تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • دکتر بهزاد شیری : پست بانک ایران بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مازاد سود علی الحساب به سپرده‌گذاران سال ۱۴۰۳ پرداخت کرد/ افزایش۳.۶ سودقطعی پست بانک ایران نسبت به سود علی الحساب و رسیدن نرخ سود بانک به ۲۵.۵ درصد

  • پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

  • اعلام شعب کشیک روز ۳۰مردادماه بانک کارآفرین

  • ساعت کار و لیست شعب کشیک بانک سینا در روز شنبه ۱ شهریور ماه

  • پرداخت بیش از ۴۴۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی

  • بانک توسعه تعاون از طرح تسهیلاتی «وصال» ویژه زوج‌های جوان رونمایی کرد

  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه

  • پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی آغاز شد

  • رونمایی بیمه آسیا از سامانه فروش برخط سه محصول جدید

  • شبکه فروش بیمه آسیا ارزشمند ترین سرمایه شرکت است

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۱۸

مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسایل آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۰، ما باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
وی با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه‌گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: ما معتقدیم حق‌الناس از سوداوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را نیز امری حیاتی برای شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می‌کوشد بنگاه اقتصادی خود را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. از این رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خود را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
وی در پایان جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی‌نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره‌مندی از قدرت اقناع و نیز اقدام به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=116506
تگ ها بیمه کوثرپایگاه خبری تریتا نیوزنمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    حمایت بانک مهر ایران از زوج‌های جوان

    ۱۴۰۰-۰۳-۰۸
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    موفقیتی دیگر برای سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای؛ منطقه ۴ بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوست

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مجمع عمومی ملل باتوجه به عدم حد نصاب قانونی برگزار نشد

    ۱۴۰۰-۰۴-۳۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    بانک توسعه تعاون از سال ۹۷ تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    تقدیر ویژه استاندار خراسان جنوبی از بانک مهر ایران

    ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حضور نماینده تبریز در غرفه شرکت مس

    ۱۳۹۹-۱۱-۲۹
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • دکتر بهزاد شیری : پست بانک ایران بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مازاد سود ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • اعلام شعب کشیک روز ۳۰مردادماه بانک کارآفرین

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • بانک سینا

    ساعت کار و لیست شعب کشیک بانک سینا در روز شنبه ۱ شهریور ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • بانک سینا

    پرداخت بیش از ۴۴۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۵-۲۹
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است