تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • جذب بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال منابع در بانک مسکن استان اصفهان

  • خرید بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی در بهار ۱۴۰۴ با تسهیلات خرید بانک مسکن

  • پیام تسلیت مدیرعامل بیمه ایران برای در گذشت آقای سیف،از کارکنان بیمه ایران

  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

  • جلسه معرفي ودموی سامانه سيپا و پلتفرم ابزارهاي تامين مالي زنجیره توليدبا حضور مدیر عامل پست بانک ایران برگزار شد 

  • پویش ایران برای ایران همراه با پوشش خطر جنگ

  • هدیه همراه اول به مردم لرستان به‌مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

  • تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

  • مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی بین کرد: پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیاردریال تسهیلات نهضت ملی مسکن / حمایت از اقشار کم درآمد و فاقد مسکن از اولویت هاست

واریته
صفحه اصلی›واریته›چرا بهبود‌های جزئی، بسیار ارزشمند هستند

چرا بهبود‌های جزئی، بسیار ارزشمند هستند

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۷-۰۶-۲۱

 یک شبه رفتن راه صد ساله امکان‌پذیر نیست. دستاورد‌های بزرگ حاصل بهبود‌های کوچک و پیوسته هستند و هیچ محصولی هرگز از ابتدا کامل نبوده است.

در دنیای کسب‌ و کار، فاصله‌ بین خوب، بهتر، و بهترین شرکت‌ها هرگز به این اندازه زیاد نبوده است. روز‌هایی که محصولات پرفروش چندین برابر بهتر از سایر رقیبان بودند، گذشته است. مشتریان انتظار دارند محصولی که تهیه ‌می‌کنند از همه‌ی جنبه‌ها ممتاز باشد. موفقیت شرکت‌های امروزی در گرو بهبود‌های اندک و ناچیزی است که در طول زمان با هم جمع و ترکیب شده و در نهایت منجر به ایجاد تاثیرات بزرگی می‌شوند. در حقیقت مفهوم منافع ترکیبی نشان می‌دهد که چگونه پیشرفت‌های بزرگ از تفاوت‌های بسیار کوچک در طول زمان حاصل می‌شوند.

برای درک بیش‌تر، تاثیر ترکیب تفاوت‌های کوچک را در مثال بازاریابی دو فروشگاه آنلاین لباس مردانه A و B بیان می‌کنیم. هر دوی آن‌ها با یک میلیون مشترک ایمیل، برای نسل‌های جوان لباس‌ راحتی می‌فروشند، سنجه‌های شرکت A حاکی از ۱۰ درصد نرخ باز کردن ایمیل (OR) و ۳ درصد نرخ کلیک به تبلیغ (CTR) و ۲ درصد نرخ تبدیل (CVR) است. در حالی که این ارقام برای شرکت B‌ به ترتیب برابر با ۱۲، ۵ و ۴ درصد است. چرا تنها مزیت ۲ درصدی در نرخ تبدیل، شرکت B را در جایگاهی بالاتر از شرکت A قرار داده است؟

کیفیت سنجی

شرکت B از بازاریابی ایمیلی به ۲۴۰ فروش دست پیدا کرده است. در حالی که شرکت A با یک چهارم فروش شرکت B فقط ۶۰ لباس فروخته است. این امر تاثیر شدید حقیقتی را نشان می‌دهد که تفاوت‌های به ظاهر کوچک می‌توانند اختلاف‌های بسیار بزرگی را رقم بزنند. نتیجه‌ی این مثال به ما یادآوری می‌کند که هرگز نباید از توجه به جزئیات غافل شد. شرکت‌هایی که تفاوت‌های جزئی را ناچیز می‌شمارند، به مرور از بازار حذف می‌شوند.

کسب و کار‌ها باید با اتخاذ سیاست‌های مناسب و تلاش خستگی ناپذیر برای بهبود ابعاد مختلف محصول یا خدمات خود، از این سرنوشت اجتناب کنند. هر چه باشد، اگر تصویر برند یک شرکت مبتنی بر کیفیت باشد، محصول یا خدمات ارائه شده نیز باید آن را منعکس کند. اما شرکت‌ها چگونه می‌‌توانند این کار را انجام دهند؟

همیشه کیفیت خدمات خود را بررسی کنید

معمولاً نسخه‌ی بتا، آزمایشی به منظور رفع ایرادات احتمالی شناخته می‌شود. در هر صنعتی که فعالیت می‌کنید، اکنون زمان شدت عمل و به قول معروف مو از ماست بیرون کشیدن است. اغلب با شرکت‌هایی مواجه هستیم که بعد از ارائه‌ی محصول اولیه از خود بسیار راضی هستند. خطر ورود رقبا و شکست محصول بعد از عرضه‌ی آن افزایش می‌یابد و باید با بررسی‌های موشکافانه نواقص آن را رفع کرد.

بررسی کیفیت خدمات

بسیار آزمایش کنید

با بررسی‌های مدام معیار‌‌هایی مانند آزمایش نسخه‌‌ها، تضمین کیفیت و تحقیقات میدانی، کیفیت خدمات خود را روز به روز بهتر کنید. در حالی که همه‌ی اعضا باید به نتیجه بررسی‌ها متعهد باشند، اما مسئولیت‌های خاص باید به افراد مناسبی سپرده شود. معمولاً استارتاپ‌‌هایی که اسم و رسم چندانی هم ندارند، از این مرحله چشم‌پوشی می‌کنند.

حداقل اصول فرآیند آزمایش محصول محصول عبارت است از:

  • آزمایش محصول در استفاده‌های شخصی.
  • بررسی طراحی و کاربردپذیری محصول.
  • تحلیل نتایج آزمایشات و هدایت تست‌های آتی.

نتایج کار خود را ثبت کنید

هیچ برند یا شرکتی وجود ندارد که در ابتدای کار بهترین محصول را ارائه داده باشد. همان‌طور که شاهد هستید، طراحی محصولات مرحله به مرحله به بلوغ خود نزدیک می‌شود. شاید زمانی روشی یا محصولی به عنوان بهترین راه‌حل در نظر گرفته شده باشد ولی مدتی بعد کنار گذاشته شده است. آشنایی مشتریان حتی با نتایج غیر عملی تحقیقات، باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شود.

رشد و بهبود محصولات فرآیند متغیری است. آنچه که باید به خاطر سپرد تلاش و ارزیابی پیوسته است. هرچه شرکت‌ها بزرگ‌تر می‌شوند، باید برای درک بازار و موقعیت‌های پیش‌رو تمرکز بیش‌تری داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=69683

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • واریته

    فراخوان دومین جشنواره فیلم «سلامت» منتشر شد

    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    حضور «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» در جشنواره سوئد

    ۱۳۹۶-۱۰-۱۷
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    صدای ترافیک پرندگان را پیر می‌کند

    ۱۳۹۷-۰۶-۰۷
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    ساعت هوشمند گوگل امسال عرضه نخواهد شد

    ۱۳۹۷-۰۶-۱۱
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    پیکسل و تعدادی از گوشی‌های اندروید به قابلیت تماس اضطراری خودکار مجهز می‌شوند

    ۱۳۹۸-۰۵-۱۱
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    سلبریتی های مشهور هالیوودی که همسرانشان را مانع موفق شدنشان می دانند

    ۱۳۹۷-۰۴-۲۴
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • جذب بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال منابع در بانک مسکن استان اصفهان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • خرید بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی در بهار ۱۴۰۴ با تسهیلات خرید بانک مسکن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۸
  • پیام تسلیت مدیرعامل بیمه ایران برای در گذشت آقای سیف،از کارکنان بیمه ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۷
  • نگاهی به نمایش «آداب شکار روباه»/ چادرنشینی به وقت مرگ و خیانت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • تولید اقتصادی از خاک کم عیار؛ نگاهی به ۲۷ سال فعالیت کارخانه لیچینگ سرچشمه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۶
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است