۰۸-۲۱
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    نسخه معرفی‌نشده تبلت گلکسی تب ای ۸ گواهی وای فای را دریافت کرد

    ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    جزئیاتی از محل قرارگیری سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۹ فاش شد

    ۱۳۹۶-۰۸-۰۲
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    کوالکام فناوری دوربین سنجش عمق خود را معرفی کرد

    ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    خودرو پرنده دلورین دی آر ۷ ، محصولی علمی تخیلی با نام آشنای DeLorean

    ۱۳۹۶-۰۵-۳۰
    توسط اپراتور خبر
  • دانش و فناوری

    گوگل برترین مهندس سخت‌افزار خود را از دست می‌دهد

    ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تمدید مهلت شرکت در رویداد ملی «ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۴
  • سبک زندگی نوین با حساب «وینگر» بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۴
  • بررسی اهمیت، وضعیت و جایگاه تطبیق مقررات در شرکت‌ها و سازمان‌های غیربانکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۴
  • دیدارمدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با استاندار قم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۴
  • گزارش آیین افتتاح پیش رویداد پتروفن ۱۴۰۴؛تحول دیجیتال و هوشمندسازی در صنعت پتروشیمی دو محور ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است