تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • علیرضا چیذری، رئیس هیأت مدیره انجمن تأمین تجهیزات پزشکی و دارویی مطرح کرد:اگر مسیر رقابت باز نشود، بازار سمعک هم به سرنوشت خودروسازی دچار می‌شود

  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه

  • زنگ خطر دیابت در ایران؛ ۹ میلیون نفر در آستانه ابتلا

  • تأکید دکتر لاریجانی بر ضرورت بازنگری در چالش‌های نوپدید اخلاق پزشکی

  • ادامه ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی تمهیدات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده

  • خیز بانک صادرات ایران برای تقویت تأمین مالی صنایع صادراتی آذربایجان‌شرقی

  • حرکت مثبت بانک مسکن و شرکت‌های تابعه در مسیر تولید مسکن اقشار

  • مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان؛عضو هیات خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی شد

  • بانك ملت خدمت چك الكترونیكی مشتریان حقوقی را برای نخستین بار در كشور عملیاتی كرد

  • برگزاری مزایده عمومی ۵۲ فقره از املاك مازاد بانك ملت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۱۸

مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسایل آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۰، ما باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
وی با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه‌گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: ما معتقدیم حق‌الناس از سوداوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را نیز امری حیاتی برای شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می‌کوشد بنگاه اقتصادی خود را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. از این رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خود را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
وی در پایان جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی‌نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره‌مندی از قدرت اقناع و نیز اقدام به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=116506
تگ ها بیمه کوثرپایگاه خبری تریتا نیوزنمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    دستاوردهای کلیدی بانک دی در سال ۱۳۹۹ منتشر شد- بخش دوم

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نقش کلیدی و حیاتی رسانه‌ها در جهت‌دهی و ارتقاء آگاهی جامعه

    ۱۴۰۰-۰۵-۱۷
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    حمایت بانک رفاه کارگران از جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویی ایران

    ۱۴۰۰-۰۴-۲۰
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    امکان افتتاح سه حساب جدید در بانک مسکن

    ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • بانک ملی
    اقتصاد

    شما هم به ما ملحق شوید!

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال ۱۴۰۰ سه درصد تعیین شد

    ۱۳۹۹-۱۱-۰۷
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • علیرضا چیذری، رئیس هیأت مدیره انجمن تأمین تجهیزات پزشکی و دارویی مطرح کرد:اگر مسیر رقابت ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست‌و‌نهم آبان‌ماه

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • زنگ خطر دیابت در ایران؛ ۹ میلیون نفر در آستانه ابتلا

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • تأکید دکتر لاریجانی بر ضرورت بازنگری در چالش‌های نوپدید اخلاق پزشکی

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • ادامه ارزیابی اقدامات انجام شده و بررسی تمهیدات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۸-۲۸
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است