تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش بیمه‌ای خودروها و منازل آسیب‌دیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی

  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

  • هشدار متخصصان درباره گرمازدگی

  • توصیه‌های تغذیه‌ ای برای کاهش آثار مخرب ریزگردها

  • صبانور در مجمع سالانه خود ۶۵۰ ریال سود تقسیم کرد/ افزایش ۱۹ درصدی فروش محصولات

  • تقدیر نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از بانك صنعت و معدن

  • روند باثبات معاملات کالا و مواد اولیه تولید در بورس کالای ایران

  • فرصت یك ماهه بخشودگی جرایم بیمه نامه شخص ثالث ابلاغ شد

واریته
صفحه اصلی›واریته›همکار عزیز لطفا نفرت انگیز نباشید! ۱۱ ویژگی ای که همکاران‎تان را از شما بیزار می‎کند

همکار عزیز لطفا نفرت انگیز نباشید! ۱۱ ویژگی ای که همکاران‎تان را از شما بیزار می‎کند

توسط اپراتور خبر
۱۳۹۷-۰۶-۱۷

بخش قابل توجهی از زندگی ما در محل کار و در تعامل با همکاران مان سپری می شود. هر یک از ما در کار خود مشکلات و فشار های مختلفی داریم اما داشتن همکارانی خوب کمک می کند با شرایط کاری خود بهتر مواجه شویم. با این حال، بعضی افراد به سوهان روح همکاران خود تبدیل می شوند. اما دقیقا چه چیزی ما را تبدیل به یک همکار نفرت انگیز می کند؟ ویژگی های یک همکار بد را بدانید و از این کارها در محل کارتان پرهیز کنید.

۱- بیش از حد در مورد خودتان صحبت می کنید

ویژگی های همکار بد

اگر در محل کارتان دائما در مورد خودتان صحبت می کنید باید بدانید که مسائل شخصی شما برای همکاران تان اهمیتی ندارد. این عادت نه فقط آزار دهنده بلکه توهین آمیز هم است چون با این کار از حد و حدود خود خارج می شوید. علاوه بر این، هرگز از همکاران تان سؤال های شخصی نپرسید. هیچ کس از آدم های فضول خوشش نمی آید.

۲-  غیبت همکاران تان را می کنید

غیبت کردن شاید ابتدا روش سرگرم کننده ای برای برقراری ارتباط با همکاران به نظر برسد اما باید بدانید که همه چیز به اینجا ختم نمی شود. وقتی غیبت می کنید یک نفر هدف حمله قرار می گیرد، اما فقط کسی که موضوع غیبت است اذیت نمی شود بلکه کسانی که غیبت می کنند هم به نوعی اذیت می شوند چون هر کسی که در غیبت شرکت دارد می داند که ممکن است روزی ورق برگردد و خود او هم به موضوع غیبت همکارانش تبدیل شود.

۳- با صدای بلند صحبت می کنید

اگر عادت دارید در محل کارتان با صدای بلند با تلفن حرف بزنید، همانطور که پیش تر ذکر شد به خاطر داشته باشید که همکاران تان علاقه ای به شنیدن مسائل شخصی شما ندارند. اما در خصوص مسائل کاری چطور؟ اگر با تلفن یا همکاران تان در مورد مسائل کاری صحبت می کنید، صدای بلندتان مزاحم بقیه ی کارکنان می شود. در محل کار همه ی افراد باید به آرامش همکاران شان توجه داشته باشد. بهتر است در زمان صحبت با تلفن یا همکاران تان به اتاق دیگری بروید.

۴- غذاهایتان بوی تندی دارند

بعضی کارکنان غذای خود را سر میز کارشان می خورند. این کار به خودی خود ایرادی ندارد اما مشکل از جایی شروع می شود که گاهی غذا بوی خیلی زیادی دارد. این مسأله برای همکاران تان آزار دهنده است.

۵- بهداشت شخصی را رعایت نمی کنید

رعایت بهداشت شخصی در محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارد. بوی بد بدن تان همکاران تان را آزار می دهد. اما بعضی کارکنان هم هستند که در استفاده از عطر زیاده روی می کنند. باید بدانید که بوی تند عطر نه تنها ناخوشایند است بلکه حتی ممکن است کسانی که دچار آلرژی هستند را اذیت کند. بهترین حالت برای محیط کار یک «بوی خنثی» است.

۶- لباس های نامناسبی می پوشید

احتمالا روزی که برای مصاحبه ی کاری رفته بودید، به تأثیر پوشش تان توجه داشتید. اما بعد از آنکه توانستید این کار را به دست آورید هم باید پوشش مناسبی در محل کارتان داشته باشید. به خاطر داشته باشید لباسی که برای محیط کار انتخاب می کنید نه برای خودتان، بلکه برای همکاران و محل کارتان است. در محل کار اصول پوشش سازمانی را همان طور که تعیین شده رعایت کنید. همیشه باید به تأثیر پوشش تان توجه داشته باشید نه فقط در مصاحبه های کاری.

۷- گوشی تان را بی صدا نمی کنید

در محل کار تلفن همراه همیشه باید در حالت بی صدا باشد. بسیاری از مواقع کارکنان برای انجام کاری میزشان را ترک می کنند و تا زمانی که برگردند تلفن همراه شان که جامانده بی وقفه زنگ می خورد. این مسأله به شدت آزار دهنده است و مزاحم بقیه ی کارکنان می شود. حتی اگر خودتان هم حضور داشته باشید، صدای بی وقفه ی زنگ و پیغام گوشی تان دیگران را اذیت می کند.

۸- غذای همکاران تان را می دزدید

فقط یخچال محل کارتان اشتراکی است نه غذاهای داخل آن! هرگز نباید غذای همکاران تان را بی اجازه بردارید.

۹- هیچ وقت در دسترس نیستید

در دسترس نبودن همکاران بسیار آزار دهنده است. همکاران خود را از مواقعی که حضور ندارید باخبر کنید. می توانید داخل یک تقویم آن را یاداشت کنید. همچنین زمانی که سر میزتان نیستید، برای همکاران تان یادداشت بگذارید و به آن ها اطلاع دهید که چه زمانی بر می گردید یا آن ها چطور می توانند به شما دسترسی پیدا کنند.

۱۰- وقت و بی وقت مزاحم همکاران تان می شوید

در ساعات غیر کاری و تعطیلات برای مسائل کاری مزاحم همکاران تان نشوید. تعطیلات و سفر زمانی برای استراحت و رسیدگی به کارهای شخصی است و معمولا کسی دوست ندارد زمانی که سر کار نیست مزاحم او شوند.

۱۱- تنبلی می کنید

تنبلی در محیط های کاری جایی ندارد و الیته این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد با همکاران خود دارند. در محل کار کسی دوست ندارد احساس کند مورد سوء استفاده ی کسانی قرار گرفته که به اندازه ی او کار نمی کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=69017

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • واریته

    استقبال از نمایش «مالیخولیا» در جشنواره وارنا

    ۱۳۹۶-۰۶-۰۸
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    وجود گل و گیاه در محیط زندگی، استرس و فشار را در افراد کاهش می‌دهد

    ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    افشای کدهای منبع، گذرواژه‌ها و اطلاعات کارکنان و پروژه‌های سامسونگ

    ۱۳۹۸-۰۲-۲۱
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    بهترین سفرهای ماجراجویانه در گوشه و کنار دنیا

    ۱۳۹۸-۰۵-۱۲
    توسط اپراتور خبر
  • واریته

    ما در انجمن صنفی مقامی با عنوان هیات امنا و امثالهم نداریم. رسانه ها در تنظیم خبر دقت کنند

    ۱۳۹۸-۰۷-۱۸
    توسط مهناز خدادوست
  • واریته

    برنامه نوروزی طبیعت گردی در «پارک ناژوان» اصفهان

    ۱۳۹۸-۰۱-۱۴
    توسط اپراتور خبر

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • راهکارهای عملی برای حل بحران انرژی در صنعت/ بسته‌های حمایتی وزارت صمت کارگشای تولید است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار می‌شود

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۰
  • مدیرعامل بیمه ایران در گفت‌وگوی زنده با برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ تشریح کرد؛ پوشش ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • دور باطل وعده‌های خودروسازان

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • هشدار متخصصان درباره گرمازدگی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۱۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است