تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • گامی بلند در نوسازی شبکه خدمات بیمه‌ای؛ افتتاح ساختمان جدید شعبه فاطمی بیمه ایران به‌عنوان مجهزترین شعبه بیمه ای کشور

  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»

  • افزایش سرمایه بانک سامان از محل تجدید ارزیابی

  • اعطای لوح و تقدیر نامه سومین رویداد فناورانه «صدرا» به موسسه اعتباری ملل

  • دوره بازآموزی روسای شعب استان های تهران و البرز برگزار شد/ آشنایی روسای شعب با مباحث نوین بانکداری

  • محمد شریعتمداری در مراسم رونمایی از اوراق مرابحه ارزی پتروشیمی بندر امام:بانک مرکزی مسیر تأمین مالی یک‌میلیارددلاری پتروشیمی‌ها را هموار کرد/تأمین مالی ۵۰۰ میلیون‌دلاری از محل ارزهای صادراتی شرکت‌های هلدینگ خلیج‌فارس با پیش‌فروش ارز صادراتی

  • تامین مالی بیش از ۶ همتی نهضت ملی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک مسکن

  • به‌ دلیل ارتقای فرآیندهای نظارتی و گزارشگری در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۳؛ مدیر مبارزه با پولشویی بورس کالا مورد تقدیر سازمان بورس قرار گرفت

  • هدیه روز مادر از سوی بانک مسکن؛ سه بانوی زندانی جرایم غیرعمد از بند رها شدند

  • چگونه فناوری True Wireless و LG Gallery+ تلویزیون را به یک شاهکار هنری دیجیتال تبدیل می‌کنند؟

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»

همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۴-۰۹-۱۸

تریتا نیوز / الینا مستعدی -همراه اول در بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی درخشید و با رأی هیأت داوران، دو عنوان روابط‌عمومی برتر در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی» را دریافت کرد.

به گزارش تریتا نیوز به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین‌المللی همراه اول، بیست‌ویکمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با حضور محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، روز سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

مسعود پزشکیان، رییس جمهور کشورمان نیز به مناسبت برگزاری این رویداد پیامی اختصاصی ارسال کرد که توسط دبیر این سمپوزیوم قرائت شد.

در بخشی از متن پیام آمده بود «روابط‌عمومی‌ها امروز در نقشی فراتر از یک دانش و حرفه صرف، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، در خط مقدم اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی فعالیت می‌کنند. این حرفه ذاتا در خدمت مردم است. گفت‌وگو، ایجاد وفاق و همدلی در جامعه از کار ویژه‌های اصلی حرفه روابط‌عمومی است؛ نیاز امروز کشور ما همین وفاق اجتماعی است که می‌تواند به حل مشکلات و افزایش رضایت‌مندی مردم کمک کند.»

در ادامه آمده بود که «کارکرد روابط‌عمومی‌ها فقط به دوران صلح محدود نمی‌شود؛ در زمان بحران نیز این حرفه در دفاع از مواضع کشور و تقویت تاب‌آوری جامعه نقش‌آفرین است. در جنگ ۱۲ روزه شاهد بودیم که روابط‌عمومی‌ها در کنار نیروهای انتظامی و امدادی، خدمات چشمگیری به مردم ارائه کردند؛ از ایفای نقش حداکثری در لحظه بحران گرفته تا همراهی در بازگشت به وضعیت پسابحران. این یک ضرورت است که در بحران غافلگیر نشویم و با تقویت توان پیشگیری، بتوانیم بیشترین نقش را ایفا کنیم. انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها همواره در ارتباط مستقیم و مستمر با مردم باشند.»

هوشمند سفیدی در ادامه این مراسم به محورهای اصلی این رویداد از جمله بحران‌های جنگی، مطالبات افکار عمومی و سرمایه اجتماعی اشاره و ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگوها به هم‌افزایی بیشتر در جامعه روابط‌عمومی کشور منجر شود.

دبیر این سمپوزیوم با انتقاد از غلبه رویکرد تبلیغاتی بر روابط‌عمومی در ایران، تأکید کرد: روابط‌عمومی کارآمد باید دوسویه، راهبردی و مبتنی بر پژوهش افکار عمومی باشد و در مدیریت بحران‌ها نقش حل مسئله و ارائه راه‌حل را بر عهده بگیرد. در دوران صلح، مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی پیشگیری از بحران و در زمان بحران، حضور فعال و اثرگذار در صحنه است؛ امری که مستلزم توان فنی و حرفه‌ای بالاست.

وی با اشاره به اهمیت قدرت نرم و جنگ‌های شناختی امروز، خواستار تقویت جایگاه روابط‌عمومی در ساختار حکمرانی، حفظ استقلال آن و پرهیز از ادغام این حوزه در زیرمجموعه مدیریت عامل سازمان‌ها و ارگان‌ها شد و از شورای اطلاع‌رسانی دولت خواست به استقلال حرفه‌ای روابط‌عمومی توجه ویژه داشته باشد.

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز طی سخنانی اظهار کرد: هرچه تعامل با انجمن‌های علمی و تخصصی بیشتر شود، اثرگذاری این حوزه نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به «دفاع ملی ۱۲ روزه» گفت: دیگر نمی‌توان با مدل‌های سنتی و الگوهای شکست‌خورده افکار عمومی را مدیریت کرد؛ مردم واقعیت‌ها را خودشان می‌بینند، در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و اگر پیام‌های رسمی در مدار اقناع نباشد، کنار گذاشته می‌شود. اقناع، دیگر فرایندی بالا به پایین نیست و همه ذی‌نفعان، منتقدان و کارشناسان باید امکان اظهار نظر داشته و دولت هم شنونده خوبی باشد.

وی با تأکید بر ضرورت اصلاح و تقویت زیرساخت‌های روابط‌عمومی گفت: بخشی از این مسیر بر عهده دولت و بخشی نیازمند همراهی انجمن‌ها و گفت‌وگوی مسوولانه با مدیران است.

گلزاری «فقدان پروتکل ملی روابط‌عمومی در شرایط بحران و جنگ» را در این ایام یک خلأ جدی دانست و خواستار تدوین یک پروتکل یکپارچه با کمک انجمن‌های علمی شد تا در موقعیت‌های حساس، روایت و اقدامات رسانه‌ای منسجم‌تر باشد.

مسعود کوثری، استادیار و مدیرگروه ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران نیز در ادامه این رویداد با اشاره به تحولات جهانی، طی سخنانی گفت: پس از جنگ جهانی دوم برخی تصور می‌کردند دیگر جنگی در جهان رخ نخواهد داد، اما قرن جدید نشان داد که جنگ‌ها یکی پس از دیگری از راه رسیدند و ما شاهد جنگ از اوکراین تا سودان، لبنان، غزه و حتی تهاجمات رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه ایران بودیم.

به‌گفته وی ارتباطات جنگ امروز یک ضرورت است و اگرچه ممکن است در خودِ جنگ پیروز شد، اما در عرصه روابط‌عمومی و افکار عمومی بازنده بود؛ بنابراین باید به‌سرعت به کمبود اطلاعات معتبر، رقابت روایت‌ها، جنگ روایت‌ها و نقش افکار عمومی در دوره بحران توجه جدی‌تری شود.

گفتنی است در جریان برگزاری این سمپوزیوم بین المللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست‌های تخصصی درباره «شناخت و مقابله با تکنیک‌های روابط عمومی دشمن در درگیری‌های هیبریدی»، «تکنیک‌های شناخت اخبار جعلی و نقش روابط عمومی‌ها در حین جنگ و پساجنگ» و «مدیریت افکار عمومی برای تقویت انسجام ملی در بحران‌های جنگی» به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

*تقدیر از روابط عمومی‌های برتر

همچنین در ادامه این رویداد و در بیست‌ودومین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می‌شود، از روابط عمومی‌های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت دو عنوان «روابط‌عمومی برتر» شد.

بر این اساس عناوین روابط عمومی برتر در حوزه‌های «ارتباطات رسانه‌ای» و همچنین «بهترین کمپین کاربرد هوش مصنوعی» را کسب کرد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=232349
تگ ها برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای»همراه اولهوش مصنوعی

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات: همراه اول در استان زنجان خوش درخشید

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تفاهم همراه اول و ایران‌خودرو برای ساخت خودرو متصل

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    آغاز دومین دوره حمایت همراه اول از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی

    ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل همراه اول با یک ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویا در حوزه پلتفرم‌های دیجیتال تحول‌آفرین بوده است

    ۱۴۰۰-۱۱-۱۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ارائه بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت دهه ولایت

    ۱۴۰۴-۰۳-۱۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    انقلاب پارادایمی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی

    ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • گامی بلند در نوسازی شبکه خدمات بیمه‌ای؛ افتتاح ساختمان جدید شعبه فاطمی بیمه ایران به‌عنوان مجهزترین ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۸
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۸
  • افزایش سرمایه بانک سامان از محل تجدید ارزیابی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۸
  • اعطای لوح و تقدیر نامه سومین رویداد فناورانه «صدرا» به موسسه اعتباری ملل

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۸
  • دوره بازآموزی روسای شعب استان های تهران و البرز برگزار شد/ آشنایی روسای شعب با ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۹-۱۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است