تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • پتروشیمی ارومیه، واحد نمونه صنعتی آذربایجان غربی شد 

  • آغاز بررسی اطلاعات ۳۵۷ شرکت داخلی و خارجی برای توسعه وندورلیست پیدمکو

  • جهش ۵۴۳ درصدی خالص درآمد وتجارت

  • آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۰۱

  • اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی شرکت‌های تامین سرمایه+گزارش تصویری

  • مطالبه گری تخصیص افزایش سرمایه بانک مسکن در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

  • برگزاری نشست تخصصی ایجاد تعادل هوشمند منابع و مصارف در بانک مسکن

  • تعامل سازنده و سعه صدر؛ زمینه‌ساز جذب حداکثری در بسیج

  • کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور

  • روابط عمومی باید به‌روز، دقیق، تحلیلگر و پاسخگو باشد

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›هنگامی‌که طراحی، از محصول فراتر می‌رود

هنگامی‌که طراحی، از محصول فراتر می‌رود

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۲-۱۸

پایگاه خبری تریتا نیوز، در این بخش، نگاهی می‌اندازیم به نقش محوری که برند LG و طراحان بسته‌بندی محصول ایفا کرده‌اند.
در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی کلمه «طراحی» معمولاً تصویر گجت‌ها و وسایل روی صفحه نقاشی را به همراه می‌آورد. بدون شک شیوه‌ای که یک محصول دیده می‌شود و نوع بسته‌بندی و برندینگ آن، موضوعی کلیدی در محبوبیت آن است. انجام درست این دو عنصر می‌تواند راه طولانی خلق یک هویت منحصربه‌فرد و قابل‌شناسایی را هموار کند که در ذهن مصرف‌کننده طنین‌انداز شده و باعث برقراری ارتباط باارزش‌های اصلی محصول یا سری محصولات و شرکت سازنده آن‌ها خواهد شد.

در ال‌جی مسئولیت طراحی برند و بسته‌بندی بر عهده تیم هویت بصری (VI)‌ مستقر در مرکز طراحی شرکتی ال‌جی (LG Corporate Design Center) است. هنگام طراحی لوگو و بسته‌بندی برای یک مدل یا سری محصول جدید، تیم VI مجموعه‌ای از عوامل گوناگون همچون نیازهای مصرف‌کننده، خوانایی و قابلیت استفاده را مدنظر قرار می‌دهند و البته در این میان هیچ‌گاه هدف اصلی را ازنظر دور ندارند که همانا ساخت یک هویت واضح و شفاف است که برداشت اولیه خوب و مؤثری ایجاد کند، و به‌طور هم‌زمان درک فوری از نام تجاری، به بیننده بدهد.

یک لوگوی متمایز قلب هویت بصری هر برندی است. تیم هویت بصری ال‌جی در هر پروژه نمادی را توسعه می‌دهد که محتوای اصلی هر محصول را مجسم سازد و به شکل مؤثری ارزش‌های متمایزکننده آن را بیان کند. LG SIGNATURE، LG PuriCare، LG CordZero، LG OLED TV و LG UltraGear تنها تعداد انگشت‌شماری از لوگوهای شناخته‌شده بین‌المللی هستند که این تیم تا به امروز خلق نموده است.

طراحی بسته‌بندی باقدرت افزایش جذابیت یک محصول و تقویت زیبایی کلی آن، راه دیگری برای بیان هویت هر برند ال‌جی را در اختیار تیم VI می‌گذارد و علاوه بر این امکان محافظت کافی از پیشنهادات متنوع شرکت را فراهم می‌آورد.

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear با ارائه کیفیت تصویر و عملکرد عالی، در میان گیمرهای جدی بین‌المللی برای خود نام و آوازه‌ای کسب کرده است. ال‌جی در تلاش برای مطابقت باشهرت فراگیر مانیتورها و نمادی به همان اندازه پویا، لوگوی جدید UltraGear را در سال ۲۰۲۰ رونمایی نمود. برای انتقال این مفهوم که LG UltraGear «سلاحی برای تحقق پیروزی و شکوه در بازی» است، تیم VI به تحقیق در خصوص سلاح‌های خدایان و قهرمانان افسانه‌ای همچون سپر ایزیس، شمشیر اکس‌کالیبور شاه آرتور و شمشیر پرسئوس پرداختند. درنهایت این تیم از یک مجسمه معروف یونانی بانام پیروزی بالدار ساموتراس (Winged Victory of Samothrace) الهام گرفتند که به نایکی ساموتراس (Nike of Samothrace) هم شهرت دارد و نمایانگر عمل و پیروزی است.

به دلیل شیوع و اهمیت بال‌ها در تاریخ گیمینگ، به نظر می‌رسد طرح بالدار، گزینه مناسبی برای نشان و آرم UltraGear باشد. بال ها نماد بسیاری از موارد هستند: برتری هوایی نسبت به حریفان، سفر سریع به مقاصد جدید، برتری تاکتیکی با امکان مشاهده و بررسی از بالا. نسخه نهایی این لوگو، بال‌های الهه پیروزی (Nike’s Wing) را در نمود حروف U و G در دو نسخه مسطح و سه‌بعدی به تصویر می‌کشد.

Seo Young-seok از تیم VI ال‌جی می‌گوید: «خلق و توسعه نماد LG UltraGear فرآیندی معنادار و باارزش بود. ما احساس می‌کنیم این نشان، بیانی موفق از هویت برند مانیتور گیمینگ رده‌بالایمان است و اینکه ال‌جی تا چه حد در تأمین نیازهای جامعه گیمینگ جدی است.»

باهدف افزایش آگاهی مصرف‌کننده و ترفیع جایگاه نماد جدید در ابتدای رونمایی، ال‌جی میزبان یک مسابقه هنری برای مشارکت طرفداران در فرآیندی خلاقانه بود، زیرا برای نشان دادن ارزش یک محصول از طریق طراحی عالی و جلب‌توجه مصرف‌کنندگان در یک بازار شلوغ، هیچ‌چیز قدرتمندتر از ارتباط بصری نیست.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=118969
تگ ها ال جیپایگاه خبری تریتا نیوزتکنولوژیتلویزیونفناوریلوازم خانگی ال جیمانیتور گیمینگمحصولات ال جیهوشمند

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    در راستای مانع‌زدایی از تولید صورت گرفت: اعطای تسهیلات ۲۷۷ هزار میلیارد ریالی بانک آینده به مشاغل آسیب‌پذیر

    ۱۴۰۰-۰۲-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ساماندهی توزیع و فروش «موز» تحت نظارت اتاق اصناف ایران

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    هدیه همراه اول به‌مناسبت سالروز عرضه اولین سیم‌کارت در ایران

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اتوبوس حامل خبرنگاران تحت پوشش بیمه دانا است

    ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    جایزه اول روابط عمومی الکترونیک صنعت بیمه کشور به بیمه رازی تعلق گرفت

    ۱۴۰۰-۰۲-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک پارسیان
    اقتصاد

    دعوت به همکاری در پروژه های فناوری اطلاعات

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • پتروشیمی ارومیه، واحد نمونه صنعتی آذربایجان غربی شد 

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آغاز بررسی اطلاعات ۳۵۷ شرکت داخلی و خارجی برای توسعه وندورلیست پیدمکو

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • جهش ۵۴۳ درصدی خالص درآمد وتجارت

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی شرکت‌های تامین سرمایه+گزارش تصویری

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۲-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است