تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • همکاری ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریالی پست بانک ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تامین مالی تولید و اشتغال

  • با افتتاح حساب شایان بانك ملت، تا ۲ میلیارد تومان وام بگیرید

  • پیام تبریك مدیرعامل بانك ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ نقش آفرینی هرچه بیشتر در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در كشور

  • غرفه شرکت نفت سپاهان میزبان وزیر امور خارجه، استاندار اصفهان و سخنگوی وزارت امور خارجه/افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های سبز و انرژی پاک اصفهان

  • فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها

  • مناقصه عمومی بانک کارآفرین برای انجام خدمات چاپ فرم های مطبوعاتی

  • نقش سواد سلامت در تقویت حکمرانی پاسخگو در نظام سلامت کشور

  • توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پرداخت بیش از ۳۲ هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری در ۹ ماه

  • اطلاعیه بهینه‌سازی سامانه‌های نرم‌افزاری بانک سامان

  • خیز بلند «تداوم» در سال ۱۴۰۴؛ رشد ۲۸۰ درصدی دارایی‌های «تداوم» در یک سال

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›SLA مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۹ درصد افزایش یافت

SLA مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۹ درصد افزایش یافت

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۱۰-۰۷

میزان سطح استاندارد پاسخگویی (SLA) مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ زیر ۸۰ درصد بوده، اما این استاندارد در ۹ ماه نخست سال ۱۴۰۱ به بیش از ۸۹ درصد رسیده است.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعداد تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در سال ۱۴۰۱ با رشد چشمگیری روبه‌رو بوده است. این روند با توجه به تسریع ارائه خدمات غیرحضوری و حرکت در مسیر تحقق بانکداری دیجیتال همچنان رو به افزایش است.

تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباط با مشتریان بانک در سال گذشته یک میلیون و ۴۲۳هزار مورد بوده، در حالی که تنها در ۹ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۶۱۱هزار تماس با این مرکز برقرار شده است.

پاسخ ۹۸ درصدی، در عین افزایش چشمگیر تماس‌ها

تماس‌های ورودی به مرکز ارتباط با مشتریان به‌صورت ماهانه نیز روند افزایشی داشته؛ به‌طوری که از ۱۲۰هزار تماس در فروردین، به ۳۰۷هزار تماس در آذر ماه رسیده است.

با درون‌سپاری مرکز ارتباط با مشتریان شاخص پاسخ به تماس‌های مشتریان نیز بهبود پیدا کرده؛ به‌طوری که متوسط این شاخص در ۹ ماه نخست سال ۱۴۰۱ به بیش از ۹۸ درصد رسیده است. این در حالی است که این شاخص در ۲ سال گذشته به‌ترتیب ۹۱ و ۹۲ درصد بوده است.

میزان سطح استاندارد پاسخگویی(SLA) در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ زیر ۸۰ درصد بوده، اما این استاندارد در ۹ ماه نخست سال ۱۴۰۱ به بیش از ۸۹ درصد رسیده است.

وام، یکی از موضوعات پرتکرار در تماس‌های مشتریان

در ۹ماهه سال جاری «وام» دومین موضوع پرتکرار در تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباط با مشتریان بانک بوده است. این در حالی است که اطلاعات طرح‌های مختلف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌صورت کامل در وب‌سایت بانک به آدرس www.qmb.ir قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک، اطلاعات مورد نیاز خود درباره طرح‌های مختلف وام را دریافت کنند. همچنین اگر وامی دریافت کرده و نیاز به دریافت اطلاعات درباره زمان و مبلغ اقساط خود را دارند، این کار از طریق اینترنت‌بانک و همراه‌بانک «مهریران» برای آن‌ها فراهم شده است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی پرسش‎های مشـتریان است. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری‌مدار و خدمت‌محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.

همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آن‎ها را گزارش کرده و به واحدهای مربوطه در بانک ارسال می‌کند و با پیگیری و دریافت نتیجه، آن را به شخصی که تماس گرفته نیز، اطلاع‌می‌دهد.

تلاش برای ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان

گفتنی است پیش از این و به‌منظور ارزیابی میزان تطبیق ویژگی‌های شخصیتی کارکنان با شاخصه‌های مد نظر، همه کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان در آزمون روانشناختی طراحی شده که با حضور روانشناس معتمد بانک برگزار شد، شرکت کرده و پاسخگوی سؤالات مربوطه بودند.

پس از تحلیل نتایج آزمون در کمیته تخصصی جذب نیروهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک، نقاط ضعف کاربران و دوره‌های آموزشی مورد نیاز آن‌ها برای ارتقای عملکردشان شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سه شیفت صبح، عصر و بامدادی مشغول فعالیت و پاسخگویی به مشتریان بانک است. این مرکز با هدف ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، بهبود فرآیندهای مرتبط و اعمال نظارت دقیق‌تر توسط بانک، از حالت برون‌سپاری خارج شد و در تاریخ دوم مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

 

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=159280

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد تمدید شد

    ۱۴۰۰-۰۲-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همراهی بانک مسکن با پویش «بساز مدرسه»

    ۱۴۰۴-۰۷-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نسخه جدید وب اپلیکیشن «اوانو» در دسترس کاربران قرار گرفت

    ۱۴۰۰-۰۵-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تصویب تقسیم سود ۱۲۰ میلیارد تومانی صنعت غذایی کورش

    ۱۴۰۱-۰۴-۲۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تحول در بیمه ایران با تمرکز بر رشد سرمایه انسانی و توسعه فناوری

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ثبت‌نام آسان محصولات سایپا با حساب وکالتی بانک تجارت

    ۱۴۰۴-۰۵-۱۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • همکاری ۲ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریالی پست بانک ایران و وزارت علوم، تحقیقات و ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • با افتتاح حساب شایان بانك ملت، تا ۲ میلیارد تومان وام بگیرید

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • پیام تبریك مدیرعامل بانك ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ نقش آفرینی هرچه بیشتر در ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • غرفه شرکت نفت سپاهان میزبان وزیر امور خارجه، استاندار اصفهان و سخنگوی وزارت امور خارجه/افتتاح ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۷
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است