گزارش سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست: از معرفی گرید جدید پلی اتیلن سنگینپتروشیمی بندر امام برای مشتریان تا گسترش همکاریهای بینالمللی هلدینگ خلیجفارس+عکس

تریتا نیوز /الینا مستعدی -سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست در حالی به پایان رسید که غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس میزبان مسئولان، بازدیدکنندگان، مشتریان و تاجران ایرانی و خارجی بود.
به گزارش تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در بازدید از غرفه هلدینگ خلیج فارس، با تاکید بر اهمیت تکمیل زنجیره ارزش گفت: ما باید به سمت تکمیل صنایع پایین دستی حرکت کنیم تا به جای فروش مواد خام، بتوانیم محصولات با ارزش افزوده بالا به فروش برسانیم و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این زمینه نقش بسزایی دارد.
ابراهیم شیخ با اشاره به تنوع محصولات گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار داشت: در برنامه هفتم توسعه، برای افزایش تولید محصولات پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش برنامه ریزیهایی صورت گرفته است و هلدینگ خلیج فارس میتواند در تکمیل حلقههای مفقوده نقش آفرینی کند.
*گرید جدید پلی اتیلن سنگین بندر امام با نام تجاری F۷۰۰۰ به مشتریان معرفی شد*
نشست ارتباط با مشتریان شرکت پتروشیمی بندر امام با هدف تقویت ارتباط موثر در حاشیه سومین نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیران ارشد پتروشیمی بندر امام و جمعی از مشتریان و فعالان صنایع پاییندستی برگزار شد، مشتری نه فقط خریدار محصول، بلکه به عنوان شریک راهبردی در مسیر بهبود کیفیت و توسعه محصول معرفی شد.
همچنین در حاشیه این نشست، از گرید جدید پلی اتیلن سنگین با نام تجاری F ۷۰۰۰ برای مصارف بهداشتی، بستهبندیهای بهداشتی و کشاورزی رونمایی شد.
*کانترهای هلدینگ خلیجفارس؛ پل ارتباطی و معرفی توانمندیها*
در روز سوم نمایشگاه، کانترهای شرکتهای تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیجفارس با حضور فعال و چشمگیر خود مورد توجه قرار گرفتند. کارشناسان مستقر در این غرفهها بهصورت مستمر به سوالات بازدیدکنندگان داخلی و بینالمللی پاسخ داده و اطلاعات کامل و دقیقی درباره محصولات، خدمات و ظرفیتهای متنوع هلدینگ ارائه کردند. این تعامل نزدیک و موثر با مخاطبان، بهویژه شرکتهای دانشبنیان و نمایندگان خارجی، فرصتی طلایی برای ارائه پیشنهادات نوآورانه، شکلگیری همکاریهای جدید و معرفی قابلیتهای برجسته هلدینگ فراهم ساخت و زمینهساز مسیرهای روشنتر در همکاریهای آینده شد.
*حضور فعال تاجران و مشتریان خارجی؛ گشودن درهای همکاریهای تازه*
تاجران و مشتریان خارجی، به ویژه از کشورهای روسیه و چین، در سومین روز نمایشگاه حضوری پررنگ و موثر داشتند. این گروه از بازدیدکنندگان ضمن آشنایی کامل با ظرفیتها و توانمندیهای گروه صنایع پتروشیمی خلیجفارس، به بررسی راهکارهای همکاری و توسعه تجارت با ایران پرداختند. رضایت از همکاریهای پیشین و توصیههای مثبت سایر شرکتهای بینالمللی، تمایل آنها را برای استفاده بیشتر از محصولات و خدمات هلدینگ افزایش داده و زمینهساز آغاز پروژههای مشترک و همکاریهای جدید شده است.
گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با مشارکت بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و ۶۷ شرکت خارجی از روز دوشنبه آغاز بهکار شده است که از این تعداد ۴۹ شرکت بهصورت مستقیم از چین و هند و ۱۸ شرکت بهصورت نمایندگان کشورهای چین، هند، کرهجنوبی، تایوان، آلمان، اتریش، ایتالیا و ترکیه حضور دارند.