تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • تثبیت جایگاه بانک سامان به‌عنوان روابط عمومی پیشرو در ایران

  • راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم

  • انجام تعمیرات اساسی تجهیزات هوای نواحی ۱ و ۲ شرکت فجر انرژی خلیج فارس

  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

  • بانک مهر ایران با حرکت در مسیر بانکداری اسلامی، ارزش فعالیت‌های خود را دوچندان کرده است

  • بررسی رصد کلان سلامت زنان و مسائل جمعیتی در فرهنگستان علوم پزشکی

  • تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس

  • پتروشیمی اروند برای حضور در جایزه نوآوری رویداد پتروفن ۱۴۰۴ صنعت پتروشیمی ارزیابی شد؛تأکید بر تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و بومی‌سازی تجهیزات به‌عنوان محورهای نوآوری در بزرگ‌ترین زنجیره تولید PVC کشور

  • پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه به پروژه های نهضت ملی مرکز تهران

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›چشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌نو؛ ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمه

چشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌نو؛ ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمه

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۶-۱۳

شرکت بیمه تجارت‌نو باوجود جوان بودن نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه ، درصدد است تا در سال ۱۴۰۴ ارزش‌آفرین‌ترین شرکت بیمه ایرانی باشد که از هر واحد و عملیات و فرآیند خود خلق ارزش معناداری داشته باشد.

به گزارش  پایگاه خبری تریتا نیوز به  نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در چشم‌اندازی که برای سال ۱۴۰۴ برای شرکت بیمه تجارت‌نو ترسیم‌شده است، شرکت را به‌عنوان ارزش‌آفرین‌ترین شرکت در صنعت بیمه در نظر گرفته است. در حقیقت تمام مجموعه‌های فعال شرکت باید خلق ارزش کرده و برای ذی‌نفعان ارزش‌آفرینی کند. مأموریت شرکت این است که در سال ۱۴۰۴ به‌عنوان شرکتی هوشمند رقم خورده و به بازار بیمه معرفی شود.

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت بر اساس دیدگاه مدیرعامل شرکت را تعریف سه محور شناخت فردی، سازمانی و محیطی را به عنوان خورشید سازمان در مسیر فعالیت خود می‌داند که به شرح ذیل است:

– بعد شناخت فردی به دو منظر شناخت دانش و شخصیت فرد می پردازد که آیا دانش نحوه فعالیت، دانش بیمه ای و تسلط بر آیین‌نامه های بیمه مرکزی در فرد نهادینه شده است و از منظر دیگر آیا فرد از ویژگیهای شخصیتی خود چون روابط عمومی، اعتماد به نفس و میزان امید آگاهی دارد و به‌ منظور بهبود آنها چه اقدامی می‌تواند انجام دهد.

– محور شناخت سازمان مباحثی چون ساختار، فرآیندهای داخلی سازمان، استراتژیها و رویکردهای سازمان را مورد تدقیق قرار می‌دهد.

– شناخت محیطی به شناخت بازار و مشتریان بالفعل و بالقوه و همچنین رقبا و نحوه فعالیت آنها در هر منطقه می‌پردازد.

صفایی در ادامه افزود: بیمه تجارت‌نو از جدیدترین شرکت‌هایی است که از بیمه مرکزی مجوز فعالیت گرفته است ولی در این مدت کم هم از شرکت‌های خودباور در بازار بیمه ایران بوده است و دستاوردهای قابل توجهی داشته است که نشان از بهره‌وری و چابکی بالای این شرکت دارد. این در حالی است که خیلی از شرکت‌های قدیمی به این پارامترها دست پیدا نکرده‌­اند.

وی با اشاره به کیفیت سود دهی و افزایش سرمایه شرکت گفت: یکی از نکات مفیدی که می‌توان به آن اشاره کرد افزایش سرمایه شرکت است. خیلی از شرکت‌های بزرگ افزایش سرمایه را از محل تجدید ارزیابی دارایی انجام داده­‌اند، اما شرکت تجارت‌نو با دلیل شناخت درست ریسک‌های پیش­رو و مدیریت درست سرمایه، موفق به شناسایی سودهای مناسبی در بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی شده و درنهایت توانسته از محل سود انباشته و اندوخته‌­ها در طی ۵ سال فعالیت ۲بار پی در پی افزایش سرمایه دهد. علاوه بر این شرکت بیمه تجارت‌نو ازجمله شرکت‌های نوپایی می‌­باشد که بعد از پنج سال توانست از بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی دریافت کند.

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص استراتژی شرکت گفت: استراتژی شرکت بیمه تجارت‌نو رشد، متنوع سازی و بهینه‌سازی پرتفوی محصولات و مدیریت دارایی‌هاست.

وی در خصوص اقدامات شرکت برای متمایز بودن گفت: بیمه تجارت‌نو خدماتی که برای سهامداران ، مشتریان و کارکنان انجام می­‌دهد، نسبت به دیگر شرکت‌ها متمایز بوده است.

 علاوه بر این بیمه تجارت‌نو در روابط کنسرسیومی نیز ورود کرده و تاکنون در این خصوص نیز عملکرد مثبتی داشته است.

براساس گزارش مکنزی از آینده این صنعت تا سال ۲۰۳۰و تأثیر ویروس کرونا بر آن و تحولات پیش­‌بینی شده، بر همین اساس شرکت بیمه تجارت‌نو نیز به سمت هوشمند سازی و بهره‌­برداری از فضای استارتاپی حرکت کرده است و این شرکت نسبت به بازنگری سند برنامه استراتژی خود و تدوین سند تحول دیجیتال و پیاده سازی و توسعه بیمه‌گری باز و هوشمندسازی و پیاده سازی بیمه‌نامه‌های رفتارمحور اقدام نموده است؛ از این میان می توان به پروژه بنوشاپ و … اشاره نمود که به حضور گسترده شرکت در بازار خرده فروشی می‌انجامد.

سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت‌نو در پایان به دو مسئله شعب و مشتریان اشاره‌کرده و افزود: شعب نیز در برنامه‌های شرکت دخیل شده و باید همکاری کنند. برای شعب شاخص‌هایی طراحی‌شده است که در لحظه می‌توان از وضعیت شعب  و واحدها و نقاط قوت‌ و ضعف آن‌ها مطلع شد.  علاوه بر این ، یکی  دیگر از مواردی که روی آن کار شده مسئله مشتریان است که به مشتریان وفادار و روی‌گردان توجه شده است. در بستر هوش مصنوعی در حال بررسی و مطالعه هستیم و بر اساس این اطلاعات می‌توان جذب بیشتری در بخش مشتری داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=128051
تگ ها ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمهبیمه تجارت‌نوپایگاه خبری تریتا نیوزچشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌نوشرکت بیمه تجارت‌نوصنعت بیمه

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    مشاور کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی: تسهیل صدور مجوزها ، ثبات قوانین پایه و حذف موانع تولید ...

    ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سینا: مردم به بانک خوب و نجیب سینا ...

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    «کارت هدیه مجازی»، خدمتی جدید از بانک ملی ایران

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد؛ پرداخت ۱۸۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با حضور مدیران ارشد بیمه ایران؛ اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز حاج «قاسم سلیمانی» در بیمه ایران برگزار شد

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    همایش بیمه و توسعه با در نظرگرفتن محدودیت های كرونایی بازطراحی می شود

    ۱۴۰۰-۰۹-۱۰
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • تثبیت جایگاه بانک سامان به‌عنوان روابط عمومی پیشرو در ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • راه‌اندازی و ارتقاء ۲۰۰ سایت ارتباطی همراه اول در آذربایجان شرقی از ابتدای دولت چهاردهم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • انجام تعمیرات اساسی تجهیزات هوای نواحی ۱ و ۲ شرکت فجر انرژی خلیج فارس

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۰
  • حضور مؤثر بانک توسعه تعاون می‌تواند منشأ یک تحول ماندگار در بخش تعاون باشد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۰۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است