تریتا نیوز

منو اصلی

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما

logo

  • صفحه اصلی
  • اقتصاد
  • واریته
  • سلامت
  • درباره ما
  • هزاران کیلومتر سفر نظارتی مدیران ارشد بانک اقتصادنوین؛ پایان تمرکز بر مرکز

  • نگاهی به بانکداری در عصر انقلاب پنجم

  • رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین: سخت‌گیری بی‌دلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است

  • هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات «آساوام» پرداخت شد

  • تحولی جدید در خرید اعتباری: کالانو و BNPL بانک تجارت در کارتخوان‌های «شهروند» فعال شد

  • حمایت مستقیم از کشاورزان و اصلاح نظام یارانه ها با اجرای ماده ۳۳ در بورس کالا

  • توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شد: پرداخت ۵۰هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در نیمه اول سال

  • وزیر اقتصاد: بانک ملی ایران، با سابقه ترین‌ و پیشروترین بانک دولتی کشور است

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک مسکن و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور

  • مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

اقتصاد
صفحه اصلی›اقتصاد›نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

توسط مهناز خدادوست
۱۴۰۰-۰۱-۱۸

مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسایل آن‌ها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تریتا نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ۱۴۰۰، ما باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
وی با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه‌گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: ما معتقدیم حق‌الناس از سوداوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را نیز امری حیاتی برای شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می‌کوشد بنگاه اقتصادی خود را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. از این رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خود را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
وی در پایان جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی‌نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره‌مندی از قدرت اقناع و نیز اقدام به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.

لینک کوتاه مطلب: https://tritanews.ir/?p=116506
تگ ها بیمه کوثرپایگاه خبری تریتا نیوزنمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

مطالب مرتبط درباره نویسنده

  • اقتصاد

    تقدیر وتشکر مدیرکل بهزیستی استان قزوین ازبانک مسکن

    ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    مدیرعامل: بانک ملی ایران به مدرسه سازی افتخار می کند

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۲
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سینا: مردم به بانک خوب و نجیب سینا ...

    ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    با حضور وزیر صمت؛۷ پروژه در مجتمع مس سرچشمه و شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

    ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    استقبال مردم از صدور کارت هوادارای پرسپولیس

    ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
    توسط مهناز خدادوست
  • اقتصاد

    توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور

    ۱۴۰۰-۰۲-۱۴
    توسط مهناز خدادوست

پاسخ دادن لغو پاسخ

تبلیغات

  • آخرین

  • محبوب

  • دیدگاه ها

  • هزاران کیلومتر سفر نظارتی مدیران ارشد بانک اقتصادنوین؛ پایان تمرکز بر مرکز

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
  • نگاهی به بانکداری در عصر انقلاب پنجم

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
  • رئیس هیئت مدیره بانک اقتصادنوین: سخت‌گیری بی‌دلیل نسبت به مشتریان، فاقد توجیه است

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
  • هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات «آساوام» پرداخت شد

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
  • تحولی جدید در خرید اعتباری: کالانو و BNPL بانک تجارت در کارتخوان‌های «شهروند» فعال ...

    توسط مهناز خدادوست
    ۱۴۰۴-۰۷-۱۳
  • عفونت بند ناف نوزادان را جدی بگیرید

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • کوالکام می گوید در صورت پیوستن به برادکام، دو مشتری مهم خود را از دست ...

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • خون دماغ یعنی ….

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۲-۲۳
  • تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • بهترین زمان برای خرید لپ‌تاپ چه زمانی است؟

    توسط اپراتور خبر
    ۱۳۹۶-۰۳-۱۶
  • مریم نجفی رحیمیان
    در
    ۱۴۰۱-۰۳-۱۸

    مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی خبرداد: اعلام اسامی برندگان جوایز قرعه کشی در ...

    سلام خسته نباشید سوال ...
  • قیمت آهن انبار مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    بیماری‌هایی که کلیه را عفونی می‌کنند

    با سلام ممنون از ...
  • آهن مشهد
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۷

    با کفش Futurecraft 4D آدیداس آشنا شوید؛ کتانی ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی

    خیلی مقاله عالیی بود ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • مهناز خدادوست
    در
    ۱۴۰۱-۰۲-۰۶

    ۱۳۸۸ فقره وام ازدواج توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شد

    با سلام و ارادت ...
  • خانه
  • واریته
  • سلامت
  • اقتصاد
  • درباره تریتا
  • تبلیغات در تریتا
  • درباره ما
تمامی حقوق این وبسایت برای تریتانیوز محفوظ است