نیروی انسانی متعهد عامل پیشرفت بانک ایران زمین
تریتا نیوز : به منظور تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۱ و بررسی عملکرد شعب استان های اصفهان ،قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در سال گذشته، جلسه ای با حضور مدیر و روسای شعب منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی؛ وحید علیزاده مدیر شعب منطقه با اشاره به عملكرد شعب در سال ۱۴۰۰ از تلاش هاي صورت گرفته و زحمات همه همكاران تقدير كرد و گفت: در سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم با افزایش تعداد کارابران خدمات بانکداری الکترونیک به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با تجربه ای متمایز از خدمات بانکی بهرمند شوند.
مدير شعب استان برنامه ريزي منسجم و بكارگيري همه ابزارها و امكانات و استفاده از توان كليه همكاران را راهی برای رضایت مشتریان و پیشرفت بانک بیان کرد و از همکاران خواست از همين ابتداي سال با توجه به جوان گرایی صورت گرفته، جهت دستیابي به اهداف بانک و افزايش سهم بازار کوشا باشند.
مدیر شعب استان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه یک سازمان را نیروی انسانی با شاخصه های تعهد، تخصص، سالم ،کارآمد و دلسوز برشمرد و آمیختگی آن را با پیشرفت و تکنولوژی موثر در نیل به اهداف سازمانی عنوان کرد.