تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • ارائه بسته تسهیلاتی “ایران یار” توسط بانک ایران زمین 

  • مازیار معدولی در ایران پلاست نوزدهم خبر داد: افزایش سبد محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در دستور کار قرار گرفت

  • مدیران عامل پست بانک ایران و شرکت پترو فرهنگ تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه امضا کردند

  • از مزایای «بیمه تحصیل فرزندان» بیمه ملت چه می‌دانیم؟

  • بانک ملی ایران ؛ نماد اعتماد، استقلال و هویت ملی در ۹۷ سال گذشته

  • وام مهربانی ملی؛ طرحی موفق برای گره‌گشایی از مشکلات مردم

  • از میراث تاریخی تا نوآوری دیجیتال؛ بانک ملی ایران همچنان نقش‌آفرین

  • پرداخت بیش از ۱,۴۹۰,۰۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ملل در مردادماه ۱۴۰۴

  • عزم شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس و شرکت آب جنوب شرق برای مشارکت در پروژه‌های زیرساختی/ راندمان ۹۳ درصدی واحدهای تصفیه آب فجر انرژی

  • پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›​​۱۴۰۲، سال تغییر زیر ساخت بانکداری متمرکز بانک کارآفرین

​​۱۴۰۲، سال تغییر زیر ساخت بانکداری متمرکز بانک کارآفرین

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۳-۰۷

مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین گفت:سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین درسال۱۴۰۲ تغییر خواهد کرد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین (Core banking) تصریح کرد: حدودا از ده سال گذشته تاکنون بحث‌هایی درخصوص اصلاح یا تغییر core مطرح بوده و حتی نظر خواهی از برخی شرکت‌های مطرح بین المللی انجام شد ولی هرگز منجر به تصمیم قطعی نشد.

 

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به محرز شدن ضرورت در تغییر core، اقدامات لازم جهت تشکیل یک تیم اجرایی حرفه‌ای و تخصصی انجام و این مهم با دقت تمام و طبق برنامه زمانبندی شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر در مسیر اجرای این پروژه بسیار مهم، بزرگ و سرنوشت ساز برای بانک کارآفرین هستیم که با یاری خداوند و به پشتوانه تلاش و همت تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره برداری می رسد.

 

مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به کارگروههای تشکیل شده در همایش سراسری شعب کشور خاطرشان کرد: شواهد حاکی از این است که هر بار که همایش‌ سراسری مدیران ارشد در بانک کارافرین برگزار می‌شود، در مقایسه با دوره‌های پیشین، شاهد ارتقای کمی و کیفی محتوای مطالب هستیم و نتایج مباحث در هر دوره منطقی‌ و اثربخش‌تر از دوره های گذشته است.

 

سیف علی شاهی در گردهمایی

 

وی افزود: سطح مشارکت همکاران در کارگروه ها موثرتر از گذشته است و حاوی این پیام است که تمامی همکاران در سطوح و لایه های مختلف بانک، خود را در ساختن سرنوشت و روند رو به رشد بانک سهیم می‌دانند که جای تقدیر دارد.

 

عضو هیات مدیره در ادامه با تشکر از مدیرعامل در خصوص تکمیل هیات عامل بانک کارآفرین، خاطر نشان کرد: حضور جناب آقای خانی بعنوان سرپرست قائم مقام مدیرعامل و جناب آقای خسروانی بعنوان معاون اعتباری مدیرعامل، با توجه به تخصص و دانش حرفه‌ای‌ ایشان، حتما برای بانک منشاء خیر خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود:طی چندین سال اخیر از تخصص، تجارب و رهنمودهای آقای صنعتی نژادپیشکسوت صنعت بانکداری به ویژه در حوزه اعتبارات بهره فراوان برده‌ایم و ضمن تشکر از ایشان، کمافی السابق نیازمند بهره گیری از تجربیات ارزشمند و دانش ایشان خواهیم بود.

 

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت مدیران نسبت به افراد تحت نظارت ایشان اشاره کرد و توجه مدیران به دغدغه‌ها و مشکلات همکاران را یک تکلیف خواند و گفت: مدیران در تمامی رده‌های صف و ستاد علاوه بر توجه و نظارت به کار حرفه‌ای همکاران، می بایست در خصوص دغدغه‌ها و مسائل شخصی همکاران نیز مراقبت کنند و حتی المقدور در حد توان خود مسائل و مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مشتری مداری به ویژه در شعب گفت:منشاء انتخاب یک بانک توسط مردم، بر اساس نوع و کیفیت ارایه خدمت در شعب بانک است و عموم مردم با شعب سر و کار دارند، لذا اگر مردم و مشتریان، بانک کارآفرین را بانکی به مفهوم واقعی خصوصی، مشتری مدار، دقیق، قانون مدار و مودب می‌دانند، به دلیل نحوه برخورد همکاران شعب است.

 

عضو هیات مدیره ادامه داد:شعب ویترین بانک هستند و کوچکترین نقص و مشکلی می‌تواند نظر مشتریان را نسبت به بانک تغییر دهد و شایسته است همه همکاران بیش از پیش به این نکته مهم توجه داشته باشند و با رعایت اصول حرفه ای مشتری مداری، بهتر از گذشته رضایت مشتریان را جلب کنند.

 

سیف علی شاهی با اشاره به ضرورت توانمندسازی همکاران در تمامی بخش‌های بانک خاطرنشان کرد: توانمندسازی صرفاً محدود به برگزاری دوره‌های کلاس آموزشی نیست و این ضرورت وجود دارد که تمامی فعالان بانکی به اندازه جایگاهی که بانک برایشان در نظرگرفته ، در رشد توانمندی ها و دانش حرفه‌ای و تخصصی خود و افراد تحت نظارت خود بکوشند.

 

این عضو هیات مدیره تاکید کرد:بدترین ضعف این است که وقتی فردی در سمت و جایگاهی قرار می گیرد درصدد افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی، حرفه‌ای و تیمی خود برنیاید و به اندازه آن جایگاه تیم خود را رشد ندهد.

سیف علی شاهی با اشاره به سابقه درخشان بانک کارآفرین در شبکه بانکی در بیش از دو دهه گذشته گفت: جایگاه رفیع بانک کارآفرین در نزد مردم، وامدار مدیران و کارکنان بزرگ منشی است که سنگ بنای این بانک را به خوبی بنا نهادند و در طول عمر با برکت این بانک کوشیده اند این مزیت را تقویت کنند و این مهم باید همواره مورد توجه و مراقبت همه همکاران باشد.

 

وی به فعالان بانکی شعب در بانک کارآفرین توصیه کرد: هر یک از همکاران در تمامی سطوح صف و ستاد، همواره این پرسش را از خود داشته باشیم که چه سهمی در موفقیت بانک کارآفرین داشته‌ایم؟ اگر سهم و نقش موثری داشتیم، درصدد تقویت آن برآییم و اگر این نقش کمرنگ بوده، تلاش کنیم نقش و سهم خود را در کسب موفقیت‌های بانک پررنگ‌ و موثر تر از گذشته کنیم.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=166487

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    قول مساعد وزیر راه و شهرسازی؛ به زودی خط اعتباری نهضت ملی به بانک مسکن ابلاغ می‌شود

    ۱۴۰۲-۰۷-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حمایت از صنایع پیشران، اولویت راهبردی بانک اقتصادنوین در سال ۹۹ بوده است

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه آسیا اعلام کرد:صحنه سازی برای گرفتن خسارت در تبریز و همدان

    ۱۴۰۱-۰۳-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی شرکت مس: شرکت مس با اجرای طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شفاف و ...

    ۱۳۹۹-۰۱-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    برگزاری دومین جلسه هم اندیشی فرهنگ سازمانی با رویکرد اخلاق حرفه‌ای با حضور مدیر عامل بیمه ایران

    ۱۴۰۰-۰۵-۲۳
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • ارائه بسته تسهیلاتی “ایران یار” توسط بانک ایران زمین 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
  • مازیار معدولی در ایران پلاست نوزدهم خبر داد: افزایش سبد محصولات پتروشیمی شهید تندگویان ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
  • مدیران عامل پست بانک ایران و شرکت پترو فرهنگ تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه امضا کردند

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
  • از مزایای «بیمه تحصیل فرزندان» بیمه ملت چه می‌دانیم؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
  • بانک ملی ایران ؛ نماد اعتماد، استقلال و هویت ملی در ۹۷ سال گذشته

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۶-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است