تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از پایداری در ارائه خدمات تا تلاش برای آرامش مردم ایران+اینفوگرافی

  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده

  • از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات، همه چیز در یک اپلیکیشن

  • سوریه؛ جشن آزادی یا ضیافت ویرانی؟

  • داخلی‌سازی کامل Knit Mesh واحد تغلیظ کاستیک اروند، باتکیه‌بر دانش فنی ایرانی

  • مهر تأیید مجمع‌عمومی پتروشیمی آپادانا خلیج‌فارس بر اجرای طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش متانول

  • بانک سامان، سهامداران خود را به مجمع فراخواند

  • ۶۹ طرح تولیدی در سراسر کشور با تسهیلات بانک ملی ایران به بهره‌برداری می‌رسد

  • بازدید مدیرعامل بانك ملت از شركت های تولیدی و صنعتی استان های زنجان و قزوین

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›هدف توسعه خدمات غیرحضوری افزایش رضایتمندی و پاسخگوئی مطلوبتر به نیازها است

هدف توسعه خدمات غیرحضوری افزایش رضایتمندی و پاسخگوئی مطلوبتر به نیازها است

توسط مهناز خدادوست
۱۳۹۹-۰۸-۲۱

اهداف و زوایای مختلف طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی توسط مدیرکل استان گیلان تشریح شد .

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به آغاز طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی ، اظهار داشت : بر اساس رویکرد تعیین شده در چشم انداز سازمانی برای پاسخگوئی با فرایندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی و به هنگام به ذینفعان و از سویی ضرورت ایجاد رضایتمندی مطلوب و رفع نیازهای جامعه ، همسو با حرکت رو به رشد دنیای کنونی به سمت خدمات الکترونیک ، این طرح با هدف راه اندازی ۳۰ خدمت کاملاً غیرحضوری بمنظور رسیدن به کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در طول سال اجرا می گردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بر اساس برآوردها سالانه حدود ۹۶ میلیون مراجعه به واحدهای تامین اجتماعی سراسر کشور انجام می گیرد که با عملیاتی شدن این طرح پیش بینی میشود شاهد کاهش ۷۰ میلیون مراجعه باشیم .

وی افزود : این ۳۰ خدمت شامل اصلی ترین و پرمراجعه ترین تعهدات و خدمات تامین اجتماعی بوده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر است در هر دوشنبه تا بهمن ماه بین دو تا چهار خدمت در این طرح راه اندازی شود.

حسین نژاد ، نسخه نویسی الکترونیکی ، پرداخت کمک هزینه ازدواج و استعلام تحت تکفل بودن یا نبودن فرزندان اناث بصورت کاملاً غیرحضوری را از امکانات این طرح معرفی و خاطر نشان ساخت : در این بستر برای ارائه تعهد کمک هزینه ازدواج ، از طریق ارتباط مستقیم با ثبت احوال اطلاعات بیمه شدگان کنترل گردیده و پرداختها بدون مراجعه و حتی درخواست صورت می گیرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : تا پیش از اجرایی شدن خدمات غیرحضوری و اینترنتی در سالهای گذشته ، بطور متوسط سالانه ۳ میلیون مراجعه در شعب استان اتفاق می افتاد که بیانگر آمار ماهانه ۲۵۰ هزار نفر و روزانه حدوداً ۱۰ هزار نفر بود که با سیاستهای در پیش گرفته شده از جمله حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی این تعداد به نصف کاهش یافته و انتظار داریم با تحقق کامل طرح ۳۰۷۰ ، شمار روزانه مراجعات به واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان به ۲۰۰۰ نفر برسد .

وی همچنین اظهار داشت : شیوع ویروس کرونا الزاماتی را با خود همراه داشت که تلاش برای کاهش ترددها ، تجمعات و مراجعات از جمله آنها بود و از این رو ، اجرایی شدن این طرح در جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا نیز بسیار حائز اهمیت است .

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=103259
تگ ها سازمان تامین اجتماعیهدف توسعه خدمات غیرحضوری افزایش رضایتمندی و پاسخگوئی مطلوبتر به نیازها است

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    میرهاشم موسوی: براساس ظرفیت ها و نیازهای استان ها برای آنها تصمیم گیری می کنیم

    ۱۴۰۰-۰۷-۲۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    اجرای طرح مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد شایسته‌گزینی/ بیش از ۱۹۲ انتصاب مدیریتی در سطح کشور

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بستری بیش از ۱۰۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی

    ۱۴۰۰-۰۱-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    دیدار وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با پرستار فداکار و همسر شهید مدافع سلامت

    ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    ابلاغ ۶۸ درصدی احکام مطالباتی استان قزوین بصورت غیرحضوری

    ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معارفه شد

    ۱۳۹۹-۰۹-۲۵
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  •  نگاهی به خدمات و حمایت‌های بیمه ایران در روزهای پرالتهاب جنگ ۱۲ روزه؛ از ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • نقدکردن غیرحضوری چک دیجیتال شبکه بانکی با «سپینو» بانک صادرات ایران

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۲
  • از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات، همه چیز در یک اپلیکیشن

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • سوریه؛ جشن آزادی یا ضیافت ویرانی؟

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۴-۲۱
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است