تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه جنبی

  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین پلتفرمی است

  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

  • برگزاری کارگروه مدیریت عملکرد و جلسات ممیزی در همایش روسای شعب بیمه آسیا

  • تأکید بر نقش محوری شعب در تقویت جایگاه بیمه آسیا

  • همایش بزرگ روسای شعب بیمه آسیا آغاز به کار کرد

  • کسب نشان غرفه برتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جذب مخاطب کیش اینوکس ۲۰۲۵

  • دو انتصاب در بانک ملی ایران با هدف تقویت بانکداری خرد و شرکتی

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›پیام سرپرست بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام سرپرست بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۱-۰۲-۲۷

تریتا نیوز : سرپرست بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.
روابط عمومی مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه و مبتنی بر تحقیق و برنامه است که با استفاده از شیوه های علمی وهنری به دنبال اطلاع رسانی به مخاطبان و اطلاع یابی از آنان، تجزیه و تحلیل گرایش های مخاطبان و افکار عمومی به منظور جلب نظر، تفاهم و حمایت مستمر از مخاطبان با کاربرد تکنیک ها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری،گفتاری،دیداری و شنیداری است.
عنصر«ارتباط» نقش یگانه و منحصر به فردی در شرح وظایف روابط عمومی دارد و می‌تواند به شناخت، درک متقابل و ارتباطات یک سازمان با مخاطبان به منظور کامیابی در سیاست‌ها کمک نماید. فعالیت روابط عمومی برگرفته از نظرمخاطب و دیدگاه های اوست .
بانک ها را شاید بتوان جزو معدود سازمان هایی دانست که با مجموعه متنوعی از مخاطبان سروکار دارند.
فراهم کردن خدمات متفاوت برای مشتریان و معرفی این خدمات به ذینفعان و برررسی دیدگاه و بازخورد مخاطبان جزو مهم ترین وظایف روابط عمومی می باشد.
فناوری های نوین کمک موثری در ایفای نقش روابط عمومی بر عهده دارند. با تغییر و تحولات در حوزه فناوری ها و شبکه های اطلاع رسانی، ارتباط دوسویه بین بانک و مشتری، شکل و رنگ متفاوتی به خود گرفته است. نفوذ کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در همه جنبه های زندگی از جمله در تعاملات روزمره اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی افزایش چشمگیری یافته است. که از آن جمله می توان به حوزه بانکداری و به ویژه با ورود بانکداری الکترونیک و تحولات چشمگیر مترتب بر آن در نحوه تعامل میان افراد و گروه های اجتماعی و افزایش حجم پر شتاب تجارت در سطوح ملی و بین المللی اشاره کرد.
دولت سیزدهم با رویکرد برقراری عدالت تلاش دارد تا برخی از مناسبات معیوب گذشته را ترمیم و اصلاح کند. یکی از بخش هایی که جزو اولویت های این دولت قرار گرفته است نظام بانکی است.دولت معتقد است که بانک ها باید چتر خدمات دهی خود را گسترش دهند. روابط عمومی بانک ها در این بخش می توانند با معرفی خدمات متنوع بانکی به برقراری تعامل بین مشتری و سیستم مالی کمک نمایند.
روابط عمومی بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد توسعه ای باید تلاش خود را مصروف برقراری ارتباط دوسویه سازمان با مشتریان نماید. در چارچوب این ارتباط، حفظ کرامت انسانی مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه بانک باید در اولویت قرار گیرد.
در پایان از تلاش های همکارانم در روابط عمومی بانک توسعه تعاون تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق خدمت بی منت را از خدواند متعال برای همگان خواستارم.

 

محمد شیخ حسینی

۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=146385

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    روابط‌عمومی مأمنی برای هم‌افزایی و امیدآفرینی

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۵
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

    ۱۴۰۴-۰۲-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اهدای جایزه ویژه برنامه ریزی و مدیریت ارتباطات درون سازمانی به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

    ۱۴۰۲-۰۳-۲۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش و همت ایرانی در بزرگترین ...

    ۱۴۰۴-۱۰-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ضعف در برنامه‌ریزی مانع از توفیق اهداف و برنامه‌ها شده است

    ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن: تحول دیجیتال در صنعت بانكداری؛ یک فرصت كارآفرینانه است

    ۱۴۰۳-۰۹-۱۲
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • حضور فعال پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی و نمایشگاه ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیرعامل پست بانک ایران: خلق تجربه کاربری متفاوت، محور اصلی ارزش‌آفرینی فرایندمحور در شبکه‌های تأمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • نیروی انسانی، عامل اصلی هوشمندی سازمان است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بیمه‌ای استان‌ها

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۱۰-۰۴
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • پرسیلاک
    در
    ۱۴۰۴-۰۹-۲۲

    تحول در گردشگری سلامت؛ هتل‌ها و مراکز اقامتی در مسیر ارتقای سلامت مسافران

    وضعیت امکان رفاهی و ...
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است