تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • «یوز» با حمایت بانک صادرات ایران برای کودکان کار اکران شد

  • بازدید سفرای ۱۲ کشور از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۵

  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

  • ادعاهای کذب و توهین آمیز بیان شده در سیما اصلاح شود؛ فرهنگستان علوم پزشکی بر اساس وظایف ابلاغی خود در قانون عمل می کند

  • شناخت دقیق مشتری و بازاریابی هوشمندانه، مسیر توسعه پایدار بانک است 

  • بازسازی بافت های فرسوده منطقه دوازده تهران، به همت موسسه اعتباری ملل

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی

  • نوسازی سیستم کنترل توربین واحد NF2 در پتروشیمی بندرامام

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›پاسخگویی کارشناسان سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر به بیش از ۲۵۷ هزار تماس تلفنی

پاسخگویی کارشناسان سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر به بیش از ۲۵۷ هزار تماس تلفنی

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۲-۰۷-۱۷

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (۸۶۵۵) به بیش از ۲۵۷ هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول ۱۴۰۲ خبر داد.

تریتا نیوز -به گزارش روابط عمومی بانک شهر، علی اصغر غلامی با اشاره به افزایش محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی از خدمات ارائه شده توسط واحدهای صف و ستاد، گفت: در این میان کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) با توجه به آموزش‌های تخصصی و پیروی از اصول مشتری مداری نقش مهمی را در این خصوص ایفا کرده و خواهند کرد.

غلامی در ادامه با اشاره به ثبت ۲۵۷ هزار و ۷۵۶ پیام در سامانه ۸۶۵۵ طی شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: بیشترین تماس تلفنی به ترتیب در ماه های خرداد و تیر و کمترین تماس نیز مربوط به فروردین ماه بوده است. همچنین در حدود ۸۸ درصد پیام ها قابل بهره برداری و ۱۲ درصد آنها غیر قابل پاسخگویی بوده است.

وی با بیان اینکه در حدود ۷۰ درصد تماس های قابل بهره برداری ثبت شده از سوی مشتریان بانک شهر بوده است، افزود: در نیم سال دوم ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۳۰ درصدی تماس های قابل بهره برداری بوده ایم.

غلامی با تاکید بر اینکه پیام های نظارتی شامل: انتقاد، شکایت، پیشنهاد و … در نیمسال اول ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی نداشته است، خاطرنشان ساخت: باتوجه به افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانک شهر؛ پیام های خدماتی نیز همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت؛ در مجموع ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه قدردانی از رفتار حرفه ای و مشتری مداری همکاران شعب کماکان بیشترین تعداد پیام های تقدیر را شامل می شود، عنوان کرد: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر می باشد.

 

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=174305

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تقدیر ویژه استاندار خراسان جنوبی از بانک مهر ایران

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    افتتاح نخستین کارگاه قالی‌بافی روستای تمبکا در هامون با حمایت بانک اقتصادنوین 

    ۱۴۰۱-۰۸-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک سینا
    اقتصاد

    توسعه و نوسازی ناوگان سوخت‌رسان کشور با مشارکت بانک سینا

    ۱۴۰۳-۱۰-۰۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ثبت فروش ۸۰ هزار میلیارد تومانی شرکت مس در سال ۱۴۰۰

    ۱۴۰۱-۰۱-۱۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بیمه‌دانا طی پنج ماه حدود دو میلیون و ۶۳۰ هزار فقره خدمت به فرهنگیان ارائه كرده است  

    ۱۴۰۱-۰۹-۰۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اعلام شعب کشیک بانک مسکن در روز پنجشنبه یکم خرداد ماه

    ۱۴۰۴-۰۲-۳۱
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • «یوز» با حمایت بانک صادرات ایران برای کودکان کار اکران شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • بازدید سفرای ۱۲ کشور از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه ایران کانمین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • قهرمان شطرنج کشور در خانواده بزرگ بیمه آسیا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • تداوم روند نزولی NPL در بانک اقتصادنوین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۱۲
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است